Ahojte, v posledních pár týdnech se přihodily nemilé věci. V den odjezdu na sraz mi prasklo pravé prasátko.. takže bylo po srazu. Před půl rokem jsem vyměnil jen levé.
Nový váleček přišel po pár dnech, tak jsem vlítnul na výměnu. Při neúspěšném snažení povolit brzdovou trubku ze starého prasátka jsem zjistil, že to taková sranda nebude

protočila se převlečná matka, samozřejmě jsem do toho mlátit, stříkal uvolňovačem a klíč jsem měl přímo na převlečné matice.
Navíc jsem ani nebyl schopný sundat buben - vypadá to že jsou vedřené drážky, ale nepovedlo se mi podle "Jak na to" povolit pakny. Měl by někdo radu?

Našel jsem že se má "bouchnout" přes díru pro šroub do takové čepičky, což jsem se snažil asi 15 minut bez úspěchu

Jak jsem byl z toho rozladěný, tak jsem zapomněl udělat fotky..
Takže další plán je hodit auto do garáže na špalky a nechat ho tam, dokud nebudu spokojený
Budu dělat brzdy - mám objednanou celou sadu brzdového potrubí (poplastované ocelové) a vyměním rovnou v celém autě. Až se mi povede rozdělat buben, uvidím jak na tom budou pakny, možná taky koupím nové. Přední brzdy dělal Honza před rokem. Rád bych sehnal brzdový posilovač z GTIčka - měl by mít 9", zatímco maloobsahy mají 7". Nevím zda uvažovat o vyměně i hlavního brzdového válce
Dál chci rozdělat motor a konečně vyměnit těsnění pod hlavou, hlavu nechat srovnat a udělat si vůle na ventilech.. asi rovnou udělám i rozvody.
Doufám že to ještě někdy pojede.. nikdy jsem nedělal brzdy ani motor, ale těším se na to.

Dostal jsem nějaký základní "vercajk" a postupně budu dokupovat, co bude potřeba..
Ještě se chci zeptat, jak se řeší vyvedení drátu od řídící jednotky. Nemám drát na otáčkoměr v těch konektorech pod palubkou, takže jej budu muset natáhnout. Dá se nějak šikovně rozebrat ten konektor, abych jej nezničil?
