Zdenek píše:Nemyslel jsem to tak, že by sis koupil špatný rozměr
Ale kolikrát to, že má gufero na sobě rozměry napsané neznamená, že je má i ve skutečnosti Dost často jsou poslední dobou gufera i o 4desetiny menší, což je dost problém...
Každopádně, pokud to teď sedí, tak je to v pohodě
Edit: To že klouže spojka je jasné, když není zvyklá na takový výkon
Jo takhle ty jsi to myslel.. Jsem to ale vůl a přeměřit ho mě nenapadlo.. Ale drží a to je pro mě důležité :)
Myslíš že si časem zvykne jo?
Jinak problém se studenými starty je sice o něco lepší(už nemusím odpojovat váhu) ale prvním pár minut auto nedrží volnoběh.. Zkusím vyměnit snímač teploty chladičovky a uvidíme.. :)
Jinak se pomalu hrabu v elektrice a řeším napájení gti budíků ať už můžu konečně doskládat interiér.. Pak se pustím na elektriku pro mlhy a přídavné dálky.. Pak nás čekají brzdy, přední tlumiče a pružiny, jiné kola a v neposlední řadě repas zadní nápravy..
Peugeot 205 1.9 GTi 87" - sold Peugeot 309 1.4 graffic 91" - sold Peugeot 309 1.9 GT 88" - sold Peugeot 309 1.4 graffic 90" - sold Peugeot 309 1.4 XR 89" - sold Peugeot 309 1.9 GTi 89" - sold Peugeot 309 1.9 D 91" - sold Peugeot 405 1.9 D 93" - dole Peugeot 306 2.0 GTI-6 97" - poslední lev
Jinak za studena už to startuje, ale zase se objevil malý problém s volnoběhěm. Včera večer jsem přijel z práce a auto zdechlo, nechtělo držet volnoběh.. Tak jsem mu trošku přidal šroubem na klapce a bylo to dobré :) Najel jsem ještě asi 40 km pak přijel domů a auto zaparkoval.. Ráno když jsem ho nastartoval tak drželo volnoběh hezký, ale po zahřátí zůstával někde na 2000 ot/min takže jsem zase musel zpátky snižovat aby auto neřvalo jak blbé.. Co že se tam dějí takové změny? Kde by to mohlo takhle střídavě přisávat falešný vzduch?
Peugeot 205 1.9 GTi 87" - sold Peugeot 309 1.4 graffic 91" - sold Peugeot 309 1.9 GT 88" - sold Peugeot 309 1.4 graffic 90" - sold Peugeot 309 1.4 XR 89" - sold Peugeot 309 1.9 GTi 89" - sold Peugeot 309 1.9 D 91" - sold Peugeot 405 1.9 D 93" - dole Peugeot 306 2.0 GTI-6 97" - poslední lev
Sakra.. Mělo by vést z klapky do uhlíkového filtru že? Ovládané je z řj, dle informací ze snímače teploty chladící kapaliny předpokládám? Myslím že začnu tím, že koupím nový snímač chladící kapaliny :)
Peugeot 205 1.9 GTi 87" - sold Peugeot 309 1.4 graffic 91" - sold Peugeot 309 1.9 GT 88" - sold Peugeot 309 1.4 graffic 90" - sold Peugeot 309 1.4 XR 89" - sold Peugeot 309 1.9 GTi 89" - sold Peugeot 309 1.9 D 91" - sold Peugeot 405 1.9 D 93" - dole Peugeot 306 2.0 GTI-6 97" - poslední lev
Může to dělat několik věcí. Buď se zasekává šoupě přídavného vzduchu nebo je někde netěsnost na sání, mohlo si to po chvíli sednout a nebo je to pro změnu ten bláznivej šroub na boku sání pro přišroubování nálevky na olej...
Případně i to čidlo chladící kapaliny.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích 205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno 205 1,9 GTI 94kW - uloženka 205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor DUCATI Monster 2001