Stránka 6 z 9
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 20 dub 2017 17:15
od Kocvin
Zdenek píše:Nemyslel jsem to tak, že by sis koupil špatný rozměr
Ale kolikrát to, že má gufero na sobě rozměry napsané neznamená, že je má i ve skutečnosti
Dost často jsou poslední dobou gufera i o 4desetiny menší, což je dost problém...
Každopádně, pokud to teď sedí, tak je to v pohodě
Edit: To že klouže spojka je jasné, když není zvyklá na takový výkon
Jo takhle ty jsi to myslel.. Jsem to ale vůl a přeměřit ho mě nenapadlo.. Ale drží a to je pro mě důležité :)
Myslíš že si časem zvykne jo?
Jinak problém se studenými starty je sice o něco lepší(už nemusím odpojovat váhu) ale prvním pár minut auto nedrží volnoběh.. Zkusím vyměnit snímač teploty chladičovky a uvidíme.. :)
Jinak se pomalu hrabu v elektrice a řeším napájení gti budíků ať už můžu konečně doskládat interiér.. Pak se pustím na elektriku pro mlhy a přídavné dálky.. Pak nás čekají brzdy, přední tlumiče a pružiny, jiné kola a v neposlední řadě repas zadní nápravy..
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 20 dub 2017 17:19
od Kocvin
Jinak zatím jezdíme nějak takhle :)
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 21 dub 2017 11:43
od Kocvin
Chlapi, které z tech dvou čidel teploty vody zezadu je pro budík?
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 21 dub 2017 12:29
od vinorak
no na tom co je pro vysokou teplotu je ta teplota vyražená ( tušim 105)
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 21 dub 2017 17:29
od Kocvin
A na co tam jsou teda dvě, mohu li se zeptat? :)
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 22 dub 2017 11:51
od vinorak
jedno je termistor pro ručičku teploměru, druhý je termospínač pro kontrolku vysoký teploty no a pka tam je ještě to dvojpinový pro řídící jednotku
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 22 dub 2017 13:04
od Kocvin
Díky za osvětu :)
Jinak za studena už to startuje, ale zase se objevil malý problém s volnoběhěm. Včera večer jsem přijel z práce a auto zdechlo, nechtělo držet volnoběh.. Tak jsem mu trošku přidal šroubem na klapce a bylo to dobré :) Najel jsem ještě asi 40 km pak přijel domů a auto zaparkoval.. Ráno když jsem ho nastartoval tak drželo volnoběh hezký, ale po zahřátí zůstával někde na 2000 ot/min takže jsem zase musel zpátky snižovat aby auto neřvalo jak blbé.. Co že se tam dějí takové změny? Kde by to mohlo takhle střídavě přisávat falešný vzduch?
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 22 dub 2017 17:58
od vinorak
a funguje vždycky šoupátko přídavnýho vzduchu ?
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 23 dub 2017 10:50
od Kocvin
vinorak píše:a funguje vždycky šoupátko přídavnýho vzduchu ?
To je nezkoumal.. Co se stane když ho vyřadím z provozu?
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 23 dub 2017 11:41
od vinorak
nebude to držet studený volnoběh
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 23 dub 2017 11:56
od Kocvin
Sakra..
Mělo by vést z klapky do uhlíkového filtru že? Ovládané je z řj, dle informací ze snímače teploty chladící kapaliny předpokládám?
Myslím že začnu tím, že koupím nový snímač chladící kapaliny :)
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 23 dub 2017 12:25
od Kocvin
Ladíme a ladíme..
Vzhled se bude řešit, až bude technika alespoň z 90% hotová.. :)
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 23 dub 2017 14:59
od Zdenek
Může to dělat několik věcí. Buď se zasekává šoupě přídavného vzduchu nebo je někde netěsnost na sání, mohlo si to po chvíli sednout a nebo je to pro změnu ten bláznivej šroub na boku sání pro přišroubování nálevky na olej...
Případně i to čidlo chladící kapaliny.
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 23 dub 2017 15:55
od Kocvin
Díky za tipy, zkusím si s tím pohrát :)
Re: Peugeot 309 1.9 GTI 94 kw
Napsal: 08 kvě 2017 16:54
od Kocvin
Aktuálně nějak takhle :) Ještě sedačky, lemy, zadní nápravu a je z toho gti..