ET20 budes mit trosku vice vylezle a budes tam mit vetsi rezervu, bude to hezci.. ale blbe se shani. Proste vem co ti prijde pod ruku, ET28 je original, lip je sezenes a koupis treba od Huga a ten ti to posle urcite klidne i nejakou dopravou .
Kdybys chtel jen jeden disk, tak mi tady jeden jaks taks dobry zbyl.. ale nevim ted jestli ma ET20 nebo 28, nema to na sobe napsane. Ale za postovne das stejne jako za ten disk.. a jinak nez ceskou postou to neumim.
Naposledy upravil(a) Mitja dne 28 lis 2009 20:18, celkem upraveno 1 x.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
jo vyměnhit to jde v pohodě, akorát si rozhodíš předstih Takže si udělej nejakou rysku na rozdělovači a hlavě, aby si to potom dal stejně jak to bylo, nebo ať ti to někdo srovná se stroboskopickou pistolí
no ja bych si to vyměnil a pak to hodím do Peugeotu na seřízení předstihu
Jo a další nedostatek - dneska jsem slyšel v přístrojovce jakýsi praskání, jakoby se natahovala pružina nějaká, pak jsem si všiml, že vždy, když to zapraská, tak se mi vychýlí ručka rychloměru, je možný, že mám tu část, která otáší rychloměrem vadnou??
tak dneska mohu být spokojen.... Po týdnu stání mi auto na poprvé nastartovalo,, sice blikaly kontrolky při točení, ale dá se říci na drb.... jsem naprosto spokojen. vytáhl jsem baterku, radši jsem ji hodil na nabíječku.... co mi však přišlo nevhod, že mi zamrzla voda na ostřikování skel a uvařil jsem motorek zadních stěračů...
Tak motorek se mi kdysi sekal (byly uplne zatuhle ty rádoby ložiska ve kterych se ma pohybovat tycka co otaci se steracem), letos jsem to v lete kompeltne rozebral, převrtal, očistil, namazal a řádně zaizoloval.. zatim sterac fici super. No ale k veci.. motorek sem mel hoooodnekrat sekly treba i pul hodiny jizdy, nez jsem nekde zastavil.. a nikdy se mi nespalil, jen pořádně topil.
A ostrikovace to znam.. loni jak byly v jednu dobu pod -15 stupnu tak sem jel za pritelkyni a ostrikovace strikaly cim dal min a uplne prestaly . Na nejblizsi benzince sem kupil neco levneho do -40 stupnu (nejmin co tam bylo).. skoro mi umrzly ruce jak sem to tam hrdinsky v tom snezeni lil, ale behem pul hodky mi zase zacal ficet ostřik : ).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa