Stránka 6 z 58
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 28 lis 2009 20:15
od Mitja
ET20 budes mit trosku vice vylezle a budes tam mit vetsi rezervu, bude to hezci.. ale blbe se shani. Proste vem co ti prijde pod ruku, ET28 je original, lip je sezenes a koupis treba od Huga a ten ti to posle urcite klidne i nejakou dopravou

.
Kdybys chtel jen jeden disk, tak mi tady jeden jaks taks dobry zbyl.. ale nevim ted jestli ma ET20 nebo 28, nema to na sobe napsane. Ale za postovne das stejne jako za ten disk.. a jinak nez ceskou postou to neumim.
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 28 lis 2009 20:17
od Hoj@n
"Proste vem co ti prijde pod ruku" - a dopadnu jak teď, s moji smulou...

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 28 lis 2009 20:24
od Mitja
jine tema - Milhaus píše:mám taky origo gt ale ET netuším

Co takhle, kdyby ses Hojane po ceste do Zlina projel malou oklikou pres Hranice

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 28 lis 2009 21:03
od Hoj@n
no to by slo

Diky Mitjo!!

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 04 pro 2009 18:50
od Hoj@n
Pánové, je možné, že mi z rozdělovače chčije olej??

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 04 pro 2009 18:51
od manko
za rozdelovačom je gufero tade ti môže tiecť olej
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 04 pro 2009 18:52
od Hoj@n
dá se v pohodě vyměnit?? Pač motor byl komplet umytý od oleje a dneska jsem chytal pod rozdělovač a všude to tam je od oleje...
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 04 pro 2009 19:10
od vinorak
jo vyměnhit to jde v pohodě, akorát si rozhodíš předstih

Takže si udělej nejakou rysku na rozdělovači a hlavě, aby si to potom dal stejně jak to bylo, nebo ať ti to někdo srovná se stroboskopickou pistolí

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 04 pro 2009 19:29
od Hoj@n
no ja bych si to vyměnil a pak to hodím do Peugeotu na seřízení předstihu
Jo a další nedostatek - dneska jsem slyšel v přístrojovce jakýsi praskání, jakoby se natahovala pružina nějaká, pak jsem si všiml, že vždy, když to zapraská, tak se mi vychýlí ručka rychloměru, je možný, že mám tu část, která otáší rychloměrem vadnou??
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 08 pro 2009 22:58
od Hoj@n
Klucííí, jaký mám typ motoru??

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 08 pro 2009 23:05
od Mitja
Rekl bych ze mas TU3M
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 09 pro 2009 00:42
od Hoj@n
díky Mitjo!!

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 09 pro 2009 07:33
od Milhaus
přesně tak, TU3M, KDY, 55 kW, 1361 cm3 jak já

Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 18 pro 2009 19:59
od Hoj@n
tak dneska mohu být spokojen.... Po týdnu stání mi auto na poprvé nastartovalo,, sice blikaly kontrolky při točení, ale dá se říci na drb.... jsem naprosto spokojen. vytáhl jsem baterku, radši jsem ji hodil na nabíječku.... co mi však přišlo nevhod, že mi zamrzla voda na ostřikování skel a uvařil jsem motorek zadních stěračů...
Re: Ronald Gyrros by Hoj@n
Napsal: 19 pro 2009 00:45
od Mitja
Tak motorek se mi kdysi sekal (byly uplne zatuhle ty rádoby ložiska ve kterych se ma pohybovat tycka co otaci se steracem), letos jsem to v lete kompeltne rozebral, převrtal, očistil, namazal a řádně zaizoloval.. zatim sterac fici super. No ale k veci.. motorek sem mel hoooodnekrat sekly treba i pul hodiny jizdy, nez jsem nekde zastavil.. a nikdy se mi nespalil, jen pořádně topil.
A ostrikovace to znam.. loni jak byly v jednu dobu pod -15 stupnu tak sem jel za pritelkyni a ostrikovace strikaly cim dal min a uplne prestaly

. Na nejblizsi benzince sem kupil neco levneho do -40 stupnu (nejmin co tam bylo).. skoro mi umrzly ruce jak sem to tam hrdinsky v tom snezeni lil, ale behem pul hodky mi zase zacal ficet ostřik : ).