Stránka 6 z 11
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 14 říj 2013 12:27
od draken
ale nejspíš bude jinej i setrvák
budeš muset sehnat z XU10J2 nebo J4
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 14 říj 2013 19:25
od riderRLM
draken píše:ale nejspíš bude jinej i setrvák
budeš muset sehnat z XU10J2 nebo J4
šaq zotrvačník mám origo...ale spojku chcem dať míčkovú,je síce menšia ale zase o polovicu lacnejšia
a mýslím ,že to vydrží..prevodvka bude origo gti ,nakolko z míčka som už predal
...
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 15 říj 2013 20:21
od riderRLM
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 16 říj 2013 19:17
od riderRLM
Tak už mám všetko potrebné (hlavne držiak) nato aby sa môhol motor položiť do auta a mohlo sa dať auto do garáže a riešiť ostatné veci ako ic,elektrika,výfuk atď... zajtra sa hádam do toho pustíme ak nebude samozrejme liať tolko ako dnes
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 18 říj 2013 19:01
od riderRLM
tak motor dnes osadený aj za dažda... auto vtlačené do garáže a môže sa pracovať na ostaných veciach či už bude pršať alebo snežiť :)
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 23 říj 2013 19:08
od riderRLM
najvačší boj začal..elektrika... keď to bude fungovať tak sa asi pekne najeb*m
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 23 říj 2013 19:15
od draken
elektrika je fajn
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 23 říj 2013 19:22
od riderRLM
draken píše:elektrika je fajn
hej? kludne mi ju môžeš príst spraviť
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 23 říj 2013 19:31
od draken
no co, taky jsem tenhle MP3.2 dělal. stačilo plus, mínus, klíčový plus a motor vrčel
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 23 říj 2013 19:46
od riderRLM
draken píše:no co, taky jsem tenhle MP3.2 dělal. stačilo plus, mínus, klíčový plus a motor vrčel
hm to je síce pekné..ja so mal tiež v 405 mp3.2..ale bolo to úplne ináč riešené ako tento motor z ulysse/806/evasion.. sú tam 2 konektory z motora tie okrúhle čo sa zašróbujú a každý kábel je rovnakej farby a nemám žiadne schímy týchto konektorov... + imobilizér
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 23 říj 2013 19:52
od draken
tak to jo, ale zas takovej rozdíl v tom nebude. já jsem to zapojoval podle schemata řj a konektory na svazcích jsem doháněl multimetrem. jinak imobilizer jsem si nechával u chlapíka přes jednotky softwarově vyřadit a je klid
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 23 říj 2013 19:55
od vinorak
pokud to má klávesnici tak jí někam umístita pokud to má už v klíčku tak by stačilo někam taktéž schovat ten přímač a izolepou k němu přitočit ten klíček
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 23 říj 2013 19:57
od riderRLM
draken píše:tak to jo, ale zas takovej rozdíl v tom nebude. já jsem to zapojoval podle schemata řj a konektory na svazcích jsem doháněl multimetrem. jinak imobilizer jsem si nechával u chlapíka přes jednotky softwarově vyřadit a je klid
no nič iné neostával ako to multimetrom len skúšať...a imobilizér neviem..?! skúsime mechanicky ak nie tak rj dakomu budem musieť zaniesť
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 23 říj 2013 19:58
od riderRLM
vinorak píše:pokud to má klávesnici tak jí někam umístita pokud to má už v klíčku tak by stačilo někam taktéž schovat ten přímač a izolepou k němu přitočit ten klíček
malo to v klúčiku ale vôbec neviem kde bol príjmač a ako to fungovalo lebo na spínačke nič nebolo
Re: GTi 8v Turbo
Napsal: 23 říj 2013 19:59
od vinorak
tak někdo pod volantem nebo poblíž musela být krabička co to přímá.....