Stránka 53 z 427
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 10 říj 2008 18:05
od Marda106
No myslim si ze nas po zime prekvapi jestli s motorem provede to co nam povidal na sraziku jinak je fakt moc pekna takova zehlicka silnic jak je to cele nejake nizke
jinak musim pochvalit doufam ze se priste na sraze sejdem zase a budu tam i zabakem..
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 10 říj 2008 21:16
od maRas
Shotgun : Pekne, barva docela nevidana
, klidne se trochu rozepis, motor je cista serie ? Na prevodovku se sahlo ? Podvozek ?
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 11 říj 2008 08:08
od vinorak
no teda Láďo ta fotka s motorem na zemi a tou elektrikou okolo je fakt strašidelná
a co svody už sou vyrobený?? jinak díky tomuhle autu sem se nakazil virem GTI
P.S. tem koberec si pěkně vypucoval
ale ty látkový sedačky i přez svoje mouchy byli originálnější
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 11 říj 2008 15:53
od franus
TomGTi: prosim te, na kolik to kridlo prislo? JEste bych rad vedel, jestli se dela jen z karbonu, nebo je v nabidce i napr. plastove nebo laminatove a jestli je to univerzalni nebo primo na 205? Videl jsem to na par fotkach z ciziny a myslim, ze podobne jezdi i nejaka saxa u nas. Jako posledni vec by me zajimalo, jestli k tomu byl nejaky navod ohledne instalace a umisteni vuci odtokove hrane 3. dveri? KDyztak napis na ICQ.
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 11 říj 2008 17:57
od mi16boss
Kridlo NENI CELE Z KARBONU !!! Dela se samozrejme i celokarbonova verze ale tohle je cenove dostupnejsi reseni, kdy "boky" jsou z karbonu a stred je ze laminatu. Je to na fotkach docela dobre videt (prece by ten stred nestrikaly nejakou sedou barvou kdyby byl karbonovy :) ). Je to model primo na 205 (dela se na golfy a tusim i ty saxa). Navod k nemu neni prilozeny zadny (ono by do nej ani nebylo moc co napsat). Dosedaci plochy "boku" jsou tvarovany tak ze se kridlo presne usadi tam kam patri. Neni mozno jej posadit jinam.Cena byla neco kolem 5.800 vcetne DPH a dopravy z francie.
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 11 říj 2008 19:24
od franus
A ktera firma to vyrabi? Politecnic?
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 11 říj 2008 20:11
od mi16boss
jo presne
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 12 říj 2008 16:01
od franus
mi16boss: jake to budes nechavat delat svody? Nebylo by lepsi treba objednaz z U.K. od Magnexu nebo jine firmy?
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 12 říj 2008 17:18
od mi16boss
svody bude delat clovek co dela ramy a vyfuky na zavodni auta. takze by to melo fungovat-bude to system 4-2-1. No kdyby nekdo vyrabel svody do 205 s mickem pod kapotou tak by to samozrejme slo koupit treba v anglii. Ale zatim jsem na zadne nenarazil....teda narazil ale ne na takove ktere budou fungovat...JVetsina tech radoby ladenych svodu je moc kratka na to aby opravdu fungovaly. Nevim jestli jsi nekdy videl svody treba na kitove felicii, nebo treba na nejake s2000 (ted nemyslim hondu, ale rallyove specialy)...tyhle svody koncivaji az v tunelu nekde na urovni sedadel......
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 12 říj 2008 18:30
od Shotgun
vinorak:a co svody už sou vyrobený??
Ten to týden by měly bý hotový. Takže tak za 14 dní uvidíme jak to autu prospělo.
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 12 říj 2008 18:37
od Shotgun
maRas :motor je cista serie ? Na prevodovku se sahlo ? Podvozek ?
Motor je zatím čístá serie, ale už vymýšlím co snim. Na převodovku se sáhne přes zimu, bude skládaná teď momentálně schánim kolečka. Podvozek je upravený, ve předu snížený o 35mm se sportovními tlumiči od Kayabami se stavitelnou tuhostí.A zadek je taky od Kayabami se stavitelnou tuhostí,ale zatim my doma leží nebyl čas je namontovat.
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 15 říj 2008 14:07
od skardik
mi16boss: Jaká je výhoda powerflex silentbloku na držáku motoru??
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 15 říj 2008 15:14
od Hanz
jsou tvrdsi oproti seriovym
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 15 říj 2008 15:41
od Milhaus
Hanz píše:jsou tvrdsi oproti seriovym
a že se tak blbě ptám, proč je lepší tvrdší silentblok?
Není to jedno?
Re: pokec o článcích zde
Napsal: 15 říj 2008 15:56
od franus
Pri seslapnuti plynu se ti motor tak moc "nekrouti" v silentblocich, tudiz se v podstate rychleji prenese zaber z motoru do prevodovky a na kola. Podobne je to u silentbloku na podvozku - mas to pevneji ulozene, ramena apod. jsou opet pevneji ulozena - diky tomu je jakoby pevnejsi geometrie rizeni je presnejsi a odezva na volant rychlejsi.
Nevyhod je mensi komfort, a taky kdyz mas ten tvrdy silentblok motoru, nemel bys byt moc tlusty, protoze pak by se ti trepaly speky na tvarich a na brichu i pri volnobehu :)