Stránka 7 z 16

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 20 zář 2016 16:16
od Zdenek
Vyplatí se koupit nový, pokud je to za takovou cenu. Na vrakáči za něj dáš +-400,- a repas sada je cca to samé + nemáš jistotu, že nebude vyrezlý a nebude propouštět.

Jo měněná náprava... ukázal bych Ti, kdybych si to vyfotil, jak dělají repas borci v Příbrami. Evidentně jim nevyšel rozměr čepu na ložisko, tak ložiska nahradili silonovými futry :zin:
Neříkám nutně, že máš nápravu K.O. ale minimálně bych zkusil zvednout zadek, a když budou obě kola v luftě, tak zkusit vůli na každé straně. A pak dát ty GTI bubny.

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 20 zář 2016 18:11
od draken
posilovač z 307 nevim, 306 tam pujde

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 23 zář 2016 18:42
od Aloush
Posilovač je doma - je fakt velkej asi :fran: uvidím jestli něco vymyslím.. má taky jiné připojení na hadici (s podlakem?), ale moc rád bych ho zkusil ve 205 :fran:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 23 zář 2016 18:43
od Aloush
No a jinak jsem začal tu výměnu prasátka :fran: hezky od předu :fran:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 23 zář 2016 19:34
od draken
schválně vyfoť druhou stranu posilovače

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 23 zář 2016 19:43
od Aloush
Teď fotku nemám, ale vypadá to takto: http://www.autodily-nechanice.cz/fotogr ... 4887-1.jpg
..podle fotek podobné jak 205. Spíš bude problém, že pro průměr 10" už tam není dostatečný výřez.. tak nevím jestli budu výhodné rozšiřovat motorový prostor. :roll:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 19 říj 2016 19:45
od Aloush
Tak pomaličku sbírám díly - Pug pořád v garáži.. času moc není :roll:
Chtěl bych pár rad od odborníků.. :fran: Uvažuji, že bych vyměnil špajzku když už se v tom hrabu. Tákže bych zkusil sehnat z 1.1, aby byla kratší - hbitější na město.. a vyměnil 5.kvalt za diesel, aby se s tím dalo jezdit i dál. Je to reálné a dá se to zvládnout v pohodě doma? Převodovka z 1.1 by měla sedět, jde mi o to jestli bude sedět "kolečko" na 5. kvalt z dieslu, nebo je třeba dělat větší úpravy. :myslim:
A zároveň s převodovkou - co dělá vůli v řadičce - vyskakování rychlostí a "nepřesné" řazení..? Vyřeší tento problém nová táhla řízení, co tu nabízel TomGTI, nebo je problém i jinde? Kdyby byl problém v táhlech, byl by někdo ochotný mi je vyrobit za rozumný úplatek? :fran:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 20 říj 2016 06:44
od Zdenek
Noo... ze serviceboxu už se nedá vyčíst ozubení pro MA převodovku primárního vedení, takže jestli náhodou nemá 5 z 1,1 stejnej počet zubů, jako diesel.
Nicméně pokud dáš převodovku 1,1 a 5ku z dieselu, tak tam budeš mít celkem velkej propad otáček při řazení ze 4ky na 5ku.
Musel bys z té 1,1 převodovky shodit kryt a podívat se, co je vypálené za čísla na kolech. ( v nejhorším tady jednu HDi převodovku na kola mám) :fran:
Vyměnit to není problém, stačí zařadit 3 a 5 zárověň, abys povolil matky a pak jen prohodíš kolečka.
S vyskakováním rychlostí to může být více záležitostí, ale asi nejjednodušší by bylo jít jako první po táhlech, jestli mají vůli, tak tam rychlost "nedořadíš" a pak to vyskakuje. V případě slušných táhel to můžou dále být ložiska, vidličky...
Táhla si bez problému uděláš sám, kloubky koupíš třeba tady:
http://www.gamakladno.cz/uhlove-klouby-c-1627.html
a zbytek je už jen o šikovnosti

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 20 říj 2016 08:03
od vinorak
nebo si sežeň převodovku z litrový 106ky, to je taky pěkně krátký :fran: ale s tou pětkou ti neporadim, nevim jestli MA a BE má záměný kolečka....

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 20 říj 2016 08:14
od Zdenek
Záměnný jsou, ale záleží na stálém převodu, dost často je právě rozdíl jen v něm, a kola jsou stejná.

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 20 říj 2016 08:41
od vinorak
chápu ;-) včera jsem jezdil s 306 hdi a ta měla 12 krátkou a zbytek pekelně dlouhej že člověk nevěděl co tam dát za kvalt v 50ti... nebo to bylo spíš tim že 12let jezdim s benzínovejma atmosférama :myslim: :fran:

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 20 říj 2016 08:46
od Tokagero314
Nie! Hdi je v tomto divné. Mám 1.6 HDi a tiež netuším..

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 22 říj 2016 11:47
od Aloush
Děkuji za informace kluci :up:
Vím že by tam byl velký propad otáček, jen by se mi líbili kratší převody na město a lítání po okrscích :fran:
Když jsem jel s tím laďákem, co tam mám, po dálnici nějakých 140-150 z Olomouce do Mostu, tak jsem měl hódně vyduněnou hlavu.. občas by se hodila delší 5. právě kvůli tomuto.
Zkusím tedy sehnat nějakou kratší převodovku (díky za tip na 106 :up: ) a podívat se do ní (moc nechápu jak zařadit 3 a 5 zároveň :fran: ). Podle toho co tam najdu uvidím, jestli shánět 5. z diesla.
Táhla by asi byly reálný.. Asi vytáhnu táhla z auta, poměřím si to a něco zkusím vymyslet (případně si to nechám udělat - nemám doma svářečku :( ) :Merci:

Takový menší dotaz - expanzka na brzdovým válci je jen zacvaknutá, nebo jak tam drží? :myslim: Nerad bych ji ulomil.

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 22 říj 2016 13:24
od Tokagero314
Expanzka je len nacvaknuta v tych dvoch gumach na valci..

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku

Re: Aloushův Nightfire II - 1.4 1998

Napsal: 27 pro 2016 23:27
od Aloush
Konečně jsem přes svátky našel trošku času :fran:
Druhý zadní buben jsem musel trošku násilněji, vytáhnul jsem ho i s paknami.. jen nevím jak odháknout lanko ruční brzdy? Je tam háček za který je upevněný konec, tak nevím jestli to násilně vytáhnout, nebo to jde rozumněji. Komplet nové vnitřky do bubnů jsou už na cestě. Dotaz jde někde koupit nový kryt pod buben, co drží prase apod? :myslim:
Jinak jsem skoro půl dne ládoval brzdový posilovač.. jelikož je tam přístup nanic, musel jsem vytáhnout sedačku abych si k tomu mohl lehnout a vytáhnul jsem celé pedály, jinak se to nedalo. :bas:
Tak jsem konečně vyzkoušel posilovač 10" z P307 :up: První zkouška vypadá dobře - s menšími úpravami se vleze. Jen jsou delší šrouby (to by tolik nevydilo) a delší úchyt pro pedál, teoreticky by stačilo dlouhé šrouby jen podložit, nebo dát kontramatky :myslim: nebo převrtat otvor pro uchycení pedálu :fran: