Stránka 7 z 17
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 17 dub 2009 22:15
od hugo boss
sorry, ale tvoje auto se mi líbí na první fotce co máš v tomhle tématu... ty ronaly jsou porno, ale k modré fakt nejdou...
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 19 dub 2009 21:05
od Linkisek
hugo boss píše:sorry, ale tvoje auto se mi líbí na první fotce co máš v tomhle tématu... ty ronaly jsou porno, ale k modré fakt nejdou...
Sice ho upravuji především pro svou spokojenost, ale možná dojde i na změnu barvy. Pokud si za svým názorem stojíš nemáš se proč omlouvat
dík .
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 26 dub 2009 15:23
od Linkisek
Rád bych udělal definitivní tečku těm odporným kouskům modrého plechu přibitým k pedálům, ale na netu je toho tolik, že nevím pro které se rozhodnout
... Snad mi kluci pomůžete s výběrem
...
Sparco ...
- 00.jpg (109.54 KiB) Zobrazeno 6941 x
Sparco-Karbon ...
- 01.jpg (10.75 KiB) Zobrazeno 6944 x
Isotta ...
- 02.jpg (74.01 KiB) Zobrazeno 6944 x
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 26 dub 2009 15:27
od WoMec
jsme pro ty první Sparca .. nebo pro ty Isotty ... ale ty se mi teda libi vic nez ty sparca
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 26 dub 2009 16:08
od whiler
linkisku t ymáš ty ronaly 4x100 na podložkách?
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 26 dub 2009 16:52
od Linkisek
Womec : Děkuji, Isotty byly mé favoritky
...
whiler : Ty Ronaly Turbo mají rozteč 4x108 (Peugeot), přesná středová ďoura 65 mm a díky nízkému ET 7 jsou použity bez podloží
...
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 26 dub 2009 17:37
od whiler
Linkisek píše:Womec : Děkuji, Isotty byly mé favoritky
...
whiler : Ty Ronaly Turbo mají rozteč 4x108 (Peugeot), přesná středová ďoura 65 mm a díky nízkému ET 7 jsou použity bez podloží
...
aha no josu krásný..mužu mít zašlé ronaly za 4 tisíce celý,ale rozteč je 4x100 to je naprd...ale jsou fakt hezký..
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 26 dub 2009 18:16
od Milhaus
ty první sparco, líbivej design, ostatní jsou takové ty tradiční, to už bych si třeba radši nechal origo, ale ty první bych si tam dokonce i já dal, a to "sportovní" pedály zrovna nemusím
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 26 dub 2009 18:17
od Hasis
az si parktar zmacknes spojku z brzdou, tak je vykopes ven
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 26 dub 2009 18:21
od WoMec
Hasis píše:az si parktar zmacknes spojku z brzdou, tak je vykopes ven
tak tak
.. co jsem slysel ruzne reakce od kamosu co si je tam daly ...
.. zustanu u origo ...
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 26 dub 2009 18:41
od Klobe
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 27 dub 2009 04:44
od Linkisek
Také bych zůstal u originálů, i ten plynový pedál bez gumy bych přežil, ale to co tam nechal předešlý majitel ... no hnus. A protože je sundám zůstane po nich holý plech s dírkama, proto je chci schovat něčím vkusnějším
... Dva pedály najednou se mi nepodařilo sešlápnout ani když jsem jezdil s nohou v gibsu
...
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 29 dub 2009 22:14
od Linkisek
A jsou tam ... do obou mazniček jsem natlačil po jedné tubě maziva od Shellu - Retinax, doufám že to bude stačit
...
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 03 kvě 2009 08:10
od Linkisek
Při včerejší jízdě na sraz, kdy jsem si chtěl chvíli odpočinout na benzínce před Olmikem, mně po stažení okýnka přivítal pískot z pod kapoty ... pomyslel jsem si "klíňák"!? ... to víš, že jo, po chvilce kdy auto bulčelo na volnoběh a já se marně snažil zařadit rychlost, v převodovce pomalu samovolně zaskakovala rychlost až zaskočila a auto chcíplo. Tak jsem tam s tím ještě 15 minut trénoval, ale marně ... Zde přikládám mou srazovou fotku
...
Re: 205 Nightfire 1 360 ccm 70 HP
Napsal: 03 kvě 2009 20:34
od Linkisek
Není čas ztrácet čas a proto jsem na to hned vletěl
...
Převodovka venku, pod vrchním deklíkem vidlička, synchron a dvě ozubená kolečka pod jedním ložisko v háji, že by nalezená závada ?! Pokud se mi podaří zítra odkroutit 4 torxy tak kouknu do břicha
...