Stránka 61 z 113
Re: pro inspiraci
Napsal: 02 srp 2010 19:38
od Para
Re: pro inspiraci
Napsal: 02 srp 2010 20:46
od Marcell
Re: pro inspiraci
Napsal: 03 srp 2010 19:04
od Vopičí
Re: pro inspiraci
Napsal: 03 srp 2010 19:45
od RABBIT
Re: pro inspiraci
Napsal: 03 srp 2010 20:09
od Červený Tom
Re: pro inspiraci
Napsal: 24 srp 2010 22:00
od vinorak
něco pro nás TU čkaře
Re: pro inspiraci
Napsal: 24 srp 2010 22:20
od Vopičí
Pěkný
, ale neměnil bych
.
Re: pro inspiraci
Napsal: 25 srp 2010 08:26
od Vomec
nemálo prasácký
z čeho to je?
Re: pro inspiraci
Napsal: 25 srp 2010 08:55
od vinorak
http://www.dp-engineering.nl/projects.php
1.4ka se dvěma turby a kompresorem v 206ce
Re: pro inspiraci
Napsal: 25 srp 2010 18:15
od RABBIT
Re: pro inspiraci
Napsal: 14 zář 2010 16:24
od vinorak
takhle bych se mi to líbilo
Re: pro inspiraci
Napsal: 14 zář 2010 16:54
od 309Fun
man tam neakou divnou klapku a rozdelovac
Re: pro inspiraci
Napsal: 14 zář 2010 17:18
od vinorak
no rozdělovač tam je z XU9JAZ a má to i šoupátko přídavnýho vzduchu z 8v. A klapka tam byla jako origo jednokomorová
taky se divim, že to dělali němci takhle, ale co sem zjistil, tak dělali tři verze 16v, jedna s normálnim míčkovym rozdělovačem, pak s timhle a taky i s rozdělovačem s podtlakovou regulací jako měly ostatní gti... jo a vzduchový filty byly taky dva, našel sem i gutmanna co měl origo abs
Re: pro inspiraci
Napsal: 14 zář 2010 17:21
od 309Fun
Hmm,nevim jestli to jede lip,ale podle me zbytecnej vyvoj...
Re: pro inspiraci
Napsal: 14 zář 2010 19:00
od Hroche
vinorak píše:no rozdělovač tam je z XU9JAZ a má to i šoupátko přídavnýho vzduchu z 8v. A klapka tam byla jako origo jednokomorová
taky se divim, že to dělali němci takhle, ale co sem zjistil, tak dělali tři verze 16v, jedna s normálnim míčkovym rozdělovačem, pak s timhle a taky i s rozdělovačem s podtlakovou regulací jako měly ostatní gti... jo a vzduchový filty byly taky dva, našel sem i gutmanna co měl origo abs
Vino kde bereš všechny tyhle informace?