Stránka 61 z 113

Re: pro inspiraci

Napsal: 02 srp 2010 19:38
od Para
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: pro inspiraci

Napsal: 02 srp 2010 20:46
od Marcell
:up:

Re: pro inspiraci

Napsal: 03 srp 2010 19:04
od Vopičí
:slint: :slint: :slint: :slint: :slint: :slint: :car:

Re: pro inspiraci

Napsal: 03 srp 2010 19:45
od RABBIT
Vopičí píše::slint: :slint: :slint: :slint: :slint: :slint: :car:
toto som mal na jazyku

Re: pro inspiraci

Napsal: 03 srp 2010 20:09
od Červený Tom
:slint: :slint: :slint: :slint: :slint: A ta slečna je k tomu ;-) :Merci:

Re: pro inspiraci

Napsal: 24 srp 2010 22:00
od vinorak
něco pro nás TU čkaře :m:

Re: pro inspiraci

Napsal: 24 srp 2010 22:20
od Vopičí
Pěkný :up: :up: , ale neměnil bych :m: :m: .

Re: pro inspiraci

Napsal: 25 srp 2010 08:26
od Vomec
nemálo prasácký :twisted: z čeho to je?

Re: pro inspiraci

Napsal: 25 srp 2010 08:55
od vinorak
http://www.dp-engineering.nl/projects.php :m:
1.4ka se dvěma turby a kompresorem v 206ce

Re: pro inspiraci

Napsal: 25 srp 2010 18:15
od RABBIT
ty moj tyket :wau: :wau: :wau: teraz mam chrobaka v hlave :fran:

Re: pro inspiraci

Napsal: 14 zář 2010 16:24
od vinorak
takhle bych se mi to líbilo :up:

Re: pro inspiraci

Napsal: 14 zář 2010 16:54
od 309Fun
man tam neakou divnou klapku a rozdelovac :myslim:

Re: pro inspiraci

Napsal: 14 zář 2010 17:18
od vinorak
no rozdělovač tam je z XU9JAZ a má to i šoupátko přídavnýho vzduchu z 8v. A klapka tam byla jako origo jednokomorová :up: taky se divim, že to dělali němci takhle, ale co sem zjistil, tak dělali tři verze 16v, jedna s normálnim míčkovym rozdělovačem, pak s timhle a taky i s rozdělovačem s podtlakovou regulací jako měly ostatní gti... jo a vzduchový filty byly taky dva, našel sem i gutmanna co měl origo abs

Re: pro inspiraci

Napsal: 14 zář 2010 17:21
od 309Fun
Hmm,nevim jestli to jede lip,ale podle me zbytecnej vyvoj...

Re: pro inspiraci

Napsal: 14 zář 2010 19:00
od Hroche
vinorak píše:no rozdělovač tam je z XU9JAZ a má to i šoupátko přídavnýho vzduchu z 8v. A klapka tam byla jako origo jednokomorová :up: taky se divim, že to dělali němci takhle, ale co sem zjistil, tak dělali tři verze 16v, jedna s normálnim míčkovym rozdělovačem, pak s timhle a taky i s rozdělovačem s podtlakovou regulací jako měly ostatní gti... jo a vzduchový filty byly taky dva, našel sem i gutmanna co měl origo abs
Vino kde bereš všechny tyhle informace?