Stránka 1 z 1

ostra vacka

Napsal: 24 bře 2011 15:35
od hrebec
Zdravym,chci se zeptat kdyz do 1.6 gti 85kw dam vacku,co vsechno se musi predelat nebo upravyt?snad mi zde nekdo pomuze.

Re: ostra vacka

Napsal: 26 bře 2011 07:09
od hrebec
hrebec píše:Zdravym,chci se zeptat kdyz do 1.6 gti 85kw dam vacku,co vsechno se musi predelat nebo upravyt?snad mi zde nekdo pomuze.
nikdo tu zde nema zkusenosti a poradi?

Re: ostra vacka

Napsal: 26 bře 2011 08:33
od vinorak
jako jestli myslíš, jestli se něco fyzicky v hlavě mění tak ne, prostě dáš jinou vačku a hotovo, ale pak by to chtělo naladit předstih na konkrétní vačku :m:

Re: ostra vacka

Napsal: 26 bře 2011 08:37
od hrebec
vinorak píše:jako jestli myslíš, jestli se něco fyzicky v hlavě mění tak ne, prostě dáš jinou vačku a hotovo, ale pak by to chtělo naladit předstih na konkrétní vačku :m:
tak to jo,ja jsem prave slysel ze kdyz ostrou vacku tak dat alespon nejake sportovni pisty,ventyli atd,samo ze musim neco udelat z ridici jednoutkou

Re: ostra vacka

Napsal: 26 bře 2011 09:14
od lukas309
To záleží jak ostrá je, ale myslím, že pro většinu typů to stačí naladit protože tím že budeš mít ostřejší vačku tak se ti rychleji otevřou a zavřou ventily, ale musíš tomu taky přizpůsobit vstřik paliva. Jinak dle mého názoru ostrá vačka má smysl pouze se snížením hlavy (srovnáním), slícováním sacího a výfukového potrubí a samozřejmě naladění motoru. Třeba na feliciích MPi se musela ještě nově mapovat řídící jednotka. Pokud je to nějaký extrém, tak se dávají i kované písty a ojnice, ale zase takovej odborník nejsem takže netuším kdy. Všechno jdde ale najít na internetu. Ale třeba do města a na běžný ježdění to podle mě nemá smysl, protože tohle všechno se ti projeví až ve vysšších otáčkách. Ale pokud jí budeš kupovat novou, tak každej prodejce by ti měl říct co všechno je ještě na konkrétním motoru potřeba udělat.

Re: ostra vacka

Napsal: 26 bře 2011 10:26
od hrebec
lukas309 píše:To záleží jak ostrá je, ale myslím, že pro většinu typů to stačí naladit protože tím že budeš mít ostřejší vačku tak se ti rychleji otevřou a zavřou ventily, ale musíš tomu taky přizpůsobit vstřik paliva. Jinak dle mého názoru ostrá vačka má smysl pouze se snížením hlavy (srovnáním), slícováním sacího a výfukového potrubí a samozřejmě naladění motoru. Třeba na feliciích MPi se musela ještě nově mapovat řídící jednotka. Pokud je to nějaký extrém, tak se dávají i kované písty a ojnice, ale zase takovej odborník nejsem takže netuším kdy. Všechno jdde ale najít na internetu. Ale třeba do města a na běžný ježdění to podle mě nemá smysl, protože tohle všechno se ti projeví až ve vysšších otáčkách. Ale pokud jí budeš kupovat novou, tak každej prodejce by ti měl říct co všechno je ještě na konkrétním motoru potřeba udělat.
dik za radu,jsem chytrejsi a tim padem me bude na prd,jestlize vykon diky vacce vyuziji pri vyssich otackach,a preci nebudu porad tocit motor na nejakech treba 7000 otacek to taky nemusi casem vydrzet,ta vacka by mela byt ostra 280/280 zdvih 10,8 mm.

Re: ostra vacka

Napsal: 26 bře 2011 11:54
od lukas309
Nejsem si jistej, ale u felicií bylo 280/280 maximum co šlo dát bez dalších úprav. Vlastní zkušenost nemám jen si pamatuju to, co jsem kdysi dávno hledal na feldu. Jinak ty otáčky mám pocit byly někde kolem 4000 ale i tak ve městě běžně 4000 netočíš. Neříkám, že to nemá význam, ale než řešit prachy za ostrou vačku + případné další úpravy, tak bych radši ty peníze nacpal třeba do generálky motoru a divil by jsi se jak to jede :-)