Stránka 1 z 1

Diagnostika + cidlo teploty oleje

Napsal: 20 lis 2007 16:56
od Hasis
Kde se pripojuje kabel k diagnostice? je to ta krabicka co je v odkladaci skrini u spolujezdce nebo nekde jinde? A jestli nekdo mate, tak prosim foto umisteni cidla na teplotu oleje.

Napsal: 20 lis 2007 17:10
od Marcell
Caues, promin ze sem nenapsal :wink: To cidlo ktery chces menin je na olejovy vane, jakoby ze zadu, proste ho uvidis az pod to auto vlezes :wink:

A ta diagnostika...uz tady na to bylo nekolik diskuzi, je to takovej zelenej konektor vedle nadobky s vodou :wink: :wink:

Napsal: 20 lis 2007 17:11
od Hasis
moc dik

Napsal: 20 lis 2007 21:35
od weslo
ale ten konektor nenapojis na PC, je na ukostrenie pri vyblikavani. inac neviem naco tam je...

Napsal: 21 lis 2007 16:50
od Michal
No je tam asi na nic, aspoň já mám dvou-pinovej, což je analog, takže s počítačem si asi moc nepokecá. Dobrý je to tak pro ty, kteří nemají na palubce kontrolku a nemůžou si to jak jinak vyblikat.
Jo a to čidlo, jde to někde sehnat? Ptal jsem se už v několika obchodech a nic. Kostří se mi to přes něho a teplotu ukazuje pořád na max. Nebo tam můžu dát nějaky jiny NTCčko, ktery má stejnej závit a bude to správně fungovat?

Napsal: 21 lis 2007 16:54
od Hasis
no ja to potrebuju kvuli tomu, ze me tatka rikal, ze me nejde sitic. Tak at si skocim na pocitac :D

Napsal: 21 lis 2007 17:07
od Michal
A co ti to dělá? Zkus mrknout na šoupátko přídavnyho vzduchu. Zkus za studena nastartovat a odpojit hadici, která z něj jde za škrtící klapku.

Napsal: 21 lis 2007 17:24
od Hasis
no ja to nastartuju a v pohode drzi a asi po 1minute(nejspis, az se to trosku zahreje) to chcipne(auto celou dobu stoji na miste) a pri dalsim pokusu o nastartovani to uz musim drzet na plyne jinac to porad chcipa dokut ho kousek neprojedu.

Napsal: 21 lis 2007 17:44
od Milhaus
tak já mám zas problém při rožínání světel, nastartuju a jak hned rožnu světla tak spadnou otáčky někdy i tak až to zdechne pokud včas nepřišlápnu plyn, ale je to jen takové zhoupnutí, když je zapnu trochu dýl po nastartování, třeba až se rozjedu tak v poho...jen se na okamžik sníží a pak se zas ustálí...ale zdá se mi že mám dost vysoko volnoběh, je někde kolem 1000 spíš i víc...

Napsal: 21 lis 2007 18:02
od Hasis
oh tak to je celkem dost ja mam volnobech 500-700 mati na 405 kolem 500 a tatik na 605 taky tak nejak

Napsal: 21 lis 2007 19:29
od Michal
No tak to máte všichni nějak nízko. Na GTI by měl být kolem 950 tuším.

Napsal: 22 lis 2007 09:27
od Marcell
Moje otačky jsou kolem 1100 :(

Napsal: 22 lis 2007 10:19
od vinorak
vždyť je zima tak nevidim nic špatnýho na studenym volnoběhu kolem 1500, když se ohřeje tak kolem 950

Napsal: 22 lis 2007 10:38
od Hanz
hele me po ranu nez se zahreje drzi volnobeh 1800 a jak se zahreje tak 950-1000