Stránka 1 z 1

Elektrika sahary 1.1 a diesel

Napsal: 18 kvě 2011 07:20
od lukas309
Neví někdo náhodou jestli je nějaký rozdíl v elektrice sahary u 1.1 (jednovrtule) a dieslu (dvouvrtule)? Je mi jasný, že bude mít jednou takový odběr, takže pravděpodobně bude potřeba větší pojistka. Lze vůbec zapojit obě vrtule?

Re: Elektrika sahary 1.1 a diesel

Napsal: 18 kvě 2011 08:51
od WoMec
Celkový princip zapojení je úplné jiný. U jednovrtule je se venilátor zapiná buď přes odpor (pomaly chod) nebo natvrdo na baterku (rychlý chod)
U dvojvrtule se oba ventilátory zapínají bude seriově (pomalý chod) a nebo paralelně (rychlý chod)

předpokládám že bys chtel na tu 1.1ku dát dvojvrtuli. Možný to určitě je ale musíš si to sehnat i s příslušnou elektrikou.

Re: Elektrika sahary 1.1 a diesel

Napsal: 18 kvě 2011 08:58
od lukas309
Spíš mě šlo o to, zda mohu na stávající obvod určenej pro jednovrtuli zapojit 2 vrtule. S tím, že by to mělo stejné vlastnosti jako jednovrtule, akorát by byly 2. Budu dávat velkej chladič z diesla společně s chladičovou stěnou, proto mě tahle možnost napadla.

Re: Elektrika sahary 1.1 a diesel

Napsal: 18 kvě 2011 09:12
od vinorak
Zapojil bych to jak to má být, to znamená přez 3 relátka jak říka womec. Odpoledne ti hodim schéma. Jinak kdyby si to dal natvrdo tak by to žralo tak 40A

Re: Elektrika sahary 1.1 a diesel

Napsal: 18 kvě 2011 09:20
od lukas309
vinorak píše:Zapojil bych to jak to má být, to znamená přez 3 relátka jak říka womec. Odpoledne ti hodim schéma. Jinak kdyby si to dal natvrdo tak by to žralo tak 40A
OK pokud něco najdeš, tak budu rád. V nejhorším zapojím jen jeden ventilátor, mám to tam stejně jenom pro efekt, že se mi to líbí. Na ten pidimotor stačí jedna vrtule bohatě.

Re: Elektrika sahary 1.1 a diesel

Napsal: 18 kvě 2011 09:22
od WoMec
přes stávající elektriku rozhodně ne. upekl bys kabely. ... přepojit to na dvojvrtuli neni tak složitý, napiš nekomu kdo má diesla nebo GTi na díly aby ti poslal elektriku od sahary

Re: Elektrika sahary 1.1 a diesel

Napsal: 18 kvě 2011 09:26
od lukas309
WoMec píše:přes stávající elektriku rozhodně ne. upekl bys kabely. ... přepojit to na dvojvrtuli neni tak složitý, napiš nekomu kdo má diesla nebo GTi na díly aby ti poslal elektriku od sahary
Pokud je to jenom o relátkách, pojistkách a silnějších kabelech, tak by asi nebyl problém to znova natahat. Uvidím jestli vino pošle nějaký schema. Jinak sehnat díly z diesla není problém, ale je to zase projetejch 100 km :-)

Re: Elektrika sahary 1.1 a diesel

Napsal: 18 kvě 2011 10:16
od WoMec
schéma zde :)

Re: Elektrika sahary 1.1 a diesel

Napsal: 18 kvě 2011 10:41
od lukas309
Nějakej popis by jsi k tomu neměl? I když teď jsem si vzpomněl, že mám manuály na 309 a 205 tak to prolezu tam určitě plánky taky budou.

Re: Elektrika sahary 1.1 a diesel

Napsal: 18 kvě 2011 10:47
od draken
sežeň svazek z diesela, co ovládá sahary, ten se pouze zapojí namísto původního :up:

Re: Elektrika sahary 1.1 a diesel

Napsal: 18 kvě 2011 10:51
od lukas309
Asi to bude nejlepší varianta. Zatím teda zapojím jenom jednu vrtuli a až zase pojedu k Peugeot_22 tak si vezmu ten svazek.