Stránka 1 z 1
rady pri koupi pažoutka
Napsal: 26 lis 2007 22:31
od navalone
jelikoz sem se definitivne rozhodl pro koupi pazouta konkretne GTi 1.9 ackoli nevim kdy presne byl bych vdecnej na jaky veci bych si mel davat majzla kdyz si budu vybirat budu vdecnej za kazdou radu....kde se nejcastejc objevuje koroze vady co se tyce motoru atd.....proste cokoli uzitecneho predem diky za rady :) tak piste piste
Napsal: 26 lis 2007 22:40
od vincent
nevic rezne v roho u zadnich kol a taky prahy v zadni casti a co ja mam to druhy gticko na dily tak tomu reznou predni dvere a ten muj mazel nerezne nikde coz je zajimavy a to to auto skocilo trikrat do pole a nic
Napsal: 26 lis 2007 23:03
od Hanz
na hlavni strance to mas popsany
Napsal: 27 lis 2007 10:49
od hugo boss
asi nejčastější bolest u peugeotků na karoserii je koroze podlahy kufru jak zevnitř ,tak i z venčí ze spoda. Pak jak už tu bylo zmíněno koroze spodních rohů. U pozinkované kastle se dá říci že koroze nehrozí, bohužel u starších typů kde pozink není se bohužel koroze vyskytuje, někdy více a někdy méně, záleží na tom jak se o to majitel staral.
Co se týče technického stavu, dá se říci že by se mělo kontrolovat pár věcí na které peugeot hodně trpí...
Popraskané manžety na poloosách (po delším zanedbání jdou poloosy do háje...) , tyče stabiku, zadní náprava (bud zatuhlá nebo vymlácená, pozná se o tak že kola jsou do A) , dost často odchází kloubek řízení , synchron na dvojce a v motoru kroužky
Napsal: 27 lis 2007 15:01
od vincent
nemas nahodou dve manzety ja je mam taky v haji
Napsal: 27 lis 2007 15:35
od hugo boss
vincent píše:nemas nahodou dve manzety ja je mam taky v haji
stojí 120kč nová, nemyslíš že je lepší koupit novou?
Napsal: 27 lis 2007 18:54
od vincent
120 korun jo a kde,ja je videl za 500 az 600
Napsal: 27 lis 2007 19:12
od hugo boss
vincent píše:120 korun jo a kde,ja je videl za 500 az 600
je to od FEBI takže je to trochu dražší 340kč (ale jsou k tomu i pásky a mazivo), hledal jsem na rychlo... ale určo najdeš levnější...
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=51&
třeba auto kelly nebo tak by ti to byli schopný sehnat...
Napsal: 27 lis 2007 19:19
od vincent
dik si zlatej
Napsal: 28 lis 2007 20:43
od navalone
hugo boss píše:asi nejčastější bolest u peugeotků na karoserii je koroze podlahy kufru jak zevnitř ,tak i z venčí ze spoda. Pak jak už tu bylo zmíněno koroze spodních rohů. U pozinkované kastle se dá říci že koroze nehrozí, bohužel u starších typů kde pozink není se bohužel koroze vyskytuje, někdy více a někdy méně, záleží na tom jak se o to majitel staral.
Co se týče technického stavu, dá se říci že by se mělo kontrolovat pár věcí na které peugeot hodně trpí...
Popraskané manžety na poloosách (po delším zanedbání jdou poloosy do háje...) , tyče stabiku, zadní náprava (bud zatuhlá nebo vymlácená, pozná se o tak že kola jsou do A) , dost často odchází kloubek řízení , synchron na dvojce a v motoru kroužky
no tak podle tohodle to zni jako by se nedalo koupit pažoutka v dobrym stavu :D ale nemam obavy neco si sezenu :)