Stránka 1 z 1

205 1,9D

Napsal: 27 kvě 2011 16:41
od afane
Tak už konečně lakýrník dovezl přední i zadní spoiler pod nárazník, hnedle to vypadá o kus líp:))
Teď to bude podle času pokračovat přepíchánim přístrojovky na GTi a zástavba TD

Obrázek

Re: 205 1,9D

Napsal: 28 kvě 2011 23:23
od afane
Jinak tedy jako příběh to začlo rozhodováním mezi Š120 a P205 za 28 000,- před 6,5roky, po pár ověřeních sem koupil samozřejmě 205, pětidvéřko, r.v. 84, kára o rok starší rok než já:)

Po dvou měsících sem srovnal obě pravý dveře o dva stohy palet a začlo předělávání, chtěl sem svůj starej model předělat na novej.

Za 8 000,- jsem koupil bouračku 1,6 GTi, s orig kolama, jenom tatít nedovolil opravu, a souhlasim, žiju:)

Tak sem to začal po 5 letech překopávat na novej model. ""DObrej známej"" poradil že to půujde přepíchat jedno místo druhýho, jenomže nejde jen tak přepíchat počítačem řízený auta za Diesel z 84:( to pak potvrdil i on, když bylo všechno rozstrříhaný:))

Tak uběhlo 5let, a já začal chtít mít legendu, PEUGEOT 205:)

Bohužel nemam fotodokumentaci, ale z modelu r.v.84 jsem udělal novej model, včetně výměny komplet elektroinstalace, komplet vnitřní výbavy (zchází pár GTi doplňků) a přepinování GTi přístrojovky + TD a časem TDi motor:)

Lidi je tu někdo z Prahy?:)

Re: 205 1,9D

Napsal: 28 kvě 2011 23:29
od afane
+ široký bubny, komplet přední náprava, čepy, ramena, přitvrzený tlumiče sem po cca 3měsících 27.5.2011 měnil za KAYABA orig, poněvadž přitvrzené (jeden/po 3 měsících vytekl)


Máte někdo prosímm zkušenost s kotouč. zadní nápravou? Je lepší na účinnost než bubnovka?? spíš jestli to stojí za výměnu?? Kotoučovku mam odloženou na "letadlo", ale že by můj 5-dveř pug brzdil skvěle říct nemůžu:(

Re: 205 1,9D

Napsal: 28 kvě 2011 23:33
od afane
Mám široký bubny, mnohokrát odvzdušněno, pumpa z 1,6GTI, dozadu regulátor a jen jedna trubka rozdělená na dvě, ale stjeně se mi účinek nezdá, brzd. posilovač mam z 1,6GTI vyměnil sem ho za 405-tkovej (TD) lepší to je ale stejně.. někdo z Středočeskýho kraje kdo by se projel a poradil??hmmm? prosíím...už dvakrát sem za poslední půlrok předělával brzd. potrubí, a nebaví mě to:(

nebo nějaká rada?

Re: 205 1,9D

Napsal: 04 čer 2011 21:17
od afane
rada neni neva:) až dojedu co tam mam, pujdou tam brzy z 206.

Tak je konečně od pondělí TD u motoráře, zatim sem jenom umejval, luxoval a vylepšoval obnovovačem plastu a jeto fakt jak jinej auto:) kámoš to tenkrát dotáhl z mazdy, pecka chemie:)

Re: 205 1,9D

Napsal: 10 čer 2011 18:54
od afane
TD z5, rozvody hotovy a motůrek je zdraveej:) uráá :toon:

Re: 205 1,9D

Napsal: 02 črc 2011 21:10
od afane
No a je to:) TD je v 205-ce, šlapě až tak že mě to překvapilo, výkon je fakt znát:) brzo nahraju i pár fotek!!

Ještě mě čeká nějaký dodělávání, ale to neni už tak hrozný:) Hlavně chci změřit kolik dává turbo, a podle toho přidat a upravit zbytek - nemá náhodou někdo z vás ze středočeskýho kraje manometr kterym by mi to poměřil?:) nechci kupovat na stálo budík do palubky..

Re: 205 1,9D

Napsal: 22 kvě 2012 01:26
od afane
aaaaaaaaaaaaaa rok je pryč a nestíhám :down: :myslim:

Re: 205 1,9D

Napsal: 22 kvě 2012 01:30
od afane
v regálu čeká turbo z 605 2.1TD a taky si asi počká.. plány by byli ale ten čas...

Re: 205 1,9D

Napsal: 30 kvě 2022 20:41
od afane
Buďte zdrávi,
po 10 letech.. Trošku použitý ale živý Vás zdravíme:)
Obrázek

Re: 205 1,9D

Napsal: 30 kvě 2022 20:49
od afane
Mrzí mě že komunita tak zřídla, ale i já musel zmizet a každej máme evidentně jinou cestu. Když by někdo něco, pište.