Stránka 1 z 1

zdochíňa

Napsal: 08 čer 2011 14:14
od Onder
Zdravím.Nevie mi niekto z vás poradiť? Mám p 309 rv. 1987 1,3 karburátor. minulé leto mi auto len tak počas jazdy začalo zdochíňať ,no myslel som si že je to nekvalitným benzínom tak som začal čerpať z druhej benzínky.Odvtedy nič no pred pár mesiacmi to začalo znova a už sa to nedá vydržať.Auto aj pri rozbiehaní,hoci aj pri plynulej jazde stratí výkon a zadochýňa no potom sa to znova rozbehne.Je to nepravidelné. Všetko čo sa benzínu týka som skontroloval,sitko v nádrži,pal. filter som menil,4x som čistil karburátor a trisky,zdvihol aj hladinu v komore. Teraz si myslím že je to v elektike.Môže to byť indukčka alebo modul zapalovania? nestretol sa s tým niekto?

Re: zdochíňa

Napsal: 08 čer 2011 14:53
od Fox34
Maš lambdasondu?

Re: zdochíňa

Napsal: 08 čer 2011 15:43
od pichy
karburátory asi lambda sondu neměly.
mohl by to být modul zapalování. ale třeba i kabely nebo svíčky.

Re: zdochíňa

Napsal: 08 čer 2011 19:07
od Onder
je to bez lambdy.Sviečkami to nebude,tie som nedávno menil.nedá sa to volajako zmerať aby som zistil čo je vadné? na výmenu nemám nič,že by som to prehodil.Takže odporúčaš ten modul? tuším tie ceny modulov sú okolo 400 sk čiže 12 eur nie?

Re: zdochíňa

Napsal: 10 čer 2011 10:04
od Onder
Takže po výmene modulu zapalovania problém pokračuje. ale všimol som si že keď auto počas jazdy stratí výkon,tak pri stálom zošliapnutí plynu na rovnakej polohe ten výkon naberá v určitých intervaloch.Ako keby ste len držali plyn v jednej polohe a auto ide,nejde,ide,nejde potom to poskáče a ide chvýklu normálne.

Re: zdochíňa

Napsal: 10 čer 2011 10:56
od draken
palivový filtr?

Re: zdochíňa

Napsal: 18 čer 2011 14:38
od Onder
Palivový som taktiež menil ;-) . Už som menil modul zapalovania, indukčnú cievku a kábel od indukčky do rozdelovača ,vzduchový filter.Teraz sa plánujem vymeniť karbec.A teraz mi poradte.Mám Karburátor jikov zo škody 100 ,jednokomorový.šróbi sedia.Lenže p 309 má prívod paliva do karburátoru cez také rozcestie.Od pumpičky ide hadička do takej malej nádobky a z nej ide jedna do karecu a druhá sa vracia do nádrže.Prečo je to tak?Na škode 100 sa mi zdá že to tak nieje,ide len jedna hadička do karb. a vratná nie je.Na to karb. jikov ten guličkový ventil potrebuje večší tlak aby prepustil benzín a to funguje správne.Rozmýšlam že napojím z pumpičky priamo na karbac a hadičku ktorá sa vracia do nádrže odstavím bokom.