Stránka 1 z 1

Motor

Napsal: 05 pro 2007 20:16
od Hasis
Kdyz si nacpu do 205ky motor z 605 obsah 2.0, kw by to melo mit stejne, bude mit ta 205 porad stejny tah nebo se neco snizi/zvysi?

Napsal: 05 pro 2007 20:19
od vincent
hele videl si ty videa na youtubu ta 205tka s tim motorem V6 to bude mit asi poradnej zatach a to bude stejny i stim motorem z 605tky

Napsal: 05 pro 2007 20:22
od Hasis
to je normalni 4hrnec, ale kdyz je vykon a obsah temer stejny, tak nevim nevim,ale jestli to je pravda, budu moc rad

Napsal: 05 pro 2007 20:28
od vincent
to je dobry tema.podle toho kolik to ma KW a kroutak no a jestli nekde je kolik jede ta 605.ja si myslim jestli to je skoro shodnej motor tak to bude furt stejny

Napsal: 05 pro 2007 20:29
od Hasis
jj ted m epsal hugo na icq a melo by to byt stejne

Napsal: 10 pro 2007 11:28
od leggatstreetcars
Kuci, vy tu hazite konema, ale o tom to neni. Ano - vykon je dulezitej, ale to neni vse a hlavne to neni nejdulezitejsi. Verim tomu, ze kdyby si nerval do 205ky V6 tak ti do kopce ujedu se serii 106 1.3 rally.

Napsal: 10 pro 2007 12:02
od Hasis
No jak ho tam dam, tak napisu skusenosti :wink: , ale taky sem jeste uvazoval o Mi 16, tak uvidim, jestli neco sezenu

Napsal: 10 pro 2007 13:11
od Hanz
radsi si dej do pucu nejdriv podvozek a brzdy....

Napsal: 10 pro 2007 15:19
od Hasis
brzdy..jedina chyba praskle lanko rucni brzdy
podvozek az n apravy zadni tlumic je dobry :wink:

Napsal: 10 pro 2007 19:22
od Hanz
a cepy a tycky a ramena? (: podvozek nejsou jen tlumice...

Napsal: 10 pro 2007 21:11
od Marcell
Ja bejt tebou, tak to auto taky raci dovedu do perf. stavu, a pak tepr treba 16V atd... :wink:
Treba tu predni napravu bych udelal novou + novy predni tlumice. Jak to je brutalne snizeny, tak podle me ty ramena, cepy atd atd brzo odejdou. No a nebo se taky mejlim no. Vzdyt to sam slysis ty slupky kdyz projedes dirou ;) Nedej boze aby treba casem neodeslo ulozeni tlumicu.
Ja kdyz sem v lete premejslel co s tim udelam tak sem chtel tohle: Renovace predni napravy (tim nechci rict ze je v prdeli, jezdit se na ni v poho da), novy tlumice, zbavit se rzi a opravit to jedno nahnily misto no a celolak (pac to bude strakaty jestli nalakujes jen to misto za dverma a ty 5tý dveře). NO a pak teprv 16V :wink: :wink:
Toď můj názor :wink: Ale necham to na tobě, už sem to auto par mesicu nevidel :wink:

Napsal: 10 pro 2007 23:15
od Hanz
a myslim, ze se toho od koupe moc nezmenilo (:

Napsal: 11 pro 2007 12:37
od Hasis
No ja ten motor stejne musim vymenit. Strasne to zere olej, taky strikal ven pres merku oleje a taky je urcite ten motor uz uhnany. Proste sem asi pred tydnem nekam spechal, jel sem asi po 2km temer rovne ceste 140-150km/h najednou sundam nohu s plynu, tlak oleje klesl po 2bary, rozla se kontrolka a neco zacalo sterkat v motoru, proste tam neco prclo a ted to v spalovaci komore strasne triska, takze cekam az motor bude dead, dam tam motor z 605(mam ho zadarmo a je v dobrym stavu) nebo si sezenu mi16.

Napsal: 11 pro 2007 13:26
od Hanz
to te vyjde levneji udelat si hlavu nez delat novej motor s elektrikou

Napsal: 13 pro 2007 19:13
od Hasis
nevite nekdo kde ten rozpis konektoru sezenu?
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=64436