Stránka 1 z 1
Sahary
Napsal: 14 čer 2011 13:28
od trawis
tak konecne sa dostavam kveci po polo roku ma tu niekto navod jak zapojit sahari chcel by som nieco pre blbov lebo elektrikar niesom.MYslim ze trebars kable co vedu v aute v motore az po sahary co vstko mam skontrolovat.viem ze tu uz je vela tém ale bohužial som sa stoho vela nedozvedel.zatial som preskusal sahary akurat natvrdo a idu ayko za mladí.rozpíšte mi prosím niekto od kade mám začat vylučovat veci ktoré sú dobre.budem velmi vdačný dakujem
Re: Sahary
Napsal: 14 čer 2011 13:33
od draken
1) zkontrolovat pojistky v motoru
2) odpojit konektor z čidla na chladiči
3) všechny 3 dráty v tom konektoru spojit k sobě (např. kusem kabílku)
4) zapnout klíček zapalování do druhý polohy (musí jít žhavení)
5) pokud sahary běží, tak je špatný čidlo
6) pokud sahary neběží, skontroluj jestli je v konektoru pro čidlo +12V po otočení klíčku do druhý polohy
7) pokud je u čidla napětí, skontroluj relátka v černý plastový krabičce (sou tam 3 relátka)
8) pokud u čidla není napětí, tak musíš přitáhnout novej přívod pro ovládání relátek (např plus od baterky)
Re: Sahary
Napsal: 14 čer 2011 13:39
od WoMec
Re: Sahary
Napsal: 18 čer 2011 22:29
od trawis
Podla drakenových bodov mi vyslo ze to je čidlo.automaticky sa zapli pri kluciku v druhej polohe.
tak a teraz ako vymením to čidlo,odsrobudem ho je tam klasika odtahovanie do lava.
A dalsia vec je ktory spínač kúpit sú na výber dve otváracie teploty ale to viete.ide mi oto aby motor mal svoju provoznú teplotu.aký byste my poradili.to cidlo sa nedá nejako prezkusat alebo ocistit nejakým sprejom aby znova fungoval pýtam sa iba preto aby som zbytocne nevihodil 500kc
Re: Sahary
Napsal: 19 čer 2011 17:41
od draken
musíš hlavně koupit čidlo se stejnym konektorem a myslim, že pro diesela je čidlo s nižšíma teplotama
Re: Sahary
Napsal: 19 čer 2011 19:36
od WoMec
tady to máš