Stránka 1 z 1
Zalomený klíč v zapalování
Napsal: 16 čer 2011 08:21
od BOB_ZLIN
Zdravím. Mám problém. Mám Peugeota 405 Mi16, a jen jeden klíč k němu..Njespíš je to jen nějKÁ KOpie, protože to funguje"jen z jedné strany"..no a jedná se o to, že jsem dal klíč do zapalování a snažil jsem nastartovat auto..když to nešlo, tak jsem ho chtěl sundat a otočit jinak..ovšem se mi tam zlomil..a přitom jsem nepoužil hrubou sílu..\poradila by mi nějaká hodná duše, jak z toho zapalování dostanu ten zbytek toho klíče???popř. zda když donesu k nějakému zámečníkovi ty dva kusy toho klíče, zda dokáže z toho udělat nějakou kopii zase??děkuju moc za rady!!!
Re: Zalomený klíč v zapalování
Napsal: 16 čer 2011 09:00
od draken
no pokud už ta spínačka chodila blbě, jako že asi jo. jinak by se tam nezalomil, tak ti další kopie nepomůže. leda sehnat jinou spínačku a tuhle odvrtat
Re: Zalomený klíč v zapalování
Napsal: 16 čer 2011 09:03
od lukas309
Přesně tak, řešil bych to jinou spínačkou a případně centrálem na dálku tak, aby jsi nemusel mít ještě další klíč. Jinak nevím teda jak u 405, ale u 309 je ovládací motorek jenom na jedný straně a proto funguje zamykání (centrál) jenom ze strany řidiče.
Re: Zalomený klíč v zapalování
Napsal: 16 čer 2011 09:14
od WoMec
ev. vytáhnout spínačku a zkust ji dát někomu přes klíče a zámky, jestli by si s tím neporadil.
Re: Zalomený klíč v zapalování
Napsal: 16 čer 2011 14:52
od BOB_ZLIN
no právěže spínačka fungovala dobře..byl to blbý klíč, porotže mi to dělalo takto i u dveří, že to nešlo dat jakkoliv, ale nějakou tou stranou...a dveře od spolujezdce a od kufru mi tim vubec nesli odemknout, vubec to tam nepasovalo..predchozi majitel to nejspis menil jen u ridice a u spinacky a na tom klici je videt, ze je to nejaky polsky smejd...premyslim, ze bych to zkusil sundat sekundovym lepidlem, nebo nejak jehlama...a ted jeste zasadni otazka..myslite si, ze kdyz to nahodou z tama vydělám, že kdyz donesu 2pulky do zamecnictvi, ze mi udelaji kopii toho klice???a jeste posledni otazka, ktera sem sice nepatri, ale zajima me..prokluzuje mi na tom pezotu spojka, zabira az nahore..a tim padem to auto nema takovy vykon, a kdyz jedu treba na dalnici, a jedu 130 na 5, tak proc mam otacky az u 4tisic, kdyz znamý má taky 405, 1.8benal a ma u 130 jen 3tisice??moze to b\yt tou spojkou???ze bych na to"vic slapal"??Prece jen, musi to mit min tech otacek, ne 4000..diky za radu
Re: Zalomený klíč v zapalování
Napsal: 16 čer 2011 15:34
od lukas309
Záleží kde je zlomenej, pokud v té části, kde už jsou zoubky tak ti na 90% nikdo jinej neudělá, protože to neupnou do tý mašinky. Pokud je to až za tím a je tam prostor za co to chytit, tak to bude asi individuální. V každém případě to někde můžeš zkusit. Jinak pokud to do spínačky jde lehce zasunout tak bych zkusit nějakej tekutej kov, vylepit to a potom opatrně vytáhnout. Nebo patex dělá dvousložkový lepidla a ty mají udržet až 120Kg na cm2 tak třeba zkusit to.
Co se týká těch otáček tak záleží na zpřevodování, velikosti kol a samozřejmě i na motoru.