Stránka 1 z 2

Turbo Garret

Napsal: 19 čer 2011 19:03
od afane
Zdárec, na turbu Garret je v jeho spodní části štelování, co to je zač?:) Naklápění klapek či co? :myslim:
No a když přidám naftu na čerpadle, měl bych logicky upravit nastavení naklápění týhle klapky, že jo:) ale jak? utáhnout, povolit? + mam se do toho vůbec piplat, když turbem prosakuje olej do potrubí co vede do mezichladiče + má vůli v ose?

Re: Turbo Garret

Napsal: 19 čer 2011 20:59
od Šebík
n hele prostě ten mechanismus omezuje maximální plnící tlak turba takže když turbo dosáhne maximálního nastaveného tlaku tak to začne pouštet spaliny mimo hnací vrtulku aby se omezil výkon turba
jinak prodložením toho táhla dosáneš vyššího plnícího tlaku a nopak
a pokud chceš přidávat tlak tak bys tam měl připojit manometr abys věděl kolik to tlačí
origo by to mělo bejt někde okolo 0,9bar myslim no na víc jak 1,2 bych to asi netlačil aby to nevodsrala hlava
ale někde tady vo tom je téma tam je popsaný postup ale ted se mě to nechce hledat :m:
a s tím olejem nevim bych to neřešil moc vem za vrtulku a jesli nebude mít moc vůli mělo by to být ok
a docela bych se divil dyby bylo špatný to se u puga stává jen zřídka

Re: Turbo Garret

Napsal: 20 čer 2011 20:10
od afane
:up: děkuji za cenné info :)

Re: Turbo Garret

Napsal: 29 črc 2011 16:00
od afane
Tak mam menší prob:)
To štelování u mě funguje přesně naopak, když táhlo prodlužuju snižuju plnící tlak a naopak, když mam to táhlo zkrácený na max., turbo dává JENOM 0,5 Bar.. Tak to se nedá říct nic jinýho než je K.O. že?

Re: Turbo Garret

Napsal: 30 črc 2011 09:14
od Šebík
n čoveče to nevim :myslim: možná že sem to prve napsal obráceně :m: musím zapátrat

Re: Turbo Garret

Napsal: 30 črc 2011 09:24
od Šebík
ha máš pravdu, prve sem to fakt napsal vobráceně :fran: , n hele jesli to tlačí max 0,5 baru tak to je fakt málo ještě bys mohl zkusit ten ventil odpojit ůplně kolik to bude dávat bez omezení, a jesli to nebude vice tak je asi fakt něco špatně, podívej se na vrtulku v sání turba kolik má vůli ale dokud vrtulka neštrejchá o stěny turba mělo by to bejt v pohodě

Re: Turbo Garret

Napsal: 30 črc 2011 09:56
od afane
Odpojit ventil, myslíš jenom sundat tu štělovací tyčku?

Re: Turbo Garret

Napsal: 30 črc 2011 11:43
od afane
aa už asi vim, ty myslíš odpojit tu hadičku co vede od toho ventilu se štelováním a ucpat ji že jo?

Re: Turbo Garret

Napsal: 31 črc 2011 12:06
od Šebík
nj jenom jí vodpojit a ucpat a uvidíš no

Re: Turbo Garret

Napsal: 31 črc 2011 17:34
od afane
Zkusim to, jenom mám ještě špatnej olej, patří tam 5w a mam 15w + čerpadlo je po starym majiteli dost uškrcený, jezdim né zrovna pomalu a bere 5 - 5,5, podle stylu a nikdy nezačoudí, takže tam může bejt i málo spalin, na to aby se turbo dost roztočilo..

Re: Turbo Garret

Napsal: 31 črc 2011 17:34
od afane
:myslim:

Re: Turbo Garret

Napsal: 02 srp 2011 17:33
od Šebík
n tak dybys přidal naftu tak by to mělo dát vo něco víc, tvá teorie bude asi správná, ale jen 0,5 baru je i tak dost málo :myslim: , n a ten volej by při teplým motoru takovej vliv mít něměl, při studeným snad trochu ale u teplýho bych v tom nic moc nehledal

Re: Turbo Garret

Napsal: 03 srp 2011 20:20
od afane
Přidání nafty pomohlo na výkonu, ale tlak se nehnul. Takže sem odpojil ventil, ucpal hadičku. Leze to k 1.0 BARu, ale problém je v tom, že když sešlápnu pedál ani né na půlku tak turbo začne odpouštět už i při 0.7, když jenom lehce uberu a zase přidám tak to o5 vyleze na 0.7, spadne na 0.5 a padá, .. v nižších rychlostech je i slyšet jak to při tom vyšším tlaku pufne a spadne. Zejtra zkontroluju tu hadici co de od turba do mezichladiče, jestli neni naprasklá. Jinak už nevim :myslim: jo vim, repas :bas: :)

Re: Turbo Garret

Napsal: 04 srp 2011 06:37
od Šebík
n to není nic moc 1 bar, mě tlačilo KKKáčko 1,7baru na max, a ten garett co mám teď natlačí 1,2 za chviličku a drží takže buď máš někde díru nebo špatný turbo asi :myslim:

Re: Turbo Garret

Napsal: 04 srp 2011 16:21
od afane
dneska sem to nestihl, ale taky mi to připadá na nějakou nenápadnou ďouru v hadici