Stránka 1 z 1

405 Mi16 II - pomoc se vzduchovým filtrem

Napsal: 04 črc 2011 18:03
od BOB_ZLIN
Zdravím. Mám jen takový"dotaz"...potřeboval bych poradit, který vzduchový filtr byste mi doporučili a kam bych ho měl umístit....Problém je v tom, že to chci do Mička, které už je II, a tam je ta skladba motoru jiná, že už "typického" Mička, foto motoru je zde...kdyžtak mi poradte chlapi, budu rád za každou radu...jo a mám mít ještě možnost celkem levně svíčky Denzo iridium..šli byste do nich??Díkes..

Re: 405 Mi16 II - pomoc se vzduchovým filtrem

Napsal: 04 črc 2011 20:12
od WoMec
vykašli se na otevřený filtr, radši kup K&N nebo Green vložku do seriového airboxu ;)

Re: 405 Mi16 II - pomoc se vzduchovým filtrem

Napsal: 04 črc 2011 21:53
od Klobe
jj přesně tak.
docela rarita MI16 new model :!:
ke svíčkám: do evropských aut patří evropské svíčky (bosch, brisk) a do japonců japonské (NGK, denso) a denso iridium jsou víceméně k ničemu to nepozoznáš na výkonu ani na ničem jiném, kup obyč které tam patří ;-)

Re: 405 Mi16 II - pomoc se vzduchovým filtrem

Napsal: 04 črc 2011 22:03
od vinorak
a pokud chceš mermomocí otevřený filtr, tak musíš vyhodit baterku do kufru, jinak ho tam nijak rozumně nedáš.
Klobe: no míčko nový model neni zase až tak moc rarita, to spíš Tčko :m:

Re: 405 Mi16 II - pomoc se vzduchovým filtrem

Napsal: 04 črc 2011 22:41
od BOB_ZLIN
tak zase "přes mrtvoly" jít nechci...jen jsem slyšel, že když je ten filtr otevřený, že to"líp" táhne a že je lepší i ten zvuk....ale zkusím pořešit ten KN..záleží na ceně:)...jinak k těm svíčkám, prodávají se někde i s kabeláží komplet???..a ještě jedna taková"otázka"...prokluzuje mi tam celkem spojka a už jsem nachystaný na výměnu..chci se zeptat, jestli s tím souvisí to, že auto jede třeba ve 130 na 5tku na 4tisíce otáček..protože takto to opravdu být nemá a "dřív" to tak nebylo....jo a ještě kdysi jsem měl"problém" že to jelo jakoby na"3V" a přehřívalo se to..z ničeho nic se to zbrchalo a jede to už"líp"...ale když mám nastartované na volnoběh, tak se to strašně rychle zahřeje na 100..ale za jizdy je pořád 70..no a problém je v tom, že když si dám na na klimě studený vzduch, tak mi fouká studený a z toho z ničeho nic začně uplně horký..a tak se to střídá dokud to prostě nevypnu..myslíte že termostat???..díkes za odpovědi na mé otázky:). Bob

Re: 405 Mi16 II - pomoc se vzduchovým filtrem

Napsal: 05 črc 2011 07:29
od draken
A sahary ti fungujou?

Re: 405 Mi16 II - pomoc se vzduchovým filtrem

Napsal: 05 črc 2011 18:00
od BOB_ZLIN
fungují, ale někdy se stane, že některá ze sahar vydává divné zvuky, jak kdyby to o něco drhlo a přitom nedrhne, ale točí se.....a jinak chlapi s tou spojkou, myslite si, že to fakt přidává ty otáčky na otáčkoměru a výkon"nulový"???o kolik procent zhruba ubere výkonu spojka, která prokluzuje..na jedničku vpohodě, dva,tři atd začínááá celkem dost...že když pustím plyn z přeřazování, tak se pouští pomalu, a má to zvuk, jakoby"meziplyn"...

Re: 405 Mi16 II - pomoc se vzduchovým filtrem

Napsal: 05 črc 2011 18:04
od draken
je to divný, ale ta spojka tomu ubere asi dost, protože veškerek krouťák ti zmizí ve klouzající se spojce

Re: 405 Mi16 II - pomoc se vzduchovým filtrem

Napsal: 05 črc 2011 19:15
od BOB_ZLIN
taky si to myslím, uvidíme po výměně....jinak co byste udělali s výfukem??Nechali byste ho tak, nebo byste dali nějaký laďák, popř rezonátor nebo něco podobného??Já tam mám originál a zvuk je to fakt pěkný...moc bych nechtěl měnit, ale zajímalo by mě, jaké by to bylo třeba s laďákem a pod...jo a kat bych chtěl zachovat.