auto nejede,chcípá, ztráta výkonu - VYŘEŠENO.
Napsal: 04 črc 2011 21:22
Mám velký problém, popíšu ho.
Mám 205 gti,1.9, 88 kw.
Kde je relé od palivového čerpadla? Mám pocit, že mi do něj nejde elektrika.
Kdy se spouští palivové čerpadlo? Při druhé poloze klíčku nebo až se startem motoru? Protože mně vůbec ani při druhé poloze nezabzučí.
Ráno jsem jel do práce a asi po půl kilometru motor ztratil výkon tím způsobem, že při zařazené rychlosti vůbec netáhl a hrozně se dusil, jakoby tam nešel benzín. Když jsem ale vyřadil, tak po brnknutí do plynu šel krásně do otáček , pouze při zařazené rychlosti nešel vůbec do otáček a např. na dvojku jsem auto nemohl vytočit ani na víc jak 2000 ot/min. Když jsem zastavil, tak se pomalu snižovaly otáčky až do zdechnutí. Pokud jsem ale zase přidal plyn, tak se nechal motor ochotně vytočit.
Napadá Vás, čím to může být? Při zařazené rychlosti žádný výkon, bylo to jakobych měl puštěný plynový pedál, jen občas cukl a chytl se... ale bál jsem se ,že nedojedu ani k domu. Ale jakmile jsem zmáčkl spojku nebo vyřadil, dal se krásně vytočit...
Mám dojem, že to bude vadným relé co ovládá palivové čerpadlo, protože při otočení klíčku do druhé polohy se čerpadlo vůbec nesepne. ( nejde tam proud)
Jinak pojistka na pal. čerpadlo je v pořádku.
ještě dodatek, když motor skape a hned ho znovu natočím, tak okamžitě bez problémů naskočí, ale během 20-40 vteřin zase zdechne..
Díky za rady, už jsem kompletně vyčerpal síly a znalosti..
Mám 205 gti,1.9, 88 kw.
Kde je relé od palivového čerpadla? Mám pocit, že mi do něj nejde elektrika.
Kdy se spouští palivové čerpadlo? Při druhé poloze klíčku nebo až se startem motoru? Protože mně vůbec ani při druhé poloze nezabzučí.
Ráno jsem jel do práce a asi po půl kilometru motor ztratil výkon tím způsobem, že při zařazené rychlosti vůbec netáhl a hrozně se dusil, jakoby tam nešel benzín. Když jsem ale vyřadil, tak po brnknutí do plynu šel krásně do otáček , pouze při zařazené rychlosti nešel vůbec do otáček a např. na dvojku jsem auto nemohl vytočit ani na víc jak 2000 ot/min. Když jsem zastavil, tak se pomalu snižovaly otáčky až do zdechnutí. Pokud jsem ale zase přidal plyn, tak se nechal motor ochotně vytočit.
Napadá Vás, čím to může být? Při zařazené rychlosti žádný výkon, bylo to jakobych měl puštěný plynový pedál, jen občas cukl a chytl se... ale bál jsem se ,že nedojedu ani k domu. Ale jakmile jsem zmáčkl spojku nebo vyřadil, dal se krásně vytočit...
Mám dojem, že to bude vadným relé co ovládá palivové čerpadlo, protože při otočení klíčku do druhé polohy se čerpadlo vůbec nesepne. ( nejde tam proud)
Jinak pojistka na pal. čerpadlo je v pořádku.
ještě dodatek, když motor skape a hned ho znovu natočím, tak okamžitě bez problémů naskočí, ale během 20-40 vteřin zase zdechne..
Díky za rady, už jsem kompletně vyčerpal síly a znalosti..