Stránka 1 z 1
Otáčkoměr
Napsal: 08 srp 2011 19:34
od afane
Zdárec, dokážete mi někdo poradit, jestli nějak jde proměřit měřákem otáčkoměr a zjistit jestli je ok? Protože mam otáčkoměr z benzína, nový čidlo, tišťák kterej snad převádí napětí na impulsy (nebo naopak?:) ) a stejně se to ani nehne.
Re: Otáčkoměr
Napsal: 08 srp 2011 19:53
od draken
hele taky sem s tim laboroval a ten převodník sem nedokázal zprovoznit
Re: Otáčkoměr
Napsal: 08 srp 2011 21:37
od afane
Věřim, že ten můj převodník funguje,dělal ho celoživotní elektrikář, i z něho na výstupu jde napětí přibližně stejný jako je v návodu.. Jenže když sem ten tišták dělal já, tak se to moc nepovedlo a tišťák hořel
myslim že sem ten otáčkoměr mohl i odpálit páč sem nejdřív moc nevěděl a pouštěl šťávu kam neměl.. Mam ještě jednu přístrojovku s otáčkoměrem, jenže je z obyč modelu a otáčkoměr je místo hodin, tak mi neni fakt jasný kam bych měl napojit informace z převodníku
neni někdo chytřejší?
Re: Otáčkoměr
Napsal: 09 srp 2011 06:45
od draken
tak pokud ti převodník funguje, tak ho napoj přímo na vychylovací cívku. ten původní tišťák z otáčkoměru dej pryč
Re: Otáčkoměr
Napsal: 09 srp 2011 19:59
od afane
vychylovací cívka:) pěkný, ještě vědět jak to vypadá :)) to si najdu, asi, ale když odpájim původní tišťák, kam potom navedu + a - ? ... elektriku se já rád naučim, ale že bych jí uměl to teda nene...
Re: Otáčkoměr
Napsal: 09 srp 2011 20:09
od draken
vychylovací cívka je přímo cívka, která hejbe s ručkou. prostě z toho původního tišťáku vedou dva drátky a ty skus napojit přímo na výstup toho vyrobenýho převodníku. a nebo místo toho převodníku zkus sehnat budíky z diesela třeba 405 a z nich použít tišťák a taky to musí fungovat