identifikace zavady - regulace volnobehu
Napsal: 27 srp 2011 00:11
Ahoj,
prosim o radu s identifikaci zavady. Jedna se o P 205 XS, r. 1989, 1.4 TU3M (Bosch Mono Motronic). Otocim klickem do druhe polohy, ale neozve se zabzuceni z motoroveho prostoru (nejspis motorek regulace volnobehu) a nerozsviti se kontrolka diagnostiky (K) na palubni desce, motor pak bud nejde nastartovat vubec a nebo ma hodne nepravidelny chod. Predpokladam, ze problem je v tom, ze motorek nenastavi skrtici klapku do spravne startovaci polohy, mam pravdu? Kde bych mel zavadu hledat? Primo v tom motorku nebo spise nejaky snimac, ktery ovlivnuje chod toho motorku? Jak to souvisi s tou kontrolkou diagnostiky? Zavada se zacla vyskytovat pozvolna, obcas se stale stane, ze to normalne funguje.
Dale par informaci, ktere s tim mohou a nemuseji souviset. Auto se od te doby co ho mam (r.2004) startovalo tak, ze pri studenem motoru se dal klicek do druhe polohy, pockalo se chvilku az zabzuci ten motorek regulace volnobehu a pak se nastartovalo. Pri teplem motoru bylo potreba otocit klickem rychle, pokud se nechal chvilku v druhe poloze, tak uz nezhasla kontrolka diagnostiky. Dale delsi dobu se mi stava, ze obcas z niceho nic za jizdy zhasl motor, ale vetsinou stacilo znovu nastartovat a auto jelo dal, protoze se zavada objevovala dost nepredvidatelne a spise sporadicky, tak jsem to zatim nevyresil. Podezrivam rele palivoveho cerpadla.
Dekuju za pripadne rady
Honza
prosim o radu s identifikaci zavady. Jedna se o P 205 XS, r. 1989, 1.4 TU3M (Bosch Mono Motronic). Otocim klickem do druhe polohy, ale neozve se zabzuceni z motoroveho prostoru (nejspis motorek regulace volnobehu) a nerozsviti se kontrolka diagnostiky (K) na palubni desce, motor pak bud nejde nastartovat vubec a nebo ma hodne nepravidelny chod. Predpokladam, ze problem je v tom, ze motorek nenastavi skrtici klapku do spravne startovaci polohy, mam pravdu? Kde bych mel zavadu hledat? Primo v tom motorku nebo spise nejaky snimac, ktery ovlivnuje chod toho motorku? Jak to souvisi s tou kontrolkou diagnostiky? Zavada se zacla vyskytovat pozvolna, obcas se stale stane, ze to normalne funguje.
Dale par informaci, ktere s tim mohou a nemuseji souviset. Auto se od te doby co ho mam (r.2004) startovalo tak, ze pri studenem motoru se dal klicek do druhe polohy, pockalo se chvilku az zabzuci ten motorek regulace volnobehu a pak se nastartovalo. Pri teplem motoru bylo potreba otocit klickem rychle, pokud se nechal chvilku v druhe poloze, tak uz nezhasla kontrolka diagnostiky. Dale delsi dobu se mi stava, ze obcas z niceho nic za jizdy zhasl motor, ale vetsinou stacilo znovu nastartovat a auto jelo dal, protoze se zavada objevovala dost nepredvidatelne a spise sporadicky, tak jsem to zatim nevyresil. Podezrivam rele palivoveho cerpadla.
Dekuju za pripadne rady
Honza