Stránka 1 z 2

kontrolka na přístrojovce

Napsal: 08 led 2008 19:29
od bohemak
Ahoj,poradte mi prosím kdo víte.Mám čerstvě 205 1.1 z roku 1991.Na přístrojovce mi nesvítilo pár kontrolek,tak sem vyměnil žárovky a při tý příležitosti jsem i jednu doplnil do okénka palivoměru,kde předtím původně vůbec nebyla-při pohledu řidiče je vlevo na kraji palivoměru,nad nulou.Od té doby někdy svítí červeně,ale nevím co ten symbol znamená a ani sem nevypozoroval žádnou souvislost s něčím.Jsou to 2 pravidelně zalomené čáry zrdcadlově k sobě a nad vrchní z nich jsou tři jakoby vlnky-neumím to líp popsat.Nejvíc mně děsí že to svítí červeně takže to nechci brát na lehkou váhu.Nebo bude nejlepší tu žárovku zase vyndat a bude pokoj?Děkuju za radu.

Re: kontrolka na přístrojovce

Napsal: 08 led 2008 20:08
od vinorak
bohemak píše:Ahoj,poradte mi prosím kdo víte.Mám čerstvě 205 1.1 z roku 1991.Na přístrojovce mi nesvítilo pár kontrolek,tak sem vyměnil žárovky a při tý příležitosti jsem i jednu doplnil do okénka palivoměru,kde předtím původně vůbec nebyla-při pohledu řidiče je vlevo na kraji palivoměru,nad nulou.Od té doby někdy svítí červeně,ale nevím co ten symbol znamená a ani sem nevypozoroval žádnou souvislost s něčím.Jsou to 2 pravidelně zalomené čáry zrdcadlově k sobě a nad vrchní z nich jsou tři jakoby vlnky-neumím to líp popsat.Nejvíc mně děsí že to svítí červeně takže to nechci brát na lehkou váhu.Nebo bude nejlepší tu žárovku zase vyndat a bude pokoj?Děkuju za radu.
No kdyby ses nejdřív trochu porozhlídl tak bys našel tohle..

:wink:
http://www.forum205club.ic.cz/forum/vie ... php?t=1148

jo a jestli ti to svítí při startování tak je to normální, jestli se to někdy rozsvítí i během jízdy tak se ti do registru závad řídící jednotky nějaká uložila..

Napsal: 09 led 2008 13:17
od bohemak
no já se rozhlížel,ale asi blbě,protože tohle mi uniklo...moc diky,svítí mi to opravdu ta diagnostika vstřikování,nejdřív po startu zhasla,ale ted svítí prakticky pořád..auto přitom bez problémů jezdí-má to cenu nějak to řešit a něco s tím dělat?možná právě proto byla předtím vyndaná-ale na druhou stranu-vyndat žárovku není žádná oprava,tak nevím.
dík za vaše nápady

Napsal: 09 led 2008 13:38
od vinorak
bohemak píše:no já se rozhlížel,ale asi blbě,protože tohle mi uniklo...moc diky,svítí mi to opravdu ta diagnostika vstřikování,nejdřív po startu zhasla,ale ted svítí prakticky pořád..auto přitom bez problémů jezdí-má to cenu nějak to řešit a něco s tím dělat?možná právě proto byla předtím vyndaná-ale na druhou stranu-vyndat žárovku není žádná oprava,tak nevím.
dík za vaše nápady
Zkus vyblikání závad pomocí klíčku.

zkusim najít nějakej odkaz...

takže:


dáš klíč do 2. polohy, pak jako když chceš nastartovat, jen pootočíš, tak aby ti zhasla elektrika,ale nestartuješ. asi na 5 sec., vrátíš do 2. polohy, na přístrojovce ti blikne červený Káčko jednou a po pauze 2x tzn zacatek diagnostiky. zopakujes to s tim klicem, zase ti to bude blikat obdobně tzn před pauzou desítky po ní jednotky, a konec poznáš až ti to vybliká 11 tzn konec diagnostiky

11 Konec diagnostiky.
12 Začátek diagnostiky.
13 Snímač teploty vzduchu.
14 Snímač teploty chladící kapaliny.
15 Relé palivového čerpadla neaktivováno.
18 Spínač čerpadla chlazení turba.
21 Snímač polohy škrtící klapky / spínač volnoběhu.
22 Regulace volnoběžných otáček.
23 Spínač volnoběhu.
25 Relé registru rozdělovače neaktivováno.
26 Relé registru rozdělovače neaktivováno.
27 Snímač rychlosti.
31 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci.
32 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci.
33 Sensor podtlaku v sání.
34 Nádoba s aktivním uhlím-napěťový obvod.
35 Spínač a plného otevření škrticí klapky.
36 Napěťový obvod vytápění lambda sondy.
41 snímač otáček / polohy.
42 Okruh vstřikovacích ventilů.
43 Regulace klepání.
44 Senzor klepání 1.
45 Napěťový obvod cív. zapal. 1.
46 Ventil regulace přeplňování.
47 Regulace turbodmychadla.
51 Lambda sonda 1.
52 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci.
53 Napětí na akumulátoru příliš vysoko nebo nízko.
54 Řídící jednotka (ECU) defektní.
55 Napěťový obvod CO-poteciometr.
56 Aktivována ochrana proti krádeži.
57 Napěťový obvod cív. zapal. 2.
58 Napěťový obvod cív. zapal. 3.
59 Napěťový obvod cív. zapal. 4.
61 Turbodmych.-magnetický ventil.
62 Senzor klepání 2.
63 Lambda sonda 2.
64 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci.
65 Snímač polohy vačkového hřídele.
71 Okruh vstřikovacího ventilu 1.
72 Okruh vstřikovacího ventilu 2.
73 Okruh vstřikovacího ventilu 3.
74 Okruh vstřikovacího ventilu 4.
75 Okruh vstřikovacího ventilu 5.
76 Okruh vstřikovacího ventilu 6.
79 Sensor podtlaku v sání.

Napsal: 09 led 2008 14:38
od Hasis
toten konec nechapu
zopakujes to s tim klicem, zase ti to bude blikat obdobně tzn před pauzou desítky po ní jednotky, a konec poznáš až ti to vybliká 11 tzn konec diagnostiky

Napsal: 09 led 2008 14:52
od vinorak
Hasis píše:toten konec nechapu
zopakujes to s tim klicem, zase ti to bude blikat obdobně tzn před pauzou desítky po ní jednotky, a konec poznáš až ti to vybliká 11 tzn konec diagnostiky

nějak tě nechápu ale zkusím to napsat jednodušejc.. :)

takže otčíš klíčkem jakože start, všechno zhasne, počkáš 5 vteřin a pustíš. rozbliká se kontrolka pak chvíli nic a pak zase. poté se normálě rozvítí všechny kontrolky.

a takhle pořád dokola dokud ti neblikne 11 to je konec

jo a maže se to že klíček podržíš dýl jak 10 s nebo odpojíš baterku..

Napsal: 09 led 2008 15:08
od Hasis
no dobre budu blikat, dokud me to ne jedenackrat neblikne, ale jak zjistim cislo te chyby?

Napsal: 09 led 2008 15:14
od vinorak
Hasis píše:no dobre budu blikat, dokud me to ne jedenackrat neblikne, ale jak zjistim cislo te chyby?

takže první otázka je Jestli vůbec tvoje řídící jednotka umožňije vyblikání závad.

Prostě to začne blikat- to jsou desítky

pak chvilku nic

a pak to bliká jednotky

příklad blik blik blik nic blik je 31

tak co je to srozumitelné :wink:

Napsal: 09 led 2008 15:25
od Marcell
vinorak píše:
Hasis píše:no dobre budu blikat, dokud me to ne jedenackrat neblikne, ale jak zjistim cislo te chyby?

takže první otázka je Jestli vůbec tvoje řídící jednotka umožňije vyblikání závad.
Neumoznuje...

Napsal: 09 led 2008 15:28
od Hasis
aaha jo uz chapu. No a td co napsal marcell... tak nic no:-D

Napsal: 09 led 2008 15:46
od vinorak
Hasis píše:aaha jo uz chapu. No a td co napsal marcell... tak nic no:-D

no jo kdyby ste měli 1.1 a ne GTI tak by vám to taky šlo 8)

Napsal: 09 led 2008 15:50
od Marcell
vinorak píše:
Hasis píše:aaha jo uz chapu. No a td co napsal marcell... tak nic no:-D

no jo kdyby ste měli 1.1 a ne GTI tak by vám to taky šlo 8)
Me to jde, a mam GTi :wink:

Napsal: 09 led 2008 15:53
od Milhaus
vinorak píše:
Hasis píše:aaha jo uz chapu. No a td co napsal marcell... tak nic no:-D

no jo kdyby ste měli 1.1 a ne GTI tak by vám to taky šlo 8)
mě to taky šlo ale nechápal jsem jak to počítat, které bliknutí jo a které ne, a která mezer co znamená...to někdy zas zkusím podle tohodle návodu:)

Napsal: 09 led 2008 16:23
od vinorak
tak já ti to snad večer nahraju na mobil aby si to pochopil.. je to jedoduchý, prostě když bliká tak počítej a jak chvíli nebliká tak to pak budou jednotky. Mě to teda občas hází 12, 41, 51 a 11

ta 41 je prý normální protože se netočí motor a 51 bude asi tim že nemám pojistku na výhrev lambdy.. :lol:

Napsal: 09 led 2008 16:24
od vinorak
Marcell píše:
vinorak píše:
Hasis píše:aaha jo uz chapu. No a td co napsal marcell... tak nic no:-D

no jo kdyby ste měli 1.1 a ne GTI tak by vám to taky šlo 8)
Me to jde, a mam GTi :wink:
tak to máš dobrou řj :lol: