Stránka 1 z 1

problem s kurenim

Napsal: 14 říj 2011 01:05
od blackdragon
caute.
Mam drobny problem s kurenim.
Pokial je kurenie zapnute na privod vzduchu z vonku (vid foto), ventilator nezopne.
DSC_0202.jpg
DSC_0202.jpg (116.49 KiB) Zobrazeno 4538 x
.

Akonahle ovladanie prepnem na recirkulaciu vzduchu, ventilator bezi bez problemov. V tomto pripade sa daju otacky aj regulovat.

Tak mi to nedalo, rozobral som ovladaci panel a zistil som, ze asi nerozumiem ako to ovladanie potenciometra funguje. :ups:
Podla merania maju piny konektora c.3 & 4 +12V (su vodivo prepojene na plosaku).
Pin c.5 ma -12V.
DSC_0205.jpg
Takze, ak je na ovladacom panely nastavene nasavanie vzduchu z vonka, metlicky potenciometra by mali behat iba po pine c.4. (+12V) a neuzatvaraju obvod.
DSC_0207.jpg
Chyba tam nieco? Co som prehliadol?

Re: problem s kurenim

Napsal: 14 říj 2011 05:57
od draken
většina topení ve 205kách fouká pouze při nasávání vzduchu z venku. Když točíš doleva, tak pouze zavíráš klapku, ale nejde mě dohlavy, že to máš obráceně :myslim: nepřeskákali vzadu ozubený převody, že by se pak pootočilo ovládání :myslim:

Re: problem s kurenim

Napsal: 14 říj 2011 06:52
od blackdragon
drakenx700 píše:většina topení ve 205kách fouká pouze při nasávání vzduchu z venku. Když točíš doleva, tak pouze zavíráš klapku, ale nejde mě dohlavy, že to máš obráceně :myslim: nepřeskákali vzadu ozubený převody, že by se pak pootočilo ovládání :myslim:
Asi som z toho uz magor.
Takze vetrak by mal bezat iba ak je je ovladac otoceny do prava?

Re: problem s kurenim

Napsal: 14 říj 2011 07:05
od draken
u většiny topení jo. ale sou i topení, který maj i nasávací otvor z auta a tam běží větrák při natočení ovladače do obou stran.

Re: problem s kurenim

Napsal: 14 říj 2011 08:46
od blackdragon
drakenx700 píše:u většiny topení jo. ale sou i topení, který maj i nasávací otvor z auta a tam běží větrák při natočení ovladače do obou stran.
Kurnik...teraz som si neni isty. Mam dojem, ze motor vetraku bezal pri otoceni na obe strany.
Ale nejazdil som na 205-ke asi 4-5 mesiacov, nepouzival som ten vetrak od predoslej zimy a teraz som si vazne neni isty ci to skutocne fukalo alebo sa mi to iba zda. U vsetkych predoslych aut (rozne tovarenske znacky) to fukalo v oboch pripadoch.

Ked sa ale pozeram na ten potenciometer, tak to podla mna fukat nemoze....ak z toho ovladania nieco nevypadlo.
"Kefka" na potenciometry prosto pri otoceni ovladaca do lava beha iba po +12V a tym padom nemoze uzatvorit obvod na -12V a vetrak nefunguje. Asi pred 1.5 rokom som menil cely panel kurenia, lebo mal vydrate kontakty. Skusim do pohladat v garazi, ci ten nie je iny.
Uz som z toho vazne jelen.... :ups:

Re: problem s kurenim

Napsal: 14 říj 2011 13:18
od pichy
mám dva p205 a ani jeden nefouká na polohu doleva. ani žádné z těch aut, co jsem měl před tím. ten nákres na tom kolečku je matoucí. směrem doleva určuješ jen intenzitu smradu, který jde z motoru do kabiny :m:

Re: problem s kurenim

Napsal: 14 říj 2011 14:02
od blackdragon
pichy píše:mám dva p205 a ani jeden nefouká na polohu doleva. ani žádné z těch aut, co jsem měl před tím. ten nákres na tom kolečku je matoucí. směrem doleva určuješ jen intenzitu smradu, který jde z motoru do kabiny :m:
:smich: Jj..matouci to je. :toon:
Takze ak je to ovladanie otocene do lava, tak vzduch ide iba naporovo? Ziadny vetrak? :myslim:

Re: problem s kurenim

Napsal: 14 říj 2011 17:19
od draken
jo přesně tak :up:

Re: problem s kurenim

Napsal: 14 říj 2011 17:33
od blackdragon
drakenx700 píše:jo přesně tak :up:
Dik... :myslim: