Stránka 1 z 1

Umístění čidla na tlak

Napsal: 29 říj 2011 16:50
od lukas309
Kde se origo u GTIčka nachází snímač tlaku oleje?

Jde mi o to, že za poslední rok už se mi odporoučelo druhý do kytek. Pokaždé jak jej dám do závitu, tak ukazuje plný tlak (asi je něco uvnitř v prdeli a od kostry z motoru to jde do budíku. Pokud je čidlo venku, ukazuje 0.

Řeším to, jestli náhodou u výfuku není moc velký vedro a to by tomu čidlu vadilo. Teď jseem to trochu předělal a čidlo vyvedl dál od motoru (teď je přímo pod hadicí na přisávání teplého vzduchu takže by se mělo případně chladit i náporem vzduchu. možná mám jenom smůlu a vždycky chytnu čidlo těsně před smrtí, ale nový se mi kupovat nechce už jen kvůli tomu, že se mi takhle ničej.

Re: Umístění čidla na tlak

Napsal: 29 říj 2011 17:00
od draken
u gti je umístěný pod sáním zepředu motoru

Re: Umístění čidla na tlak

Napsal: 29 říj 2011 17:20
od lukas309
Tak jsem si to myslel správně. Teoretisky je možný aby se s ním něco stalo vlivem tepla? Předpokládám, že vlivem tlaku těžko tak už mě nic jiného nenapadá. Teď ho mám už relativně stranou od výfukových svodů, ale zase je jeho vedení poměrně dlouhý (což předpokládám nevadí vzhledem k tomu, že tlak je všude stejnej.

Re: Umístění čidla na tlak

Napsal: 29 říj 2011 19:38
od vinorak
na 1.1 co má brácha je čidlo asi tak 5 cm od svodu a ukazuje pořád správně ( už asi 3 roky) ;-)

Re: Umístění čidla na tlak

Napsal: 29 říj 2011 19:48
od lukas309
Tak to mám asi štěstí na blbej kus. Tobě v griffe to normálně funguje s budíkama z BXka? Jak hladina tak tlak nebo máš nějaký problémy?

Re: Umístění čidla na tlak

Napsal: 29 říj 2011 19:53
od vinorak
tak prvních 5 minut to kecá a lítá to sem a tam, pak se asi něco prohřeje a ukazuje to úplně normálně

Re: Umístění čidla na tlak

Napsal: 29 říj 2011 20:10
od lukas309
No uvidím další čidlo zkusím nejdřív hodit na GTIčkový budíky a pak teprve na BXkový, ale dle mě s tím nemají nic společnýho. Teď už mám tu redukci pěkně dlouhou a čidlo skoro až u chladiče takže je dobře přístupný. Snad to nebude moc kecat, ale tlak je všude stejnej tak maximálně může být reakce pomalejší než když by bylo přímo na motoru.