309 GTI16
Moderátor: rada
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: 309 GTI16
2mm k dobru počítám že to dopadne takhle co...
- Přílohy
-
- CIMG0812.jpg (47.21 KiB) Zobrazeno 10649 x
Re: 309 GTI16
Přesně tak.
Prozatimní konfigurace bude 302 na předku a 266 na zadku a časem možná všude wilwood, ale do toho se mi teď investovat nechce a už tahle konfigurace je nenormální
Prozatimní konfigurace bude 302 na předku a 266 na zadku a časem možná všude wilwood, ale do toho se mi teď investovat nechce a už tahle konfigurace je nenormální
Re: 309 GTI16
Re: 309 GTI16
velká velká gratulace. Jak k atestaci tak i k mlhovkám
Re: 309 GTI16
Tak dneska se u mě zastavoval Peugeot_22 a nechal mi tu tlačítko na klimatizaci. Sice bez konektoru, ale po mini úpravě jsem použil ze zadních mlhovek, kterej má zapojený stejný pozice. Takže další nesehnatelná věc doma
Tímto se mu k zemi klaním a děkuji
Tímto se mu k zemi klaním a děkuji
- KuBik205
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 379
- Registrován: 06 kvě 2009 18:56
- Skutečné jméno: Jakub
- tel.:: 731221581
- Bydliště: Praha
Re: 309 GTI16
mam dotaz co je potreba k tomu aby jsi mohl dat do zadu 266mm brzdy ?
Peugeot 205 1.8 D 44 kw mazel:-) - PRODANO
Peugeot 306 S16 112kw spotreba 9-11 litru bomba svezeni:-)
Peugeot 306 TD 66kw spotreba 6,5 litru
Peugeot 306 S16 112kw spotreba 9-11 litru bomba svezeni:-)
Peugeot 306 TD 66kw spotreba 6,5 litru
Re: 309 GTI16
Pokud jde o tenhle případ tedy chlazený, tak potřebuješ zkombinovat přední a zadní třmeny (kvůli šírce kotouče) a pak adaptéry na uchycení (protože jsou vyšší) jinak nic. No a samozřejmě správnej 266mm kotouč (teď z hlavy si nevzpomínám, z čeho se to tam dává)
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: 309 GTI16
kotouč je normální z mi16, 307, 306, 206 ( takže 20,3mm a 266mm)
Re: 309 GTI16
Tak dneska povolený šrouby na třmenech, takže už jsou zkompletovaný zadní třmeny. Už jsou pěkně v krabici a čekají na svůj čas. Jinak dneska jsem si byl vyzvednout papír a karoserie oficiálně prohlášena za náhradní díl. Papír o 20 slovech a jednom razítku s podpisem a hned jsem o 2000 chudší. Pokud se vydaří o víkendu počasí, tak už pravděpodobně začnu s odstrojováním interiéru abych viděl v jakém stavu je podlaha
Re: 309 GTI16
Takže dneska jsem se pustil do rozebírání. Zatím jsem odstrojil interiér abych viděl v jakém stavu je podlaha a jsem mile překvapen. Za řidičem shnilá zátka a díra cca 3cm. Za spolujezdcem nějaká malá, ale musím omrknonut jestli tam náhodou nemá být. Jinak předek, jako když včera sjela z výrobní linky. Vzadu je ještě trochu zpuchřelá barva, ale plechy jsou OK, takže předpokládám, že tam jen v minulosti zateklo. Zítra se pustím do plastů abych se dostal k zadní části a uvidíme jak to bude vypadat tam.
Re: 309 GTI16
Takže dneska doodstrojenej interiér (kromě palubky, ta půjde ven až bude venku motor). Stav podlahy v kufru je 100%
Zatím jediný špatný místa jsou oba prahy v zadních částích shnilý na prach (o tom jsem věděl) v kabině za řidičem malá dírka a kolem lehce chycený, na 2 místech z vnitřní strany prahů menší díry a největší je v prostoru za spolujezdcem, kde je nádrž, Celý to tam bylo ucpaný pískem a špínou a tak jak to bylo ve vlhku, tak to shnilo. Předek vypadá pohledem v pohodě až prostor za světlama, kde jsou taky menší díry. Jinak je dobrém stavu a na to, že je 20 let stará vypadá dokonale.
Zatím jediný špatný místa jsou oba prahy v zadních částích shnilý na prach (o tom jsem věděl) v kabině za řidičem malá dírka a kolem lehce chycený, na 2 místech z vnitřní strany prahů menší díry a největší je v prostoru za spolujezdcem, kde je nádrž, Celý to tam bylo ucpaný pískem a špínou a tak jak to bylo ve vlhku, tak to shnilo. Předek vypadá pohledem v pohodě až prostor za světlama, kde jsou taky menší díry. Jinak je dobrém stavu a na to, že je 20 let stará vypadá dokonale.
Re: 309 GTI16
Re: 309 GTI16
Takže včera výlet do Prahy pro další koťátko. Bohužel to není 116kW verze jak bylo psáno v papírech, ale zase je komplet, měrka OK, nalejvací hadice vypadá taky neporušená a přivezl jsem si k tomu i komplet klimu z motorového prostoru.
Sice to bylo trochu trápení dostat ho ven, ale povedlo se.
Teď už jenom vyndat 88kW motor a pomalu se pustit do karoserie.
Sice to bylo trochu trápení dostat ho ven, ale povedlo se.
Teď už jenom vyndat 88kW motor a pomalu se pustit do karoserie.
Re: 309 GTI16
předpokládám od štěpána?