Stránka 1 z 3

vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 08:26
od diesel3
čim to muže byt že když ráno startuju hulí to jak vyčochtaná tatra a nedrží volnoběh?? pro představu video http://www.youtube.com/watch?v=SRUo6Fa1 ... e=youtu.be

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 08:27
od diesel3
a neni to bílej kouř že by to dělala zima byl do černa víc video to zkresluje

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 10:19
od Kenny
žhaviče máš OK?

po zahřátí už je to ok nebo to hulí pořád?v práci nám to dělá master rencek a je to žhavičema,jenže předtím umřelo turbo do té doby nehulil,možná ti odchází turbo,zkusit na něj mrknout.

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 10:24
od diesel3
žhaviče ok a po 7km asi se to dá do pořádku a turbo zatim zabíra dobře

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 10:39
od Kenny
nám turbo taky tahalo dobře ale mělo vůli a pak šlo do kytek a dalo se nový,motor dělá to stejný,po nastartování nejde vidět ale jak jedeš tak to přestává,zkusil bych se podívat na turbo,vytáhnout a vyčistit,případně ho nechat otestovat jestli na něm není vůle.

a nedávat tomu za studena.

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 17:26
od Šebík
n nevím v turbu bych to nehledal nevidím důvod proč by to mělo dělat, i kdyby šel z turba olej do sání tak by měl shořet, n kdyby ho bylo tak moc že ne tak bys poznal že hodně dolejváš olej,
přesně takhle mě hulilo to starý TD prostě už nemá takový komprese a za studena špatně spaluje, řekl bych že s tím nic moc nenaděláš, maximálně zkusit větší předvstřik, n a taky bych se mrknul jestli ti jde přesuvník předvstřiku

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 17:49
od Šebík
eště sem vyhrabal video z posledního startu 1,8td hulil jak fabrika :m: n ale dyž se vohřál tak jel jak ďas, teďka tam mám 1,9Td která je asi o 12 let mladší než ten starej a je to hodně znát v zimě chytne na votočení a de hnedka na 4 válce a hlavně skoro nekouří

mrkni na videa v tomhle albu
http://taz87.rajce.idnes.cz/205_vyfuk/

n ten novější motor taky ze začátku trochu kouřil ale pak sem seřídil předvstřik a teď je to ok :up:

jinak obecně vzato dyž hulí bíle tak špatně spaluje takže, buď už je vychlastanej a nemá tlaky, nebo sou hořší vstřiky a jako další možnost se nabízí špatnej předvsřik,

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 18:35
od diesel3
noo jestli mysliš předvstřik to jak je zavislí na teplotě vody jak k tomu vede lanko z těla termostatu to je vypojený.

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 18:49
od Klobe
no mě takhle taky hulilo TD jen po startu, za par km vše v pořádku. bylo mi řečeno že jsou už horší guferka na ventilech. jestli to po chvíli přestane tak bych to neřešil :m:

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 18:51
od draken
tohle je stejnej problém jako u mě na 605ce, vše mám seřízený, ale prostě studený starty vypadaj takhle. Závěr je špatný pístní kroužky > motor nemá za studena tlaky a takhle kouří.

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 19:55
od diesel3
překroužkovat motor nestačí už pak nejede to jak má z novejma chce to komplet vy
brusy

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 22 pro 2011 21:17
od Jarda S.
jo mam stejnej problém zastuden hulí celkem dost, komprese už taky nejni co bejvala :myslim:

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 23 pro 2011 11:59
od Šebík
n jako překroužkovávat motor v dnešní době nemá smysl protože oprava tě vyjde tak na 6000, n a výbrus počítej aspoň kolem 10 000 spíš víc o něco, za 8 už sežěneš bouranou 406 nebo 306 td z rokem výroby 2000 což jsou jedny z posledních a určitě bude ten motor v lepším stavu, n ale jak už tady bylo psáno dyž to jezdí tak to neřeš

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 23 pro 2011 12:30
od draken
já jsem teď s 605kou ve stádiu, že když je pod nulou, tak už nechytá skoro vůbec. Musím aspoň 6 krát zastartovat, skoro vybit baterku, nohu na plynu a pak se teda nějak rozeběhne. Proto je taky na zimu ustájená.

Re: vysoká kouřivost 1.9TD

Napsal: 23 pro 2011 12:48
od diesel3
Šebík píše:n jako překroužkovávat motor v dnešní době nemá smysl protože oprava tě vyjde tak na 6000, n a výbrus počítej aspoň kolem 10 000 spíš víc o něco, za 8 už sežěneš bouranou 406 nebo 306 td z rokem výroby 2000 což jsou jedny z posledních a určitě bude ten motor v lepším stavu, n ale jak už tady bylo psáno dyž to jezdí tak to neřeš


Překroužkování 6 tisic ????