Peugeot 405 1.9GLD 51kW 1990
Napsal: 03 led 2012 13:40
Peugeot 405 1.9GRD 51kW 1990
Koroze výztuhy kufru, povrchová koroze podlahy kufru a pravý konec prahu.
- s tou korozí klidně něco udělám - zatím jsem nemohl, protože nemám odrezovač a další potřebné věci.
- následně ošetřené lemy dveří. - jen stříknout do barvy(kterou přidám- viz níže).
Auto má drobné kosmetické vady
- lehce (asi 2cm) škrábnutý zadní pravý blatník - opravím
- prasknutý zadní nárazník - jak jsem psal - je to přelepené černou páskou na nárazníky (černý nárazník) takže to není vidět - ale dobrý svářeč plastů to bez problému svaří a nebo Nový (jetý nárazník - 200-500kč).
- na svůj věk a najeté kilometry (cca322tisíc km – skutečných ! (stejný motor v Německu má
7. aut co mají naběháno přes 1.000.000km !(3 auta mají nad 2miliony km.) (jen auta co se tam
momentálně prodávají).
- lidi to auto standardně (podle poslechu motoru a vzhledu auta tipují cca na 100.000km)
Před prodejem na autě budeš mít nový vosk a vyčištěný interiér.
Auto je po nekuřákovi!
K Autu přidám spoustu náhradních dílů
-náhradní dveře (přední)
-náhradní skla do předních dveří
-přední nárazník
-řadicí páka
-páky pod volant
-původní sedáky
-náhradní přístrojová deska
-náhradní asi 2 volanty včetně řídicí tyče
-pojistková skříň
-ramena s čepy
-relátka, pojistky a různé elektrické koncovky
-barva odměřená dle odstínu auta ( viz. výše )
-Přední náprava
-Přední levý světlomet
-Topení
-Přední blatníky
-knížku Peugeot 405 Jak na to včetně elektrických schémat.
a dalších X věcí.
Interiér -
V Autě jsou Sedáky (i zadní) z Peugeot 605 - dovezeného z Německa s nájezdem 120.000km -
nejsou prosezené ani špinavé - jako nové
Prasklý plast u čelního okna - buď se dá slepit (klidně ti ho slepím-nebude to vidět) a nebo
vyměnit - bude to díl za pár korun.
Jinak interiér není nijak poškozený nebo poškrábaný
Exteriér -
mimo výše uvedených věcí (kosmetické vady) není nijak poškozený.
-lak je po celkové renovaci
-vozidlo nejezdilo do mycí linky (vždy bylo myto ručně) - lak bez microškrábanců(malé pavučinky v laku)
Motor apod. -(viz přiložený soubor.)
-Nové těsnění pod víkem ventilu
-Nové těsnění olejové vany
-Nový výpustný šroub olejové vany
-nové brzdové trubky
Servis a tankování vše psáno v přiloženém souboru.
Vozidlo je momentálně bez technické kontroly (do 12/11)
- potřeba udělat servis ( počítané díly jen kvalitní které bych si na auto dal sám )
--ložisko levého předního kola (hučí) - 549kč
--čepy obou ramen 414kč ( přidám celá ramena - s ok čepy )
--brzdové kotouče - 970kč
--brzdové destičky - 327kč
--brzdová kapalina dot3 1l - 134kč
--rozvody (servisní interval 100.000km) - 2445kč
--vodní pumpa - 470kč
--Vzduchový filtr - 174kč
--lanovod L - 200kč (od ruční brzdy- na autě je lehce roztřepený - na stk to nevadí)
--lanovod P - 205kč ((od ruční brzdy- na autě je lehce roztřepený - na stk to nevadí)
vyměnit manžety(některé možná nebude potřeba) - na straně kola přidám jednu novou k autu - 0kč
- na druhé kolo 119kč
- na straně převodovky 300kč a 138kč
Vyměnit olej (servisní interval 15.000km)
– v servisním záznamu olej z 1. 1. 2009 v 263.200km byl olej longlife z Německa 10w/40 předepsaných 30.000km. – vyměněn po 28.600km ve 291.800km
- Rozhodně při prodeji tohoto auta nehodlám nikomu nic tajit, dám garanci, že nikoho nikde tohle auto nenechá – naprosto spolehlivé auto. Pokud se auto neprodá – auto si nechám, pod 10.000kč rozhodně nepůjdu. - Po výše uvedeném servise nebude mít problém jezdit bezporuchově po dobu cca 5. let - Jako jeden z velmi, VELMI mála Peugeot 405 to nebyl dělník – jezdil převážně jen po dovolených. - Jako jeden z velmi, VELMI mála Peugeot 405 má jistou svou historii.
- Vozidlo nebylo bourané.
Nadstandartní výbava
Přední okna v elektrice
Přední okna – bronzová
Čelní sklo – tónované (z výroby)
Soubor s veškerým servisem a tankováním(z toho vypočtená spotřeba 4.9l/100km) pošlu na požádání
[Upravil dne 3/1/12 13:38 od VincentCZE]
Koroze výztuhy kufru, povrchová koroze podlahy kufru a pravý konec prahu.
- s tou korozí klidně něco udělám - zatím jsem nemohl, protože nemám odrezovač a další potřebné věci.
- následně ošetřené lemy dveří. - jen stříknout do barvy(kterou přidám- viz níže).
Auto má drobné kosmetické vady
- lehce (asi 2cm) škrábnutý zadní pravý blatník - opravím
- prasknutý zadní nárazník - jak jsem psal - je to přelepené černou páskou na nárazníky (černý nárazník) takže to není vidět - ale dobrý svářeč plastů to bez problému svaří a nebo Nový (jetý nárazník - 200-500kč).
- na svůj věk a najeté kilometry (cca322tisíc km – skutečných ! (stejný motor v Německu má
7. aut co mají naběháno přes 1.000.000km !(3 auta mají nad 2miliony km.) (jen auta co se tam
momentálně prodávají).
- lidi to auto standardně (podle poslechu motoru a vzhledu auta tipují cca na 100.000km)
Před prodejem na autě budeš mít nový vosk a vyčištěný interiér.
Auto je po nekuřákovi!
K Autu přidám spoustu náhradních dílů
-náhradní dveře (přední)
-náhradní skla do předních dveří
-přední nárazník
-řadicí páka
-páky pod volant
-původní sedáky
-náhradní přístrojová deska
-náhradní asi 2 volanty včetně řídicí tyče
-pojistková skříň
-ramena s čepy
-relátka, pojistky a různé elektrické koncovky
-barva odměřená dle odstínu auta ( viz. výše )
-Přední náprava
-Přední levý světlomet
-Topení
-Přední blatníky
-knížku Peugeot 405 Jak na to včetně elektrických schémat.
a dalších X věcí.
Interiér -
V Autě jsou Sedáky (i zadní) z Peugeot 605 - dovezeného z Německa s nájezdem 120.000km -
nejsou prosezené ani špinavé - jako nové
Prasklý plast u čelního okna - buď se dá slepit (klidně ti ho slepím-nebude to vidět) a nebo
vyměnit - bude to díl za pár korun.
Jinak interiér není nijak poškozený nebo poškrábaný
Exteriér -
mimo výše uvedených věcí (kosmetické vady) není nijak poškozený.
-lak je po celkové renovaci
-vozidlo nejezdilo do mycí linky (vždy bylo myto ručně) - lak bez microškrábanců(malé pavučinky v laku)
Motor apod. -(viz přiložený soubor.)
-Nové těsnění pod víkem ventilu
-Nové těsnění olejové vany
-Nový výpustný šroub olejové vany
-nové brzdové trubky
Servis a tankování vše psáno v přiloženém souboru.
Vozidlo je momentálně bez technické kontroly (do 12/11)
- potřeba udělat servis ( počítané díly jen kvalitní které bych si na auto dal sám )
--ložisko levého předního kola (hučí) - 549kč
--čepy obou ramen 414kč ( přidám celá ramena - s ok čepy )
--brzdové kotouče - 970kč
--brzdové destičky - 327kč
--brzdová kapalina dot3 1l - 134kč
--rozvody (servisní interval 100.000km) - 2445kč
--vodní pumpa - 470kč
--Vzduchový filtr - 174kč
--lanovod L - 200kč (od ruční brzdy- na autě je lehce roztřepený - na stk to nevadí)
--lanovod P - 205kč ((od ruční brzdy- na autě je lehce roztřepený - na stk to nevadí)
vyměnit manžety(některé možná nebude potřeba) - na straně kola přidám jednu novou k autu - 0kč
- na druhé kolo 119kč
- na straně převodovky 300kč a 138kč
Vyměnit olej (servisní interval 15.000km)
– v servisním záznamu olej z 1. 1. 2009 v 263.200km byl olej longlife z Německa 10w/40 předepsaných 30.000km. – vyměněn po 28.600km ve 291.800km
- Rozhodně při prodeji tohoto auta nehodlám nikomu nic tajit, dám garanci, že nikoho nikde tohle auto nenechá – naprosto spolehlivé auto. Pokud se auto neprodá – auto si nechám, pod 10.000kč rozhodně nepůjdu. - Po výše uvedeném servise nebude mít problém jezdit bezporuchově po dobu cca 5. let - Jako jeden z velmi, VELMI mála Peugeot 405 to nebyl dělník – jezdil převážně jen po dovolených. - Jako jeden z velmi, VELMI mála Peugeot 405 má jistou svou historii.
- Vozidlo nebylo bourané.
Nadstandartní výbava
Přední okna v elektrice
Přední okna – bronzová
Čelní sklo – tónované (z výroby)
Soubor s veškerým servisem a tankováním(z toho vypočtená spotřeba 4.9l/100km) pošlu na požádání
[Upravil dne 3/1/12 13:38 od VincentCZE]