Stránka 1 z 1

Pár chýb diagnostiky

Napsal: 21 bře 2012 18:05
od Mireeec
Zdravím vospolok, dneska som vyblikával závady a vyhodilo mi to 11 12 14 a 41. 11 a 12 je nič, 14 je ževraj teplota chladiacej kvapaliny a 41 snímač otáčok/polohy. pozeral som v "jak na to" niečo okolo čidla vody, no absolútne som nepochopil z obrázka ktoré čidlo to vlastne je :ups: no a k tomu snímaču otáčok/polohy vôbec netuším čo je vlastne vadné, takisto by som bol vďačný za nejaký stručný opis čo treba vlastne vymeniť
:Merci:
EDIT: ešte som zabudol, auto poslednú dobu občas trochu vynechávalo, malo slabší ťah a o niečo väčšiu spotrebu, môže to byť spôsobené niektorou z týchto závad?
1.1 44kW

Re: Pár chýb diagnostiky

Napsal: 21 bře 2012 19:32
od lukas309
41 se ukazuje protože to vyblikáváš na vypnutém motoru, kdyby jsi to dělal na volnoběh, tak by jí to nehlásilo. Čidlo na vodu je na hlavě pod cívkou zapalování (vedle termostatu)

Re: Pár chýb diagnostiky

Napsal: 22 bře 2012 09:25
od Mireeec
no a myslíš že tým vadným čidlom na vodu to mohlo trochu stratiť na výkone?
alebo skúste poradiť čo by tomu ešte mohlo byť... proste pridám plyn auto sekundu ani nereaguje, potom sa trochu chytí, ale aj tak ide do otáčok tak poslabšie a proste je to ako keby to malo o 30% menší krúťák, stačí mierny kopec a musím podraďovať, hocičo pod 2000 otáčok nemá žiadny ťah

Re: Pár chýb diagnostiky

Napsal: 22 bře 2012 09:32
od lukas309
Čidlo na vodu to teoreticky způsobovat může, protože jednotka neví na kolik je motor ohřátej takže neví kolik přesně benzínu dávkovat.

Určitě zkus vyměnit to čidlo nebo se dá i proměřit. viz obrázek.

Re: Pár chýb diagnostiky

Napsal: 22 bře 2012 10:19
od Mireeec
Ok díky potom to mrknem, skúsim to odpojiť ako sa to bude správať

Re: Pár chýb diagnostiky

Napsal: 28 bře 2012 17:14
od Mireeec
No neveril som tomu, ale dneska som vymenil ten snímač teploty vody a auto ide bez debát krajšie... paráda :m: