Peugeot 205 1.1
Napsal: 20 dub 2012 20:14
Příběh moji 205-ky začíná zhruba před 2 roky když nám začalo scházet auto na takové to popojíždění po městě a do obchodů.
Do té doby jsme měli stařičkou škodu 105 u které však byl kdejaký problém na který si vzpomenete. Ke konci prosince se však naskytla zajímavá koupě Peugeotu 205. Do té doby jsem nic o tomto modelu nevěděl ale díky rozumné ceně a díky tomu že ten starý pán od kterého jsme auto kupovali byl známý jsme ho s otcem koupili. V té době sem ještě neměl papíry a tak jsem si musel vždy jízdu odsedět u spolujezdce. S autem zatím jezdili otec a sestra a na mě zbylo jen údržba a servis. Avšak zhruba půl roku předtím než jsem dostal řidičák když sestra naštvaně prohlásila: ,,Je to krám už s tím nechci jezdit´´ mi svitla naděje že Peugeot konečně bude můj. A stalo se v den co jsem dostal papíry jsem sednul do auta a jel do okolí pořádně provětrat auto jak to nikdo ještě za poslední čtyři roky neudělal. Auto se mi zalíbilo jelo svižně, až se mi samotnému nechtělo věřit, že je to ,,jen´´ 1.1 . Postupem času mi bývalý majitel dal mnoho náhradních dílů které se mi už kolikrát hodily, a začal jsem si upravovat auto k obrazu svému. Jako první přišla na starost řadička, která se rozpadla za jízdy v ruce. dále mi trochu začal chybět v interiéru otáčkoměr a tak jsem se díval po přídavném otáčkoměru ale co jsem našel bylo daleko lepší komplet gti budíky no dlouho sem neváhal a už tam byly.
Dále se však objevil problém s karburátorem. To se projevovalo tak, že po prudkém přidání plynu klesly otáčky a motor neměl tah.
Chvíli sem si říkal, že se s tím dá jezdit ale když se rozjíždíte v městském provozu na křižovatce a v polovině vám to přestane jet vysvětlujte kamionu z boku že to nejede. A tak sem začal experimentovat s různými druhy karburátorů. pár jich vypadala slibně ale karburátor z 1.4 který bere 16l na 100 km to mi taky nepřipadalo to pravé a tak se zatím musím spokojit s tím co mám.
Potřeboval bych také poradit s přesným zařazením automobylu jako např. Přesný typ motoru, typ karoserie, kapota, brzdy a další věci
auto prý bylo ukradeno a bylo rozebráno na skelet tak pak bylo zpět seskládáno z různích druhů a typů dvěstěpětek
Do té doby jsme měli stařičkou škodu 105 u které však byl kdejaký problém na který si vzpomenete. Ke konci prosince se však naskytla zajímavá koupě Peugeotu 205. Do té doby jsem nic o tomto modelu nevěděl ale díky rozumné ceně a díky tomu že ten starý pán od kterého jsme auto kupovali byl známý jsme ho s otcem koupili. V té době sem ještě neměl papíry a tak jsem si musel vždy jízdu odsedět u spolujezdce. S autem zatím jezdili otec a sestra a na mě zbylo jen údržba a servis. Avšak zhruba půl roku předtím než jsem dostal řidičák když sestra naštvaně prohlásila: ,,Je to krám už s tím nechci jezdit´´ mi svitla naděje že Peugeot konečně bude můj. A stalo se v den co jsem dostal papíry jsem sednul do auta a jel do okolí pořádně provětrat auto jak to nikdo ještě za poslední čtyři roky neudělal. Auto se mi zalíbilo jelo svižně, až se mi samotnému nechtělo věřit, že je to ,,jen´´ 1.1 . Postupem času mi bývalý majitel dal mnoho náhradních dílů které se mi už kolikrát hodily, a začal jsem si upravovat auto k obrazu svému. Jako první přišla na starost řadička, která se rozpadla za jízdy v ruce. dále mi trochu začal chybět v interiéru otáčkoměr a tak jsem se díval po přídavném otáčkoměru ale co jsem našel bylo daleko lepší komplet gti budíky no dlouho sem neváhal a už tam byly.
Dále se však objevil problém s karburátorem. To se projevovalo tak, že po prudkém přidání plynu klesly otáčky a motor neměl tah.
Chvíli sem si říkal, že se s tím dá jezdit ale když se rozjíždíte v městském provozu na křižovatce a v polovině vám to přestane jet vysvětlujte kamionu z boku že to nejede. A tak sem začal experimentovat s různými druhy karburátorů. pár jich vypadala slibně ale karburátor z 1.4 který bere 16l na 100 km to mi taky nepřipadalo to pravé a tak se zatím musím spokojit s tím co mám.
Potřeboval bych také poradit s přesným zařazením automobylu jako např. Přesný typ motoru, typ karoserie, kapota, brzdy a další věci
auto prý bylo ukradeno a bylo rozebráno na skelet tak pak bylo zpět seskládáno z různích druhů a typů dvěstěpětek