TU3M kouri, houpou otacky
Napsal: 26 čer 2012 15:15
Zdravim panove, mam malicko problem s "repasnutym" motorem Poradi nekdo?
zavada: Pri startu se "zahuli" z vyfuku jak kdyz bouchnou saze, pri jizde neni patrne. Na volnobeh silne houpe, za studena o trosku min nez pri ohratem, mam podezreni na snimac skrtici klapky a "lambada" ma asi sva leta taky jiz za sebou. Sani az po strikacku by melo byt OK vcetne podtlakove klapky(menena) na prisavani tepleho vzduchu.
K motoru jako celku, TU3M, kompletne pretesneny, pred pretesnenim byla otalakovana a pretesnena hlava(voditka), zabrouseny sedla ventilu. Rozvody nove, motor pred "opravou" mel 138 000 ted ma 155 000km. Motor jako celek nemam otlakovany(valce). Sani je puvodni, strikacka menena 2x a 3x snimac skrtici klapky(pouzity dil) za asi nejlepe fungujici v dany okamzik, Strikacka je pro TU3M vcetne potrubi. Svody z TU3M, "Lambada"(jeste puvodni z TU1M, km oproti motoru jsou o 10 000 vyssi) a stredni dil nemenen, koncovy dil je pro GTI(pruchodak).
Kapaliny: voda nemizi ani nemeni barvu/konzistenci, oleje je identicke mnozstvi, ubytek minimalni, cca 1dcl/3000km. Palivo Natural 95oct nebo 100oct, nic horsiho nepapa , vysledek je stejny na obe paliva, a je jemne pridany predstih, cca o (max) +0,5°.
Rozdelovac komplet vycisteny, podtlakova regulace,palec,vicko,kabely jsou nove, hadicky kolem podtlaku OK a napojen pres ventil(jak ma byt), ale jak ventil pracuje nemam tuseni, vse stejne i bez ventilu.
Mozny napad?
Jak a kde najdu predradny odpor pro strikacku, lisi se pro TU1M vs TU3M?
Lambda asi mrtva?
Snimac skrtici klapky mrtvy?
... Kde sehnat novy, nedari se mi, nastrel ceny? (jednu nabidku jsem dostal 12 000,- s klapkou, samotny MOZNA 4000,-)
zavada: Pri startu se "zahuli" z vyfuku jak kdyz bouchnou saze, pri jizde neni patrne. Na volnobeh silne houpe, za studena o trosku min nez pri ohratem, mam podezreni na snimac skrtici klapky a "lambada" ma asi sva leta taky jiz za sebou. Sani az po strikacku by melo byt OK vcetne podtlakove klapky(menena) na prisavani tepleho vzduchu.
K motoru jako celku, TU3M, kompletne pretesneny, pred pretesnenim byla otalakovana a pretesnena hlava(voditka), zabrouseny sedla ventilu. Rozvody nove, motor pred "opravou" mel 138 000 ted ma 155 000km. Motor jako celek nemam otlakovany(valce). Sani je puvodni, strikacka menena 2x a 3x snimac skrtici klapky(pouzity dil) za asi nejlepe fungujici v dany okamzik, Strikacka je pro TU3M vcetne potrubi. Svody z TU3M, "Lambada"(jeste puvodni z TU1M, km oproti motoru jsou o 10 000 vyssi) a stredni dil nemenen, koncovy dil je pro GTI(pruchodak).
Kapaliny: voda nemizi ani nemeni barvu/konzistenci, oleje je identicke mnozstvi, ubytek minimalni, cca 1dcl/3000km. Palivo Natural 95oct nebo 100oct, nic horsiho nepapa , vysledek je stejny na obe paliva, a je jemne pridany predstih, cca o (max) +0,5°.
Rozdelovac komplet vycisteny, podtlakova regulace,palec,vicko,kabely jsou nove, hadicky kolem podtlaku OK a napojen pres ventil(jak ma byt), ale jak ventil pracuje nemam tuseni, vse stejne i bez ventilu.
Mozny napad?
Jak a kde najdu predradny odpor pro strikacku, lisi se pro TU1M vs TU3M?
Lambda asi mrtva?
Snimac skrtici klapky mrtvy?
... Kde sehnat novy, nedari se mi, nastrel ceny? (jednu nabidku jsem dostal 12 000,- s klapkou, samotny MOZNA 4000,-)