Stránka 1 z 1
vykon a typ motoru
Napsal: 18 úno 2008 21:57
od Match_O
potreboval bych zjistit, co mam za motor, mel jsem za to, ze mam tu vykonnejsi verzi a ta by mela mit 2 ventilatory na chladici, ale zjistil jsem, ze mam jen jeden a misto druheho je chladic oleje, nevite nahodou kolik ma KW?:-) mimochodem, nevite kde najdu na motoru vyrazeny typ? diky za odpovedi
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 18 úno 2008 22:58
od Hanz
co ja vim tak marda mel 88kw verzi
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 21 úno 2008 18:49
od weslo
na bloku su prinitovane dva stitky... na jednom z nich je napr. DKZ, DFZ ... neviem presne
alebo jednoducho pozri do technicaku :lol: vo vin cisle je aj typ motora.
http://www.205gti.com/main_uk.htm
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 21 úno 2008 21:15
od TomGTI
Máš motor 88Kw tedy nemáš ten nejsilnější,vůbec bych se z vlastní zkušeností neřídil podle toho jestli máš dvě nebo jednu vrtulku,Peugeoty mi vždycky vyrazí dech když na to něco člověk schání,jsou to všechno "bastly",všechno pasuje ze všeho a pak člověk objednává jednu věc třikrát protože na jeho autě podle katalogu má být něco ale nakonec se zjistí že tam je něco úplně jiného
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 21 úno 2008 22:12
od Hanz
neboj neni to jen na krysotech (:
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 22 úno 2008 00:33
od maRas
Tak, tak, specialita, nekdy to vypada, ze v tovarne tam dali to, co bylo prave po ruce, ale je to dane tim, ze era 205 je dlouha a auta ( a samozrejme dily, prislusentvi ) se vyrabeli v nekolika zavodech nejen ve Francii, ale i Beneluxu a kdo vi kde jeste ..... no proste nekdy se clovek nestaci divit, ale co je dulezite, ze to tam pasuje
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 22 úno 2008 07:50
od Match_O
no zas az tak bych tomu vinu neveril, mel jsem taky auto na kterem byla 1,3, ale v papirech byla 1,2 a na motoru narazene taky cislo te 1,2, takze podle vinu se moc neridim:-) jinak diky moc docela jste mi pomohli
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 22 úno 2008 09:06
od TomGTI
Hanz:já vím že to není jen na Peugeotech ale Peugeot je unikát a vždycky mi vyrazí dech,přesně jak psal maRas co bylo zrovna na skladě to se namontovalo a pohoda :lol:.Jinak Match_O nejsilnější verzi motoru si uděláš velice snadno ale to asi víš
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 22 úno 2008 10:31
od franus
TomGTI píše:Hanz:já vím že to není jen na Peugeotech ale Peugeot je unikát a vždycky mi vyrazí dech,přesně jak psal maRas co bylo zrovna na skladě to se namontovalo a pohoda :lol:.Jinak Match_O nejsilnější verzi motoru si uděláš velice snadno ale to asi víš
Prozrad. Nevim jak to presne myslis.
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 22 úno 2008 11:53
od TomGTI
1.vyndat katalizátor
2.verze "amatér" dostat se na požadovaný kompresní poměr např.ubráním z hlavy
verze "profi" nahrazením pístů z verze 88Kw písty z verze 94Kw
3.tankovat N98
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 22 úno 2008 12:03
od Hanz
TomGTI píše:Hanz:já vím že to není jen na Peugeotech ale Peugeot je unikát a vždycky mi vyrazí dech,přesně jak psal maRas co bylo zrovna na skladě to se namontovalo a pohoda :lol:.Jinak Match_O nejsilnější verzi motoru si uděláš velice snadno ale to asi víš
jo kamarade tys asi nikdy neopravoval rencky, audiny nebo hondy vid?
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 22 úno 2008 14:22
od maRas
Hanz píše:TomGTI píše:Hanz:já vím že to není jen na Peugeotech ale Peugeot je unikát a vždycky mi vyrazí dech,přesně jak psal maRas co bylo zrovna na skladě to se namontovalo a pohoda :lol:.Jinak Match_O nejsilnější verzi motoru si uděláš velice snadno ale to asi víš
jo kamarade tys asi nikdy neopravoval rencky, audiny nebo hondy vid?
A vis, ze jsem rencky chvili opravoval, ale nejak jsem zrovna ty rozdily nenasel
A Tom se setkava s ruznymi znackami denodenne, a samotnou 205 ma velice dobre ochmatanou
Re: vykon a typ motoru
Napsal: 22 úno 2008 18:59
od Hanz
nj jenze to je zas tim ze v 205 se vrta nejvic...vsadil bych se ze kdyby mel jiny auto tak by rikal to sami (: