Stránka 1 z 1
E85 vs: Natural 95
Napsal: 23 zář 2012 18:44
od Drtikoll01
Tak jsem jednou udělal kravinu opět a natankoval E85, naštěstí jen 2 litry, auto jelo jak píchlí tele, nešlo do otáček sežralo mi to 2 litry na cca 4 kilometry ( nádrž úplně suchá )
jaký s tím máte zkušenosti? prej stačí přeštelovat předstih kvůli spalování
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 24 zář 2012 19:59
od F.I.K
Nestačí, musíš prodloužit dobu vstřiku, nebo nějakým jiným způsobem dostat do motoru víc paliva. Většinou to je okolo +40 procent. Předstih se upravuje, kvůli výkonu, e85 prý tolik netrpí na detonace, takže se s tím může hýbat víc.
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 24 zář 2012 20:01
od losjarynos
vysrat se na celou 85-ku do nasich aut tankovat 98-ku a vic jen muj nazor
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 24 zář 2012 21:19
od MSCH205
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 25 zář 2012 07:54
od weslo
losjarynos píše:vysrat se na celou 85-ku do nasich aut tankovat 98-ku a vic jen muj nazor
98 a viac su vyhodene peniaze
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 25 zář 2012 11:02
od franus
weslo píše:losjarynos píše:vysrat se na celou 85-ku do nasich aut tankovat 98-ku a vic jen muj nazor
98 a viac su vyhodene peniaze
Proc myslis?
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 25 zář 2012 13:49
od powl
To podle me zalezi na tom jestli mas cislo klepani nebo ne
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 25 zář 2012 14:45
od Yves
Hlavně pro 95 byla dělaná jen 1.6, všechny 1.9 maj předepsaný 98+
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 25 zář 2012 14:51
od vinorak
to bych se hádal, jenom XU9JA a XU9J4 má předepsanou 98ku, zbytek má jako minimum 95
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 25 zář 2012 18:52
od weslo
oktanove cislo udava schopnost paliva odolavat samozapalom (odolnost proti samozapalu). cim vyssi kompresny pomer tym vacsia sanca samozapalov pri vysokych otackach -> z toho vyplyva napr. podpalovanie ventilov. s tym je spojene vlastne aj to tzv. detonancne cidlo(cidlo klopania) - kontroluje samozapaly.
88kW 8V - 9:1
108kW 16V - 10,5:1
(cca, neviem to z hlavy, tusim D6C ma az okolo 11,4)
preto ma mi16 to cidlo klopania a 88kW nie -> kompresny pomer.
je toho popisane aj po internete pozehnane ...
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 25 zář 2012 18:57
od vinorak
no co vim já tak
XU9J4Z 108kW 9.7
XU9J4 116kW 10.4
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 25 zář 2012 19:18
od losjarynos
jsem rad ze jste mi daly castecne za pravdu
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 25 zář 2012 20:59
od weslo
vinorak píše:no co vim já tak
XU9J4Z 108kW 9.7
XU9J4 116kW 10.4
mas recht, ja som si tipol. ale ostatok je pravda
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 29 říj 2012 21:29
od sedlibedli
hele ja jsem s 1.4 jezdil na e85 jakou dobu a spotřeba bila visi o litr ale jinak ok jenom za studena se tomu nechtelo .ele jinak nebyl problem na delsi vdaleosti ok na kraci to bylo takovi cukavejsi .
Re: E85 vs: Natural 95
Napsal: 30 říj 2012 21:23
od krcka88
Přesně tak, za studena auto nemá výkon, sotva se udrží na volnoběh a kucká. Za tepla to jede líp než N95. Proto se do aut na E85 dává i předehřev motoru. V zimě je to ale blbost když na to nemáš upravený auto. Přes léto se dá jezdit jen na E85, jaro a podzim ředit s N95