Stránka 1 z 2

Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 22 říj 2012 08:04
od Peugeotik205
Ahoj,koupil jsem včera peugeota 205 GTI 88 kW a mám takovéhle problémy...Svítí kontrolka STOP před koupí nesvítila,ale auto jede normálně,taky svítí diagnostika,ale vyblikal jsem si závady a je to závada 52,Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci.Je možné že to dělá to,že mám výfuk upadlý za katem?Taky to má vysoký volnoběh a někdy kolísavý,dále tlak oleje-jaká je norma?Když sem tomu naložil,ukázalo to tlak 4,studené skoro 5,je to v pořádku?A asi nejhorší závada-Občas vyskočí rychlosti-dělá to táhlo,stačilo jen nacvaknout zpět,ale podle mě je ten kloub v táhle už vyběhaný,nedá se vyměnit?

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 22 říj 2012 08:10
od draken
vítej v klubu. to že svítí stopka může bejt prodřenym kablikem od čidla oleje nebo vody a dotýká se kostry nebo samotný čidla mohou bejt špatný. vysokej kolísavej volnoběh je způsobenej netěsností sacího potrubí, nejčastěji prasklá hadice k šoupátku přídavnýho vzduchu. A kloubky na táhlách můžeš vyměnit, už se to tu někde řešilo

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 22 říj 2012 08:24
od Peugeotik205
Díky za přivítání :) No ale on se ten volnoběh jakoby při zahřátí sníží,někdy to i chcípne-musí to být studený.Ona ta STOPka nesvítí pořád,třeba dnes jsem tam dolil vodu,bylo jí tam málo a STOPka při nastartování zhasla,pak sem tomu trochu víc šlápl na krk a rozsvítila se.Ale můžu více zkoumat,až tam bude výfuk,jelikož bez něj je to katastrofa :) Když sem pak přijel k baráku,zase svítila diagnostika a zase závada 52

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 22 říj 2012 12:50
od Zdenek
Ahoj, vítej v klubu.
tebou popsané problémy může mít na svědomí více faktorů. Jak psal drakenx700, můžou to být popraskané, nebo pouze povolené hadice k šoupátku přídavného vzduchu. Pak dost často dělá problém nálevka na olej, která je přišroubovaná do saní a je tam díra turch. Takže zkontroluj dotaženost šoubku, případně utěsni a také se ujisti, že jsou dotažené všechny matky na sání. Voda by měla mít samostatnou kontrolku a stopka by měla svítit až po ní. Takže mrkni na hladinu oleje a pak projdi všechny konektry u čidel, vyndat, zandat, ošetřit kontaktolem.
Tlak oleje je +- v normě
Když projdeš totot téma, tak tady je popsáno, čím kloubky nahradit

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 22 říj 2012 17:51
od Peugeotik205
A kde prosim tě najdu to šoupátko?A nevadí že u oleje a vody svítí červeně takové malé čtverečky?Ok,zítra to všechno projdu a zkontroluju.

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 23 říj 2012 10:49
od Zdenek
Šoupátko najdeš vedle baterky, když vyndáš baterku, tak by mělo být příšroubované na bloku motoru právě ze strany baterky, zhruba v zadní části. A poznáš ho podle toho, že do něj vede jedna hadice zepředu a druhá zezadu, která je zahnuta do U a jeden konektor.
Červené čtverečky by měli svítit pouze pokud neběží motor, jestli svítí i potom, tak je někde chyba - kostra motoru, karoserie. Nebo jak bylo zmíněno dříve, špatné kontakty na čidlech, nebo špatná čidla.

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 24 říj 2012 17:45
od Peugeotik205
Takže další zjištění,motor nemá vysoké otáčky jak jsem si původně myslel,po chvilc se drží v otáčkách 800-1100 ot./min je možné že to dělá ten výfuk? jinak nenašel sem šoupátko přídavného vzduchu,ani kabel od oleje,ani čidlo a ani ukostření :(

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 24 říj 2012 17:47
od Zdenek
vyfoť svůj motor...

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 24 říj 2012 17:51
od Peugeotik205
A ještě jedna věc,jak mi svítí ta kontrolka u vody-U expanzky není přepadová hadička je tam jen vývod z té expanzky a když zacpu ten vývod a mačkám hadice na vodu,tak to někde foukalo-dělá to víčko expanzky-asi není originál.Má to vliv na tu kontrolku?

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 24 říj 2012 18:00
od draken
kontrolky oleje, stop a voda jsou propojený. od expanzky odpoj kabel a projdi si kablik od tlakovýho spínače oleje. je nalevo od startéru

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 24 říj 2012 20:33
od Peugeotik205
Foto

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 25 říj 2012 08:13
od Zdenek
Tak, bod číslo:
1. toto alespoň podle fotek není plnohodnotná 88kW , nebo je to zbastlenina.
2. evidentně se někdo dost prasácky hrabal v elektrice, a z toho pramění veškeré problémy.
3. Podívej se na váhu vzduchu a opiš z ní číslo.
4. to samé i z řídící jednotky - tu najdeš u spolujezdce v kastlíku
5. dle fotek je jasné, že bude zapotřebí vzít do ruky schéma (najdeš zde na klubu) a jít kabel po kabelu a zjistit co kdo, kdy před tebou předělal.

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 25 říj 2012 08:53
od draken
elektrika nevypadá zrovna růžově, ale ten motor je 88kW (žlutý vstřiky, rozdělovač ducellier, relé pro řj u brzdovýho válce)

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 25 říj 2012 09:46
od Peugeotik205
To máte pravdu že se někdo hrabal v elektrice,dávali se tam prý xenony-sada,atd.A podle fotek,kde teda najdu to šoupátko přídavného vzduchu,ukonstření,čidla na olej,atd...

Re: Problémy Peugeot 205 GTI 88 kW-je jich více

Napsal: 25 říj 2012 09:53
od draken
šoupátko je pod rozdělovačem, kostra motoru taky a čidla na olej jsou na bloku hned vedle alternátoru