1,9 GTi v kabriu
Napsal: 13 lis 2012 09:07
Ahoj,
rád bych se zeptal na problematiku přestavby agregátu 1,9 do kabria ve kterém je aktuálně 1,4. Je mi jasný že je to věc která je tady už x-krát probraná, ale opakování je matkou moudrosti. Jak je to s převodovkou, přední nápravou a zadní nápravou? Všechno přeházet? Ta zadní náprava je zrovna dost otázka, na mém je dobrá a tady netuším takže nevím jestli přehazovat, jestli je jiná....
Mám celé druhé plně pojízdné kabrio, jen je víceméně bez interiéru a střecha je KO.
Jak mám poznat o jako výkonovou variantu se jedná, když nemám doklady a pod jedním kódem jsem na auto kelly našel tři varianty. Tuším že na štítku na autě je XU9J1.
Mimochodem kdyby někoho zajímal skelet kabria za nějakou symbolickou cenovku tak bude k mání až tuhle atrakci dokončím, určitě je škoda ho zlikvidovat.
Nemáte někdo k mání komplet sadu GTi lemů a dvařních lišt na prodej.
Díky za rady Martin
rád bych se zeptal na problematiku přestavby agregátu 1,9 do kabria ve kterém je aktuálně 1,4. Je mi jasný že je to věc která je tady už x-krát probraná, ale opakování je matkou moudrosti. Jak je to s převodovkou, přední nápravou a zadní nápravou? Všechno přeházet? Ta zadní náprava je zrovna dost otázka, na mém je dobrá a tady netuším takže nevím jestli přehazovat, jestli je jiná....
Mám celé druhé plně pojízdné kabrio, jen je víceméně bez interiéru a střecha je KO.
Jak mám poznat o jako výkonovou variantu se jedná, když nemám doklady a pod jedním kódem jsem na auto kelly našel tři varianty. Tuším že na štítku na autě je XU9J1.
Mimochodem kdyby někoho zajímal skelet kabria za nějakou symbolickou cenovku tak bude k mání až tuhle atrakci dokončím, určitě je škoda ho zlikvidovat.
Nemáte někdo k mání komplet sadu GTi lemů a dvařních lišt na prodej.
Díky za rady Martin