205 1.9GTI
Napsal: 03 pro 2012 23:24
Prodám peugeot 205 1,9 GTI 88kw ,r.v 1990, červené barvy, najeto 145tis. km.
Auto vlastním 4 rokem, kupoval jsem ho od kamaráda, který auto koupil kolem roku 2002, najeto mělo cca 90000. 2 roky s ním jezdil a potom ho odstavil. Auto po té rozebral a komplet zahladil a olakoval. Auto pak nějaký pátek provozoval, a pak ho v roce 2006 znovu odstavil.
Na autě ve cca 100tis. km ještě vyměnil komplet nové brzdy- kotouče, desky předek i zadek a spojkovou sadu, stabilizační tyčku.
A při lakování vyměnil spolujezdcův přední blatník(byl ťuklý z parkování a přední kapotu, ta se mu otevřela za jízdy
V autě jsou přečalouněné sedačky.
V na konci roku 2008 jsem koupil auto já, a uložil doklady do depozitu a auto do garáže. Mělo na počítadle 125tis. km.
Na podzim roku 2010 jsem, a autě udělal novou technickou a doklady vyzvedl z depozitu.
V létě roku 2010 se na autě provedl velký servis:
Rozvodová sada+vodní pumpa- vše SKF (5000kč)
Zadní unášeče s ložisky – SKF (6000kč)
Stabilizační tyčka
Horní uložení předních tlumičů (1000kč)
Středový díl výfuku+ atrapa katalyzátoru(rezonátor)
Olej+filtr
Nová vložka topení+ nastavení táhel
Nové gufera v převodovce + převodový olej
Vyrobené šroubovatelné přední tažné oko - pevné bylo KO
Zavařené prasklé výfukové svody, před katalyzátor přidán vlnovec, aby se to neopakovalo.
Odstraněný poruchový hydrokorektor náklonu světel a vyměněný za manuální nastavování ze starších ročníků 205- věc, za kterou často vyhazují z TK.
Kompletně oživená a opravená elektroinstalace-všechno funkční.
Nově vyvázaná elektroinstalace palubní desky a doplněna snad půlka všech vrutů v palubovce
Servis 2011
Olej+filtry
Svíčky
Zadní díl výfuku
Dálkový centrál
Nová olejová měrka
Namontován zánovní startér, původní se odporoučel
Servis 2012
Září –nová spolujezdcova poloosa- Metelli (3500kč)
Září 2012 nová technická - bez vážných závad.
Servis 2013
Leden- olej+filtr
Květen- odešlo těsnění pod hlavou- repase hlavy(srovnaná -0,15mm, zabroušeny ventily a sedla ventilů, vymezeny ventilové vůle, nové gufera na ventilech)
- nové těsnění pod hlavou, pod sacím a výfukovým potrubím, nové těsnění pod ventildeklem
- nové gufero vačky u rozvodů, nové gufero pod rozdělovačem
-nový olej+filtr
- oprava za 5950kč
Po technické stránce je auto OK, denně ho používám.
Bohužel auto postrádá všechny gti lišty(byly odstraněny při lakování).
Kastle by potřebovala trochu péče.Lak už není nic moc, škrábance, loupe se ze zrcátek, praská kit atd.
Největší bolesti jsou vidět na fotkách. Odlouplý lak na př. blatníku(před barákem mi do toho vletěl nějaký smrad na kole). Puchýře na prahu. A hlavně parkovištní lišej na boku spolujezdce co jsem zavinil já cca v říjnu tohoto roku(popraskaný kit).
Chtělo by to ještě zásah Cočkem v řidičovo zadním podběhu )držák zadního nárazníku) tam to bylo opravované a už se tam zase dělá díra.
Ještě pár věcí které by chtěly v budoucnu poladit nebo opravit a o kterých vím:
Vyměnit spínač stahování spolujezdcova okna od řidiče- je vymačkaný
Centrál ve spolujezdcových dveřích občas nezamkne. Zamkne až na několikátý pokus, ale odemkne vždy. Asi nějaké táhlo,elektrika funguje(možná to ještě opravím).
Zámek (fabka) spolujezdcových dveří je špatná-zasekává se v ní klíček.
Občas problikne kontrolka dobíjení, při zvýšení otáček motoru zhasne, jinak auto dobíjí bezproblémů.
Auto je momentálně na plechových 14 discích se zimním obutím165/70/14, 2 gumy jeté jednu zimu, jako nové a 2gumy cca 4-5mm.
Nebo by bylo k dispozici na 14 litácích, 175/65/14, 2gumy 4-5mm, 2 gumy na dojetí.
Záleží na kupci co si vybere.
Rádio si nechávám.
Auto se prodává s doklady a kompletní, bez dokladů neprodám.
Při prodeji auta požaduji přepis na kupujícího, žádná smlouva o nepoužívání nebo něco takového.
Ekovýpalné vyřešené není (euro 1 - 5000kč).
Auto vlastním 4 rokem, kupoval jsem ho od kamaráda, který auto koupil kolem roku 2002, najeto mělo cca 90000. 2 roky s ním jezdil a potom ho odstavil. Auto po té rozebral a komplet zahladil a olakoval. Auto pak nějaký pátek provozoval, a pak ho v roce 2006 znovu odstavil.
Na autě ve cca 100tis. km ještě vyměnil komplet nové brzdy- kotouče, desky předek i zadek a spojkovou sadu, stabilizační tyčku.
A při lakování vyměnil spolujezdcův přední blatník(byl ťuklý z parkování a přední kapotu, ta se mu otevřela za jízdy
V autě jsou přečalouněné sedačky.
V na konci roku 2008 jsem koupil auto já, a uložil doklady do depozitu a auto do garáže. Mělo na počítadle 125tis. km.
Na podzim roku 2010 jsem, a autě udělal novou technickou a doklady vyzvedl z depozitu.
V létě roku 2010 se na autě provedl velký servis:
Rozvodová sada+vodní pumpa- vše SKF (5000kč)
Zadní unášeče s ložisky – SKF (6000kč)
Stabilizační tyčka
Horní uložení předních tlumičů (1000kč)
Středový díl výfuku+ atrapa katalyzátoru(rezonátor)
Olej+filtr
Nová vložka topení+ nastavení táhel
Nové gufera v převodovce + převodový olej
Vyrobené šroubovatelné přední tažné oko - pevné bylo KO
Zavařené prasklé výfukové svody, před katalyzátor přidán vlnovec, aby se to neopakovalo.
Odstraněný poruchový hydrokorektor náklonu světel a vyměněný za manuální nastavování ze starších ročníků 205- věc, za kterou často vyhazují z TK.
Kompletně oživená a opravená elektroinstalace-všechno funkční.
Nově vyvázaná elektroinstalace palubní desky a doplněna snad půlka všech vrutů v palubovce
Servis 2011
Olej+filtry
Svíčky
Zadní díl výfuku
Dálkový centrál
Nová olejová měrka
Namontován zánovní startér, původní se odporoučel
Servis 2012
Září –nová spolujezdcova poloosa- Metelli (3500kč)
Září 2012 nová technická - bez vážných závad.
Servis 2013
Leden- olej+filtr
Květen- odešlo těsnění pod hlavou- repase hlavy(srovnaná -0,15mm, zabroušeny ventily a sedla ventilů, vymezeny ventilové vůle, nové gufera na ventilech)
- nové těsnění pod hlavou, pod sacím a výfukovým potrubím, nové těsnění pod ventildeklem
- nové gufero vačky u rozvodů, nové gufero pod rozdělovačem
-nový olej+filtr
- oprava za 5950kč
Po technické stránce je auto OK, denně ho používám.
Bohužel auto postrádá všechny gti lišty(byly odstraněny při lakování).
Kastle by potřebovala trochu péče.Lak už není nic moc, škrábance, loupe se ze zrcátek, praská kit atd.
Největší bolesti jsou vidět na fotkách. Odlouplý lak na př. blatníku(před barákem mi do toho vletěl nějaký smrad na kole). Puchýře na prahu. A hlavně parkovištní lišej na boku spolujezdce co jsem zavinil já cca v říjnu tohoto roku(popraskaný kit).
Chtělo by to ještě zásah Cočkem v řidičovo zadním podběhu )držák zadního nárazníku) tam to bylo opravované a už se tam zase dělá díra.
Ještě pár věcí které by chtěly v budoucnu poladit nebo opravit a o kterých vím:
Vyměnit spínač stahování spolujezdcova okna od řidiče- je vymačkaný
Centrál ve spolujezdcových dveřích občas nezamkne. Zamkne až na několikátý pokus, ale odemkne vždy. Asi nějaké táhlo,elektrika funguje(možná to ještě opravím).
Zámek (fabka) spolujezdcových dveří je špatná-zasekává se v ní klíček.
Občas problikne kontrolka dobíjení, při zvýšení otáček motoru zhasne, jinak auto dobíjí bezproblémů.
Auto je momentálně na plechových 14 discích se zimním obutím165/70/14, 2 gumy jeté jednu zimu, jako nové a 2gumy cca 4-5mm.
Nebo by bylo k dispozici na 14 litácích, 175/65/14, 2gumy 4-5mm, 2 gumy na dojetí.
Záleží na kupci co si vybere.
Rádio si nechávám.
Auto se prodává s doklady a kompletní, bez dokladů neprodám.
Při prodeji auta požaduji přepis na kupujícího, žádná smlouva o nepoužívání nebo něco takového.
Ekovýpalné vyřešené není (euro 1 - 5000kč).