P205 1,4i Indiana
Napsal: 18 pro 2012 20:36
Přemýšlím o prodeji svého pegynu spíš asi jako celek na ND. Po tom, co jsme spolu prožili mi je líto ho jentak nechat sešrotovat. Jezdil do poslední chvíle.
- r.v. 92, naj. cca.143 tis,
- TK má JEŠTĚ do 10.10.2013
- je zbaven ekovýpalného
- má to tažné, velký šíbr
- nějaké ty náhradní díly k tomu
Kastle nezná ani kapku rezu . Jen loni se potkala se srnkou a je vyměněnej pr. přední blatník.
Foto dodám zítra . . .
A teď nedostatky:
- minulý týden "odešla" spojka do věčných lovišť
- drobně zatéká v levém horním rohu předního okna steopnicí
- při studeném motoru točí vyšší otáčky
- jo a nějaký dobrák mi utrhl kablík od zpětného světla, tak nesvítí.
Nechce se mi do něj už investovat, zůstal jsem věrnej značce a sehnal jsem si "šikovnou" bouračku P206.
Za cenu šrotu cca. 2000,-
- r.v. 92, naj. cca.143 tis,
- TK má JEŠTĚ do 10.10.2013
- je zbaven ekovýpalného
- má to tažné, velký šíbr
- nějaké ty náhradní díly k tomu
Kastle nezná ani kapku rezu . Jen loni se potkala se srnkou a je vyměněnej pr. přední blatník.
Foto dodám zítra . . .
A teď nedostatky:
- minulý týden "odešla" spojka do věčných lovišť
- drobně zatéká v levém horním rohu předního okna steopnicí
- při studeném motoru točí vyšší otáčky
- jo a nějaký dobrák mi utrhl kablík od zpětného světla, tak nesvítí.
Nechce se mi do něj už investovat, zůstal jsem věrnej značce a sehnal jsem si "šikovnou" bouračku P206.
Za cenu šrotu cca. 2000,-