Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Ahojte,
chtěl bych tímto vláknem navázat na historii autíčka, kterou tady zanechal Hroche. Jedná se tedy o klasické CTI, r.v. 1992 v motorizaci 1.9 75kW. Zatím nebyl moc čas na důkladnější projížďku ani prohlídku ( a vlastně ani na přeregistraci :D ) ale nějaké foto z nového bydliště vám tu nechám (foceno mobilem, omluvte kvalitu).
Od koupi byly zatím provedeny pouze kosmetické změny :
- vzadu přezuto na zimní pneu Sava R14 185/60 (+dotažení a dohuštění předních kol)
- doplněna povinná výbava
- nové stěrače a trysky ostřikovačů
- doplnění nemrznoucí směsi v chladiči
Větší opravy auto čekají mezi svátky :
- oprava svěšených dveří řidiče
- přeskládání zámku spolujezdce dle klíče
- vyrovnání pravého předního blatníku a vyklepání dolíku na pravém zadním
- kompletní vyčištění interiéru (výduchy topení, koženka na stropě, všechny kastlíky a plasty)
- seřízení světel, doplnění žárovek, oprava přídavných dálkových světel (málo utažené, prasklá krytka, nedrží v poloze)
- vyvaření spodku karoserie v oblasti kufru, očištění od rzi a zakonzervování
- oprava svěšeného pedálu plynu
- oprava spojky (předpokládám zatím lamelu, uvidíme co bude potřeba, zatím tolik nespěchá)
Jinak auto startuje a jezdí moc pěkně. Opravy v motorovém prostoru budou asi až v létě, až bude tepleji. Určitě bude ještě potřeba :
- nová lambda sonda
- výměna nefunkčního tlačítka výstražných světel
- přetěsnění rozdělovače
- mrknout na topení, netopí na nohy
- servo řízení jde ztuha
Toť zatím vše :)
Ondra
chtěl bych tímto vláknem navázat na historii autíčka, kterou tady zanechal Hroche. Jedná se tedy o klasické CTI, r.v. 1992 v motorizaci 1.9 75kW. Zatím nebyl moc čas na důkladnější projížďku ani prohlídku ( a vlastně ani na přeregistraci :D ) ale nějaké foto z nového bydliště vám tu nechám (foceno mobilem, omluvte kvalitu).
Od koupi byly zatím provedeny pouze kosmetické změny :
- vzadu přezuto na zimní pneu Sava R14 185/60 (+dotažení a dohuštění předních kol)
- doplněna povinná výbava
- nové stěrače a trysky ostřikovačů
- doplnění nemrznoucí směsi v chladiči
Větší opravy auto čekají mezi svátky :
- oprava svěšených dveří řidiče
- přeskládání zámku spolujezdce dle klíče
- vyrovnání pravého předního blatníku a vyklepání dolíku na pravém zadním
- kompletní vyčištění interiéru (výduchy topení, koženka na stropě, všechny kastlíky a plasty)
- seřízení světel, doplnění žárovek, oprava přídavných dálkových světel (málo utažené, prasklá krytka, nedrží v poloze)
- vyvaření spodku karoserie v oblasti kufru, očištění od rzi a zakonzervování
- oprava svěšeného pedálu plynu
- oprava spojky (předpokládám zatím lamelu, uvidíme co bude potřeba, zatím tolik nespěchá)
Jinak auto startuje a jezdí moc pěkně. Opravy v motorovém prostoru budou asi až v létě, až bude tepleji. Určitě bude ještě potřeba :
- nová lambda sonda
- výměna nefunkčního tlačítka výstražných světel
- přetěsnění rozdělovače
- mrknout na topení, netopí na nohy
- servo řízení jde ztuha
Toť zatím vše :)
Ondra
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- Dlavka
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 994
- Registrován: 24 bře 2011 20:46
- Rok narození: 1993
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Zašová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Nebylo to foceno v Zašové v hájích? Bychom se někdy mohli scuknout. Jsem ze Zašové :)
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Tady se člověk těžko schová :) Jel jsem zrovna z Vapolu, tak jsem to vzal vrchem :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- pichy
- Prudič
- Příspěvky: 4510
- Registrován: 27 kvě 2008 12:35
- Skutečné jméno: Lukiiino
- tel.:: 777844991
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
hlavně nechápu, proč by ses měl schovávat. odkud jsi? před 10 lety bych věřil tomu, že prozradit to může být netaktické kvůli nějakým tipérům, ale dneska mi ta představa přijde už vyloženě směšná. tyhle auta dneska nemají žádnou hodnotu, za 15 let se to možná změní.
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
- ZdenekPaul
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1268
- Registrován: 04 dub 2011 21:05
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Z. Paul
- Bydliště: Most
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
pichy píše:hlavně nechápu, proč by ses měl schovávat. odkud jsi? před 10 lety bych věřil tomu, že prozradit to může být netaktické kvůli nějakým tipérům, ale dneska mi ta představa přijde už vyloženě směšná. tyhle auta dneska nemají žádnou hodnotu, za 15 let se to možná změní.
Pichy rekni tohle Stepanovi, kterymu ukradli guttmana. ;)
Peugeot 205 1.9 Diesel -> 1.8 Diesel
EX:
Peugeot 205 1.4 - byl na díly, posloužil mnoha lidem a může být na sebe pyšný
EX:
Peugeot 205 1.4 - byl na díly, posloužil mnoha lidem a může být na sebe pyšný
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
To schování jsem myslel obrazně (jakože jsem myslel, že poblíž nikdo z klubu nebydlí, a hele) :) ale i tak mi nepřijde zrovna rozumné tady veřejně roztrubovat kde auto parkuje, co je na něm za x tisíc dodělávané atd. Pánové, nezapomínejte, že žijeme v České Republice a já jsem navíc vytrénovaný z Ostravy (tam jsou vám před barákem schopni rozbít okno, aby ukradli lékárničku nebo pletené rukavice na sedadle). Jinak samozřejmě to nemyslím nijak zle, ale přeci jen je todle fórum veřejné, jde číst i bez registrace. Takže asi tak :)
Ondra
Ondra
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- pichy
- Prudič
- Příspěvky: 4510
- Registrován: 27 kvě 2008 12:35
- Skutečné jméno: Lukiiino
- tel.:: 777844991
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
nemusíš říkat, kde auto parkuje, mě zajímá, odkud jsi
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Pichy, aktualizoval jsem si profil a jak se dívám k tobě, tak to máme docela blízko :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- pichy
- Prudič
- Příspěvky: 4510
- Registrován: 27 kvě 2008 12:35
- Skutečné jméno: Lukiiino
- tel.:: 777844991
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
to jsem tušil, proto jsem se ptal někdy můžeme dát s dlavkou minisrázek. tomášovo (resp. tvoje) auto jsem viděl naposled před 4 roky, rád bych mrknul, co se změnilo od té doby.
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
- Mitja
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4659
- Registrován: 27 lis 2007 19:05
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 0
- Bydliště: Studénka-Butovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Klidne dorazim taky z Frenu po praci apod.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
- losjarynos
- ostuda
- Příspěvky: 809
- Registrován: 26 čer 2012 13:58
- tel.:: 604665857
- Bydliště: pustějov/studénka okr.NJ
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
zdarec, co to slysim, rad se taky pridam pokud bude sjizdno
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Dneska dorazila nová spojovací trubice pro oběh chladící kapaliny, která spojuje hadici vedoucí do chladiče s hadicí vedoucí do motoru. Ta co je v autě teď už to má za sebou :) Taky přemýšlím nad výměnou té spojky, takže bych vzal asi celou sadu. Hroche mi poradil že se jedná o díl 205299, což splňuje spojková sada VALEO Premium - SP 801258. V Autokelly ji mají za cca 4000kč, v e-cat za cca 3000kč a třeba v automargu http://www.automarg.cz/dily/spojkova-sa ... /89966733/ za 2600kč. Jinak jsem ji našel i na autodily-cardo.cz za cca 1700kč, http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spo ... va-801258/, co si o tom myslíte ?
Ondra
Ondra
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Takže nejaká malá novoroční aktualizace :)
V první řadě šel na repasi alternátor, už to měl bohužel chudák za sebou. Jelikož byl na řemeni moc napnutý, došlo k vymletí ložisek. Byly tedy vyměněny ložiska a při rozborce byly vyměněny i uhlíky (jeden byl komplet hotový, druhý by ještě chvíli vydržel) a regulátor. Cena za repas 1550kč. To hlavní, kvůli čemu jsem auto nechával servisovat, byl chycený spodek vzadu pod kufrem. Chtěl jsem vyfotit, jak to vypadalo po vyřezání shnilého místa, ale po sundání zadního nárazníku z toho zbyl jen rezavý prach.
Celkové ošetření spodku (komplet předek i zadek) bylo provedeno černým voskem Wurth (https://katalog.wuerth.cz/ochrana-podvo ... 791-039-1/).
Při dělání spodku byla vyměněna i ta rezavá spojovací trubice oběhu chladící kapaliny za novou, kterou jsem tu fotil v minulém příspěvku. Ta původní už vlhla ve svárech.
Co je důležité, konečně mi lícují dveře řidiče. Byla to docela piplačka, ale nakonec se povedlo. Uchycení v karoserii je dobré, závada byla spíše na straně dveří.
Byly přebroušeny a nalakovány přední části prahů u kola, nyní to pěkně lícuje v barvě. Zbytkem barvy byly zalakovány tečky na kapotě a rýha na spolujezdcových dveřích.
V další části mě bude čekat výměna baterie, tu původní měl Tomáš celé čtyři roky a kdo ví, jak dlouho ji měl majitel předtím. Při proměřování už nedává takové napětí, jaké by bylo potřeba.
V plánu je ještě komplet spojka a lambda půjde nová taktéž. To vše ale nejlépe až po letní sezóně :) V průběhu roku mě ještě čekají drobnosti (nefunkční tlačítko výstražných světel, vyčištění popřípadě výměna skel zpětných zrcátek). V týdnu musím ještě zajít do Peugeotu, potřebuju nové patice pro parkovací světla. Když jsem měnil prasklou žárovku, tak jsem si všimnul, že ty původní jsou celé zpuchřelé a ožehnuté. Večer přiložím fotky, jak vypadal spodek auta před nástřikem.
Mějte se :)
V první řadě šel na repasi alternátor, už to měl bohužel chudák za sebou. Jelikož byl na řemeni moc napnutý, došlo k vymletí ložisek. Byly tedy vyměněny ložiska a při rozborce byly vyměněny i uhlíky (jeden byl komplet hotový, druhý by ještě chvíli vydržel) a regulátor. Cena za repas 1550kč. To hlavní, kvůli čemu jsem auto nechával servisovat, byl chycený spodek vzadu pod kufrem. Chtěl jsem vyfotit, jak to vypadalo po vyřezání shnilého místa, ale po sundání zadního nárazníku z toho zbyl jen rezavý prach.
Celkové ošetření spodku (komplet předek i zadek) bylo provedeno černým voskem Wurth (https://katalog.wuerth.cz/ochrana-podvo ... 791-039-1/).
Při dělání spodku byla vyměněna i ta rezavá spojovací trubice oběhu chladící kapaliny za novou, kterou jsem tu fotil v minulém příspěvku. Ta původní už vlhla ve svárech.
Co je důležité, konečně mi lícují dveře řidiče. Byla to docela piplačka, ale nakonec se povedlo. Uchycení v karoserii je dobré, závada byla spíše na straně dveří.
Byly přebroušeny a nalakovány přední části prahů u kola, nyní to pěkně lícuje v barvě. Zbytkem barvy byly zalakovány tečky na kapotě a rýha na spolujezdcových dveřích.
V další části mě bude čekat výměna baterie, tu původní měl Tomáš celé čtyři roky a kdo ví, jak dlouho ji měl majitel předtím. Při proměřování už nedává takové napětí, jaké by bylo potřeba.
V plánu je ještě komplet spojka a lambda půjde nová taktéž. To vše ale nejlépe až po letní sezóně :) V průběhu roku mě ještě čekají drobnosti (nefunkční tlačítko výstražných světel, vyčištění popřípadě výměna skel zpětných zrcátek). V týdnu musím ještě zajít do Peugeotu, potřebuju nové patice pro parkovací světla. Když jsem měnil prasklou žárovku, tak jsem si všimnul, že ty původní jsou celé zpuchřelé a ožehnuté. Večer přiložím fotky, jak vypadal spodek auta před nástřikem.
Mějte se :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Fotky koroze kufru.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Pánové, poraďte mi . . . jakou lambdu ? V service boxu je 1628.A4, čemuž odpovídá tato BOSCH 0 258 003 046 http://goo.gl/twvtv na automediku za cca čtrnáct stovek. Co vy na to ?
Ondra
Ondra
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce