Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Pro všechny, kteří chtějí volně diskutovat o svém autě
Odpovědět
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

A nikdo to nepozná, protože je to pořád Be3. :m:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Přes vánoční svátky vyměněno olejové čerpadlo za zrepasované - nový pístek, pružina a srovnané dosedací plochy vybroušené od ozubených kol. Zároveň vyměněn olej a olejový filtr.
Přílohy
IMG_20181222_221306.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

a zkoušel jsi už tlak oleje ? Co ten výměník oleje přes hadice, to už nemáš 100 procentní originál :D :smich: :up:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Zdenek »

Ten motor je vevnitř nějak podezřele čistej :fran:
Výměník je připojenej super, viděl jsem i lepší variace :m: Každopádně varianta s výměníkem přišroubovaným na převodovce je nejlepší, alespoň člověk nemá celý motor od oleje.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Posměváčci :roul: ;-) Tlak oleje jsem zatím nezkoušel. Musel bych se s tím jet projet a pořádně to zahřát, protože na volnoběh při studeném oleji to tlačilo 5-6 barů i se starým čerpadlem - tohle se nezměnilo, to dělá i s "novým". U toho výměníku olej - voda jste mě trošku dostali. On se dá namontovat i jinam ? Vím, že v serviceboxu je znázorněný někde u převodovky, ale to je tak asi vše. Je taky pravda, že ty hadice k výměnu co tam mám teď jsou nějak umělě naprodlužované pomocí různých rezavých spojek. Nemáte k tomuto tématu více informací, třeba i fotek ?

Já si celou dobu myslel, že výměník olej - voda slouží nejprve k ohřevu oleje na provozní teplotu od rychleji se ohřívající vody a později zase k chlazení oleje od 90°C vody. Už z principu mi proto přišlo logické ho mít přípojený u olejového filtru, kudy ten olej proudí. Jak to funguje při té montáži u převodovky ? :)
Přílohy
g4d65u43sab.png
g4d65u43sab.png (126.29 KiB) Zobrazeno 8501 x
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
hugo boss
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 2702
Registrován: 19 zář 2006 22:35
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Tom
Bydliště: Kocbeře
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od hugo boss »

Pokud vím, tak výměník oleje na převodovce je jen u automatické převodovky.
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

To by odpovídalo, protože v serviceboxu je u toho schématu napsáno 4HP14, což je automatická převodovka.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Zdenek »

Já jsem to měl na převodovce zatím u všech svých gti :m: ale nevylučuju, že to byla předělávka. Při montáži na převodovce je celý komplet i s filtrem, tak jak to máš na bloku jen posunutý na převodovku a přívod oleje je přes hadice. O dost líp se mění filtr a olej nekape všude :fran:
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

A nemáš foto ? Abych se přiznal, tak si nedokážu představit, jak je olej protažen z bloku pomocí hadic do toho filtru + výměníku na boku převodovky. Kde je to tam na té převodovce vůbec uchyceno ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

prostě na bloku místo filtru je taková placka ze který vedou tlakový hadice k přírubě převodovky... jenom 309ka to má rovnou hadicema na blok. Tohle měly všechny gti když měli posilovač řízení no a pak některý 94kW pro určitý trhy měli zase chladič, ale to už je jiná písnička ;-) fotku někde vyhrabu
Přílohy
remote_oil_filter.jpg
remote_oil_filter.jpg (194.26 KiB) Zobrazeno 8468 x
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Zdenek »

Přesně, tady trochu upravené, ale v podstatě je to přesně takhle
RW_Oil_cooler_mounted_02_public.jpg
RW_Oil_cooler_mounted_02_public.jpg (46.89 KiB) Zobrazeno 8451 x
RW_Oil_hoses_public.jpg
RW_Oil_hoses_public.jpg (281.94 KiB) Zobrazeno 8451 x
Jinak klasickej chladič oleje měli všechny 94kw, ale zase na úkor jedné vrtule v sahaře, tak pak je otázkou, co je lepší :m:
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

Jedna vrtule do čech stačí, i na okruhu je voda pořád kolem 80.... :m:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
chobot
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 233
Registrován: 11 říj 2008 21:43
Bydliště: Krkonoše | Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od chobot »

Je tak pro zajímavost. Podle anglánů uchladí malej TU chladič EW10 GTI 180 motor z 206ky :shock: Takze na 94kW GTI to bude asi docela s rezervou i s jednou vrtulí :myslim: Spíš bude záležet při jaký teplotě ventilátor spíná, aby se to zbytečně nehřálo při popojíždění.
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Uznavam, ze takhle to vypada praktictejsi nez na bloku motoru, kam je blby pristup. Navic se nemusi prodluzovat ty hadice na vodu az k tomu vymeniku a jako posledni bonus muzete pouzit i vetsi vymenik. Ten obrazek ze serviceboxu je pro ktere auto a motor ? 309 ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

205 xu9jaz
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Odpovědět