Stránka 1 z 1
Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 15:42
od Drtikoll01
pánové, dokázal by mi někdo říct kolik benzínu je v nádrži když už nebere čerpadlo ( odpověď žádnej neni pravdivá jak mi již říkaly :-D ) ? Nezajmá mě to v " litrech " ale kolik ho tam je na výšku protože rafička je hodně pod nulou ale neni na doraze.
ideální by byla sundaná nádrž na rovince a nalejt tam třeba vodu, já ju nemám abych mohl experimentovat....
Pak by mě docela zajmalo jakým způsobem rožne " hladový voko ". je mi jasný že je to podle odporu ale to je taky pěkně na píííp, budu se snažit vymyslet něco co by bylo spolehlivý, bez použití programovatelnýho " švába " třeba PICu nebo ATmelu a ukazovalo to jak má....
Je tu někdo kdo má nádrž na " íčko " ( asi sou stejný nevím mám na 50 litrů ) s čerpadle,. pár drátků, baterku a chuť experimentovat? :-) Pokud jo, budu moc rád, tenhle problém mě štve už pěkně dlouho a nedaří se mi ho vyřešit....
Veselé Vánoce a šťastný nový rok 2013 :-)
Re: Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 16:10
od Drtikoll01
...
Re: Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 16:47
od ebarta1
můj pohled na věc:
čerpadlo bere benzín z takovýho bazenku, měl sem vyndaný čerpadlo,tak jsem na to koukal, když je benzínu dost, bazének je furt plnej, když je ho málo, pomalu se stále doplnuje z nádrže takovým přítokem
a pak to čerpadlo sedí v tom bazénku až dole, takže saje z nejnižšího místa, když už nesaje, tak nemá co, mozná tam bude malá hladina kvůli bordelu
a k plováku si myslím že ho má peugeot vymyšlenej dobře, protože je ve válci a ne na dlouhý tyči,
Re: Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 16:51
od draken
hladový oko není rozsvěcený odporem ale má na plováku svůj spínač, proto taky do nádrže vedou tři kabely (kostra, palivoměr a kontrolka) a to že tam ještě zůstavá trošičku benzínu, když už čerpadlo netáhne je úplně normální. Nemůžeš čerpadlem vytáhnout všechen bordel ze dna. Já to kdysi zkoušel a zbyde tam asi 3 deci. A s tim palivákem nic neuděláš. Moje rada zní: nejezdi úplně na doraz
Re: Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 17:02
od ZdenekPaul
drakenx700 píše:..... Moje rada zní: nejezdi úplně na doraz
A nebo si pořiď diesel
od prvního probliknutí kontrolky hladovýho oka ještě najedeš 100 km (muj rekord něco kolem 140, a to jsem jel v zácpě přes zasekanou Prahu, a stejně sem na benzínku dojel)
Re: Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 17:04
od draken
tak já sem s gti taky na hladovce najel přes 100km - soty s michalem by mohli vyprávět, asi 30 vesnic a žádná pumpa
Re: Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 17:07
od Drtikoll01
ebarta1 píše:můj pohled na věc:
čerpadlo bere benzín z takovýho bazenku, měl sem vyndaný čerpadlo,tak jsem na to koukal, když je benzínu dost, bazének je furt plnej, když je ho málo, pomalu se stále doplnuje z nádrže takovým přítokem
a pak to čerpadlo sedí v tom bazénku až dole, takže saje z nejnižšího místa, když už nesaje, tak nemá co, mozná tam bude malá hladina kvůli bordelu
a k plováku si myslím že ho má peugeot vymyšlenej dobře, protože je ve válci a ne na dlouhý tyči,
Tož ano, koukal sem a každá nádrž má ten sráč na bordel, ale vyřešená nádrže je dost nepraktický bže je to stejný jak u šáde, najedeš na kopeček a už se neriozjedeš, ale OK srát na to, mě jde o to ukazovátko ....
nic víc nic míň, ale asi do toho praštím...
Re: Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 17:09
od Drtikoll01
ZdenekPaul píše:drakenx700 píše:..... Moje rada zní: nejezdi úplně na doraz
A nebo si pořiď diesel
od prvního probliknutí kontrolky hladovýho oka ještě najedeš 100 km (muj rekord něco kolem 140, a to jsem jel v zácpě přes zasekanou Prahu, a stejně sem na benzínku dojel)
Jó? Diesela bych bral, ale neni kde ho sehnat.... a bez turba a s tou postiženě dlouhou převodkou je to hrůza, nevím jestli ste někdo měl jedničku golfa, já jo, na 4 to kňouralo při 100 jak píchlí tele, takže je to to samí, buď snížím spotřebu nebo budu poslouchat ten nesnesitelnej dieselovej motor ( ale přitom je to tak lahodnej zvuk spalujcí nafty :-D )
Re: Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 17:16
od Drtikoll01
drakenx700 píše:hladový oko není rozsvěcený odporem ale má na plováku svůj spínač, proto taky do nádrže vedou tři kabely (kostra, palivoměr a kontrolka) a to že tam ještě zůstavá trošičku benzínu, když už čerpadlo netáhne je úplně normální. Nemůžeš čerpadlem vytáhnout všechen bordel ze dna. Já to kdysi zkoušel a zbyde tam asi 3 deci. A s tim palivákem nic neuděláš. Moje rada zní: nejezdi úplně na doraz
Ehm, nechci pochybovat o tvých zkušenostech ale na plováku žádnej pičus na kontrolku není, to vysvětluje i to že v zatáčkoch mi problikával ( neblikal ) , něco jako toto:
https://www.youtube.com/watch?v=9CjWABpw4e4
LED se pomali rožnou a zase zhasnou, stejně jako hladový woko....
Re: Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 17:17
od Drtikoll01
Drtikoll01 píše:drakenx700 píše:hladový oko není rozsvěcený odporem ale má na plováku svůj spínač, proto taky do nádrže vedou tři kabely (kostra, palivoměr a kontrolka) a to že tam ještě zůstavá trošičku benzínu, když už čerpadlo netáhne je úplně normální. Nemůžeš čerpadlem vytáhnout všechen bordel ze dna. Já to kdysi zkoušel a zbyde tam asi 3 deci. A s tim palivákem nic neuděláš. Moje rada zní: nejezdi úplně na doraz
Ehm, nechci pochybovat o tvých zkušenostech ale na plováku žádnej pičus na kontrolku není, to vysvětluje i to že v zatáčkoch mi problikával ( neblikal ) , něco jako toto:
https://www.youtube.com/watch?v=9CjWABpw4e4
LED se pomali rožnou a zase zhasnou, stejně jako hladový woko....
Tady to je lépe vidět....
https://www.youtube.com/watch?v=zyysItrFoRI
Re: Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 17:20
od draken
nevymluvíš mi to, podívej se pořádně a uvidíš, že do plováku vedou 3 konektory
Re: Plovák - budík
Napsal: 31 pro 2012 17:33
od Drtikoll01
drakenx700 píše:nevymluvíš mi to, podívej se pořádně a uvidíš, že do plováku vedou 3 konektory
:-D Já vím že jsou 3 a zaboha nevím ja připojit aby mi rožla kontrolka, ale asi je to řešený tak že když chcípá tak se dotkne toho plíšku dule a ona rožne, inak fakt netuším....
Re: Plovák - budík
Napsal: 03 led 2013 18:37
od vinorak
no prostě se spojí koostra co vede do plováku s kontaktem pro hladový oko a jelikož na kontrolku jde klíčkový plus tak se rozsvítí. Prostě smiř se s tim, že palivoměr u francouzských aut je informativní budík
většinou první 1/4od plné nádrže skoro neubývá, kdežto poslední zmizí klidně za 50 km
jinak na rezervu sem si většinou dovolil tak 50km... lepší než tlačit
Re: Plovák - budík
Napsal: 05 led 2013 20:37
od Drtikoll01
vinorak píše:no prostě se spojí koostra co vede do plováku s kontaktem pro hladový oko a jelikož na kontrolku jde klíčkový plus tak se rozsvítí. Prostě smiř se s tim, že palivoměr u francouzských aut je informativní budík
většinou první 1/4od plné nádrže skoro neubývá, kdežto poslední zmizí klidně za 50 km
jinak na rezervu sem si většinou dovolil tak 50km... lepší než tlačit
já se s tím nesmířím! vyjebu s tím tak že to bude uazovat přesně..... i kdybych to měl zapálit, rosekat vyjebat s tou jebkou tak to bude makat tak jak chci já