peugeot 205 1.9 D
Napsal: 19 led 2013 11:30
Nazdar,
mám Peugeotka 205 r.v. 1986. Byl tam v roce 2002 měněn motor z 1.8D na 1.9D. V papírech je stále uveden původní. Tehdy měl najeto prý cca 90000km, teď tam může mít do 200000km. 2011 kupovaná nová baterie a měněny žhaviče. Startoval bez problémů. Mám ho od roku 2007 (garážovaný), s motorem nebyly nikdy problémy, jen teď nám vypovědělo službu čerpadlo a při odtahu se poškodil předek. Vzhledem k stáří je pod kapotou rozlezlá koroze a chtělo by to víc práce aby to bylo v cajku. Stejně tak oboje dveře na straně řidiče by chtěly vyměnit + brzdy doladit. STK je do března 2013. Jsou tam letní pneu na elektronech, zimní na plechových discích, který jsem si loni opískoval a nechal nalakovat na stříbrno. Vzadu jsou tuninkový tmavý světla, vypadají bezvadně, žádná pěst na oko.
Těžce se s ním loučí, byl bych rád, kdyby měl zájem nějaký kutil, co tomu rozumí a dal to dohromady.
mám Peugeotka 205 r.v. 1986. Byl tam v roce 2002 měněn motor z 1.8D na 1.9D. V papírech je stále uveden původní. Tehdy měl najeto prý cca 90000km, teď tam může mít do 200000km. 2011 kupovaná nová baterie a měněny žhaviče. Startoval bez problémů. Mám ho od roku 2007 (garážovaný), s motorem nebyly nikdy problémy, jen teď nám vypovědělo službu čerpadlo a při odtahu se poškodil předek. Vzhledem k stáří je pod kapotou rozlezlá koroze a chtělo by to víc práce aby to bylo v cajku. Stejně tak oboje dveře na straně řidiče by chtěly vyměnit + brzdy doladit. STK je do března 2013. Jsou tam letní pneu na elektronech, zimní na plechových discích, který jsem si loni opískoval a nechal nalakovat na stříbrno. Vzadu jsou tuninkový tmavý světla, vypadají bezvadně, žádná pěst na oko.
Těžce se s ním loučí, byl bych rád, kdyby měl zájem nějaký kutil, co tomu rozumí a dal to dohromady.