Pár kontrolných otázok. POMOC PROSIM
Napsal: 03 úno 2013 21:08
Kolegovia mám pár otázok :D ... konečne pokračujem v repase svojej 205ky ale potrebujem poradiť pri pár veciach, buď existuje nejaký extra typ alebo je to (pravdepodobnejšie) nehorázna skladačka :D
Viem o motore že:
orientovaný uložením je ako novšie verzie ako aj GTI teda hlavou motora smerom pod čelné sklo. Remenice už nie sú na klinový remeň ale na plochý drážkový. rozdelovač motora vyzerá presne ako na 88kw GTI motore, ako aj olejová mierka, dolievanie oleja uloženie káblov atď. Motor ale nemá turbo len karburátor dosť tesne uložený pod kapotov. od slov posledného majteľa ktorý o autách nič nevedel to mala byť 1,6 ka GTI no tu mi pre istotu povedal niekto že to je monoblok, čo nie je...na to som sa pozrel. dnes som na na ňom viezol asi 100 metrov k dielni kde bude postupom času rozoberaný. Je to silnejšie ako moja prvá 205ka 1,4 ka 55kW(color line) ale karburátor nespolupracuje tak ako by mal ... navyše sú na ňom ešte nejaké vývody no nikam nejdú nič z nich nejde a nikam ich nejde ani zapojiť ...celé je to strašné
1. Bola nejaká 205 ka ktorá mala karburátor tak na tesno pod kapotou že kapota sa dotýkala gumeného nasávania na karbes, pri čom tá guma má cca 1.5 cm výšku ???
2. Dokážem podľa rozvodov zistiť čo to je prsne za motor ? či počty zubov či pomery zubov sú zhodné u viacerých typov ?
3. Kde je číslo motora, alebo označenie ?
Vopred ďakujem kamaráti :) chcel by som tento rok konečne prísť na zraz :D
Viem o motore že:
orientovaný uložením je ako novšie verzie ako aj GTI teda hlavou motora smerom pod čelné sklo. Remenice už nie sú na klinový remeň ale na plochý drážkový. rozdelovač motora vyzerá presne ako na 88kw GTI motore, ako aj olejová mierka, dolievanie oleja uloženie káblov atď. Motor ale nemá turbo len karburátor dosť tesne uložený pod kapotov. od slov posledného majteľa ktorý o autách nič nevedel to mala byť 1,6 ka GTI no tu mi pre istotu povedal niekto že to je monoblok, čo nie je...na to som sa pozrel. dnes som na na ňom viezol asi 100 metrov k dielni kde bude postupom času rozoberaný. Je to silnejšie ako moja prvá 205ka 1,4 ka 55kW(color line) ale karburátor nespolupracuje tak ako by mal ... navyše sú na ňom ešte nejaké vývody no nikam nejdú nič z nich nejde a nikam ich nejde ani zapojiť ...celé je to strašné
1. Bola nejaká 205 ka ktorá mala karburátor tak na tesno pod kapotou že kapota sa dotýkala gumeného nasávania na karbes, pri čom tá guma má cca 1.5 cm výšku ???
2. Dokážem podľa rozvodov zistiť čo to je prsne za motor ? či počty zubov či pomery zubov sú zhodné u viacerých typov ?
3. Kde je číslo motora, alebo označenie ?
Vopred ďakujem kamaráti :) chcel by som tento rok konečne prísť na zraz :D