Stránka 1 z 1

Pár kontrolných otázok. POMOC PROSIM

Napsal: 03 úno 2013 21:08
od Vlk
Kolegovia mám pár otázok :D ... konečne pokračujem v repase svojej 205ky ale potrebujem poradiť pri pár veciach, buď existuje nejaký extra typ alebo je to (pravdepodobnejšie) nehorázna skladačka :D

Viem o motore že:
orientovaný uložením je ako novšie verzie ako aj GTI teda hlavou motora smerom pod čelné sklo. Remenice už nie sú na klinový remeň ale na plochý drážkový. rozdelovač motora vyzerá presne ako na 88kw GTI motore, ako aj olejová mierka, dolievanie oleja uloženie káblov atď. Motor ale nemá turbo len karburátor dosť tesne uložený pod kapotov. od slov posledného majteľa ktorý o autách nič nevedel to mala byť 1,6 ka GTI no tu mi pre istotu povedal niekto že to je monoblok, čo nie je...na to som sa pozrel. dnes som na na ňom viezol asi 100 metrov k dielni kde bude postupom času rozoberaný. Je to silnejšie ako moja prvá 205ka 1,4 ka 55kW(color line) ale karburátor nespolupracuje tak ako by mal ... navyše sú na ňom ešte nejaké vývody no nikam nejdú nič z nich nejde a nikam ich nejde ani zapojiť ...celé je to strašné

1. Bola nejaká 205 ka ktorá mala karburátor tak na tesno pod kapotou že kapota sa dotýkala gumeného nasávania na karbes, pri čom tá guma má cca 1.5 cm výšku ???

2. Dokážem podľa rozvodov zistiť čo to je prsne za motor ? či počty zubov či pomery zubov sú zhodné u viacerých typov ?

3. Kde je číslo motora, alebo označenie ?

Vopred ďakujem kamaráti :) chcel by som tento rok konečne prísť na zraz :D

Re: Pár kontrolných otázok. POMOC PROSIM

Napsal: 04 úno 2013 11:35
od Antoni
Nejlépe vyfotit, kluci to takhle nepoznají.

Re: Pár kontrolných otázok. POMOC PROSIM

Napsal: 04 úno 2013 15:23
od Vlk
Zajtra doložím fotky, dnes som pri aute nebol lebo kamarátovi odišiel altík v L200vke a teda na práci bolo vyskladať z dvoch jeden :D ...Ja som celkom zbehlí v tématike automobilov ale skorej všeobecne nie priamo 205ky ...ale chytám sa pomaly :D

strašná zrada včera nastala mal by som už aj rozvody vonku ale nevedel som nájsť redukciu od poistnej skrutky kolesa ...vyzerá to na majzel a kladivo :(

Re: Pár kontrolných otázok. POMOC PROSIM

Napsal: 04 úno 2013 20:17
od Vlk
Á!!!! našiel som kde je pes asi zakopaný ... vyzerá na 99% takto ...motor z 405ky z označením (vraj nemám 100% istotu) XU92C

Obrázek

karburátor je 405kový presne ten čo je na obrázku, a teraz potrebujem vedieť ...či 1,6ka (označenie neviem) z 405ky mala taký alebo strašne podobný karburátor alebo to je táto 1,9na

A ešte jedna vec ....bola táto 1,9 na osemventil alebo pod tým malinkým vekom sa skrýva 16 ventilov ??? o tom dosť pochybujem ...ale pri tomto aute nik nevie :D

Re: Pár kontrolných otázok. POMOC PROSIM

Napsal: 04 úno 2013 22:20
od Vlk
a toto je môj je tam vela tuningu čo budem musieť riadne spraviť aby to stálo za to ;-)

Obrázek

Re: Pár kontrolných otázok. POMOC PROSIM

Napsal: 05 úno 2013 11:20
od vinorak
tak zaprvé je to 8miventil :m: no každopádně to je buď 1.9ka s karbecem nebo 1.6ka , ale už mám pocit, že jsme to řešili ne :myslim:

Re: Pár kontrolných otázok. POMOC PROSIM

Napsal: 05 úno 2013 19:11
od Vlk
Ano ale v tedy mi povedali cez monoblok a ja neviem čo šelijaké motory ..a konečne viem že to je 405koví ...k tomu sme sa v tedy nedopracovali ....a že je to 8 ventil potom som si všimol bola tam schéma 16ky a mal dve vačky. :) No ale aj tak ďakujem vám za rady, myslím že už nepotrebujem zatiaľ nič vedieť :) :Merci:

Re: Pár kontrolných otázok. POMOC PROSIM

Napsal: 05 úno 2013 21:06
od vinorak
no zkus ještě najít nějaký nápis nebo číslo na karburátoru..