205 GTI OPEN
Napsal: 23 bře 2013 23:27
Zdravím přátelé.
Dne 17.3.2013 se mi naskytl ojedinělý kup mé vytoužené "staré" školy alá 205 5-dvířko Edice open, 1,9 75 Kw, r.v. 1989
Cena? Na konečných 26 kaček českých.
Rozhodoval sem se mezi renckem Clio 1,8 16V a mezi tímto kouskem. Upřímně a narovinu, třídvířko je pro mě celkem malý, ale pětidvířko se mi jeví uplně jinak. Jsem vášnivý rybář, nepotřebuju auto, co je přicuclý k silnici. Neříkám, že jezdím po rozbitejch polňačkách, ale hlavně s mírou a opatrně na podvozek... Terén s mírou.
Táákže... 205 Jsem pořídil od příjemně naladěného kluka z Mistřice od Uherského Hradiště. Chlap se jevil ochotně, poskytl veškeré informace o "plechovce" a tím se mi stal velmi sypatickým. Pug má šedou barvu - metalízu, má vystříkaný spodky, vpodstatě nikdá neviděl zimu. Obrovskej střešní šíbr s podtlakem a původně byla automatická převodovka, prodávající ji časem předělal na zkrácený pěti-kvalt, a ujišťoval mě, že motor není zhuntovanej, tomu jsem při cestě domů (cca 130km) začal věřit. Auto tahalo jak šílený, buchlovický kopce sem si doslova užíval a zabíjel všechny octavie a fobie. Sice spotřeba kolem 10l / 100km není nic moc, ale vzhledem k tomu, že majitel s tím najezdil cca 100 km / rok věřím k tomu, že se to trochu rozjezdí a pujde to o litr dolu. Za ten požitek to stojí!!! Ale co je to u takovyho auta, litr sem, litr tam. To je moje poselství. Nevím jak Vy, ale já si doslova užívám ten pocit, když s autem, kterýmu je dneska 24 let předjíždím funglovky z koncernu VW. Každej čumí jak na zjevení a je mi to celkem jedno.
Pug je obutej na 195-50 R 15, original peugeot disky. Na leto budu shanet hankook k110 ventus v12 evo, těm gumám věřím a maj parádní desing.
Předělávky na autě?
Pouze přestříkat některé plasty v interiéru (zejména kastlíky v předních dveřích a zadní nadběhy v interiéru, časem výměna sedaček za gti, případně 306 Xsi, výměna oleje v převodovce - za studena je řazení utrpení a teče těsnění pod vanou - výměna.)
Oživení vnějších plastů, zejména nárazníků - jsou šedé a budou černé
Dále možná výměna nebo přebroušení kapoty - zažila nějakej ten kamen a místama je to dost rozbitý.
Zásavba zadního plata - časem, ptže je v kufru 400W Woofer a přes šumítka v předních
dveřích skoro neslyším, vo co v tom songu jde
Dále vychytat rezonance a všelijaký rachocení tvrdých plastů uvnitř interiéru.
Co dál k tomu říct... Fotky budou, jak sleze ten bílej nesmysl. Slibuju, a pokud bude sraz někde v dostupné lokalizaci a budu mít volnej weekend, tak tam určitě strčím nos.
Věrný milovník old-school - Radyn
Dne 17.3.2013 se mi naskytl ojedinělý kup mé vytoužené "staré" školy alá 205 5-dvířko Edice open, 1,9 75 Kw, r.v. 1989
Cena? Na konečných 26 kaček českých.
Rozhodoval sem se mezi renckem Clio 1,8 16V a mezi tímto kouskem. Upřímně a narovinu, třídvířko je pro mě celkem malý, ale pětidvířko se mi jeví uplně jinak. Jsem vášnivý rybář, nepotřebuju auto, co je přicuclý k silnici. Neříkám, že jezdím po rozbitejch polňačkách, ale hlavně s mírou a opatrně na podvozek... Terén s mírou.
Táákže... 205 Jsem pořídil od příjemně naladěného kluka z Mistřice od Uherského Hradiště. Chlap se jevil ochotně, poskytl veškeré informace o "plechovce" a tím se mi stal velmi sypatickým. Pug má šedou barvu - metalízu, má vystříkaný spodky, vpodstatě nikdá neviděl zimu. Obrovskej střešní šíbr s podtlakem a původně byla automatická převodovka, prodávající ji časem předělal na zkrácený pěti-kvalt, a ujišťoval mě, že motor není zhuntovanej, tomu jsem při cestě domů (cca 130km) začal věřit. Auto tahalo jak šílený, buchlovický kopce sem si doslova užíval a zabíjel všechny octavie a fobie. Sice spotřeba kolem 10l / 100km není nic moc, ale vzhledem k tomu, že majitel s tím najezdil cca 100 km / rok věřím k tomu, že se to trochu rozjezdí a pujde to o litr dolu. Za ten požitek to stojí!!! Ale co je to u takovyho auta, litr sem, litr tam. To je moje poselství. Nevím jak Vy, ale já si doslova užívám ten pocit, když s autem, kterýmu je dneska 24 let předjíždím funglovky z koncernu VW. Každej čumí jak na zjevení a je mi to celkem jedno.
Pug je obutej na 195-50 R 15, original peugeot disky. Na leto budu shanet hankook k110 ventus v12 evo, těm gumám věřím a maj parádní desing.
Předělávky na autě?
Pouze přestříkat některé plasty v interiéru (zejména kastlíky v předních dveřích a zadní nadběhy v interiéru, časem výměna sedaček za gti, případně 306 Xsi, výměna oleje v převodovce - za studena je řazení utrpení a teče těsnění pod vanou - výměna.)
Oživení vnějších plastů, zejména nárazníků - jsou šedé a budou černé
Dále možná výměna nebo přebroušení kapoty - zažila nějakej ten kamen a místama je to dost rozbitý.
Zásavba zadního plata - časem, ptže je v kufru 400W Woofer a přes šumítka v předních
dveřích skoro neslyším, vo co v tom songu jde
Dále vychytat rezonance a všelijaký rachocení tvrdých plastů uvnitř interiéru.
Co dál k tomu říct... Fotky budou, jak sleze ten bílej nesmysl. Slibuju, a pokud bude sraz někde v dostupné lokalizaci a budu mít volnej weekend, tak tam určitě strčím nos.
Věrný milovník old-school - Radyn