Sprinty ve Slušovicích

Pokud máte rady a nápady na úpravu vaší 205ky, tak je napište sem
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Sprinty ve Slušovicích

Příspěvek od TomGTI »

to Ajsik:Viděl jsem výsledkovku sprintů ze Slušovic a náhodou jsem tam zahlédl tvoje jméno.Jsi spokojený s časem?Jel jsi už s naladěným motorem nebo v nouzovém režimu?jel jsi na slickách?
Uživatelský avatar
Crack
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 472
Registrován: 12 led 2006 19:18
Bydliště: Miletin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crack »

Jakej měl čas?
Citroen Saxo VTS 16V 2001
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomGTI »

čas měl 0:15.924
Zájímá mě jestli jel v nouzovém režimu nebo už měl naladěných těch 150 koní
Uživatelský avatar
Crack
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 472
Registrován: 12 led 2006 19:18
Bydliště: Miletin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crack »

Tak to nevím,uvidíme až sem příjde
Citroen Saxo VTS 16V 2001
ajsik_

Příspěvek od ajsik_ »

Cas je to na hovno ... :?

jel jsem na slikach, konec drahy byl sileny diry a projet pres ne ve 140ti a brzdit na 150metrech je o nicem. KOnec jsem nejel naplno... v hradci to bylo o neco lepsi 15,768 a bylo to jen desetinu za MI16tkou a o neco vice za 206GTi

Motor slape jakztakz tezko rict kolik tech koni tam je, uz to nejak neresim nemam na to ted cas a auto uz stoji mesic v garazi vlastne od Slusovic. Svicky jsou krasne cihlove rude takze spaluje OK, ECU chyby nehaze...Je tam maly vykonovy propad okolo 4000ot.min. kdy proste auto polevi v akceleraci asi v rozmezi 200ot.min. a pak to tahne az do omezovace. Dal jsem tam seriovy zadni tlumic a vykon sel uplne dolu tak tak to roztlacim na 200kmh takze pres zimu s tim neco vykutim...

Osobne vubec nedoporucuji nejak zasadneji upravovat tento motor pokud neprekopes ECU na programovatelnou s rizenou skritici klapkou a nebo to nedas na webbery... jinak bude stat volnobeh za prd...
ajsik_

Příspěvek od ajsik_ »

paradoxne si myslim ze bez sliku by ten cas byl lepsi, musim radit 4rku a tim ztratim ... motor ma celkem silu a nepotrebuje tocit takze by to asi bylo lepsi jet na vetsim obvodu gum ...

tys na svem GTi neco upravoval ... ? POkud vse klapne tak bych mel jit zmerit GTi do Bitpoweru nekdy koncem zari jak prijedu z Anglie ...

pak dam vedet kolik jich tam je... naposled tam bylo 30kw ztartoveho vykonu takze na kolech bylo pouhych 66kw coz je trapas... ale myslim ze to bylo gumama pac jednak to byly 205/50 R15 ale hlavne absolutne nedrzely pri pridani plynu jsem s nima hrabal klidne na 2jku coz ted s Toyo ani omylem...
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomGTI »

Na Peugeotu nějáké úpravy máme.Auto je v sekci členové člen "Rady".Jezdím s ním já i otec.Do Slušovic jsme se taky chystaly na sprinty ale něják nám to nevyšlo snad příště :( .Psal jsem si s Dušanem a zajímal jsem se o vačku a věci s tím spojené.Měl jsem v plánu úpravu jako máš ty vačku,hlavu,chip.Ale chceme to zkusit předělat na karburátory.Psal jsi něco o volnoběhu že stoji za prd?kolik máš ten volnoběh?nedrží nebo co? to mě zajímá?A ještě otázka chystáš se přejít na programovatelnou ECU?
zten

Příspěvek od zten »

Myslim ze ma programovatelnou ECU....
_ajsik

Příspěvek od _ajsik »

no volnobeh je u serioveho motoru 900, a je rizeny silenym systemem prisavani vzduchu a obtoky kolem skrtici klapky...

pomoci SAD (supplementary air device) - kdyz je motor studeny, je to bimetal s teplym motorem se zavre je na bloku pod rozdelovacem. bere vzduch z potrubi za vahou , poustiho pres sebe do prostoru za skrtici klapkou takze i pri zavrene poloze klapky) -> vyssi otacky na volnobeh

volnobeh tepleho motoru se uz neridi nijak nez jen tim ze je spocteny zhruba prutok vzduchu serioveho motoru a na to jsou spoctene obtoky skrtiti klapky v jeji zavrene poloze a vaha vzduchu meri objem vzduchu co protece a k ni se vstrikne pomerove benzin.Pak je zde jeste elktromagneticky ventil ktery z prostoru za skrtici klapkou odvadi pri vypnuti motoru vypary ze sani do nadoby s aktivnim uhlim a nasledne z nadoby do nadrze ... ale opacne pri bezicim motoru pomoci pulzne sirkove modulace jednotka privadi dany objem vzduchu za skritici klapku coz opet pomaha ridit volnobeh ...

ostra vacka zpusobuje tzv. back firing do sani tj. ze se ventily oteviraji na dalsi dobu a v nizkych otackach to strili do sani coz zavira vahu vzduchu a tak pak dava nesmyslne udaje jednotce a vysledkem je totalne nestabilni volnobeh a chcipani motoru. Vse se zlepsuje v nizkych otackach a uplne mizi na konci strednich otacek ... kdy uz je proudeni vzduchu v sacim traktu zcela vyrovnane a nedochazi k backfiring ...

ovsem s ostrou vackou je to proste na prd... takze jedine reseni je mirne otevrit skrtiici klapku na volnobeh ... ma na strane k bloku motoru maleho cervika kterym menis nulovou pozici klapky tj. doraz ... mirne jej pootoc a tim zvys volnobeh ... (jako kdybys jsi mirne pridal plyn)

jenze potom dochazi k tomu ze mas volnobeh klidne 2000ot... jak kdy dlouhodobe se ustalu u me na 1600 kdy je krasne vyrovnany... ale neni to idealni reseni ...
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomGTI »

Jestli dobře chápu tak to SAD je šoupátko přídavného vzduchu.Kdy je do studeného motoru přiváděno více vzduchu a po ohřátí motoru se šoupátko uzavře?Je to tak nebo se pletu?Někdo tady psal že snad máš programovatelnou ECU?Jestli ano jakou? Sybelle Chalenger B4,nebo nějákou EMERALD,MBE 967E?Jo ještě něco když jsem si psal s Dušanem tak se zmiňoval o větší škrtící klapce ty máš seriovou nebo větší?
_ajsik

Příspěvek od _ajsik »

jj SAD je šoupátko a funguje jak píšeš...

programovatelnou jednotku nemám, a zatím ještě nejsem úplně rozhodnutý jestli do ní půjdu. Dobré zkušenosti jsou se Sybilkou v kombinaci s MI16 ji jezdí Dušan. A co se týče klapky tak tam pásne z Renaultu 5 tuším 1,8GTe ale nejsem jsem si jistej tím motorem, mají je Jehlik...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

_ajsik píše:no volnobeh je u serioveho motoru 900, a je rizeny silenym systemem prisavani vzduchu a obtoky kolem skrtici klapky...

pomoci SAD (supplementary air device) - kdyz je motor studeny, je to bimetal s teplym motorem se zavre je na bloku pod rozdelovacem. bere vzduch z potrubi za vahou , poustiho pres sebe do prostoru za skrtici klapkou takze i pri zavrene poloze klapky) -> vyssi otacky na volnobeh

volnobeh tepleho motoru se uz neridi nijak nez jen tim ze je spocteny ...
Jestli jsem dobře pochopil popis,tak právě ten SAD jsem měl odpojený.Přišel jsem na to náhodou o víkendu,když jsem se v tom hrabal.Po zapojení konektoru zpátky mi u teplého motoru klesly otáčky asi o 300 a musel jsem to doštelovat šroubem na volnoběh.Otázka zní,jetli je to normální?
_ajsik

Příspěvek od _ajsik »

pravděpodobně byl pořád otevřený a nasávalo to vzduch navíc který ti zvedal otáčky...

u mě je ten šroub na doštelování volnoběhu k ničemu :? s tou vačkou to prostě už nefunguje ...
JEHLIK
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 11 led 2006 21:16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JEHLIK »

_ajsik píše:jj SAD je šoupátko a funguje jak píšeš...

programovatelnou jednotku nemám, a zatím ještě nejsem úplně rozhodnutý jestli do ní půjdu. Dobré zkušenosti jsou se Sybilkou v kombinaci s MI16 ji jezdí Dušan. A co se týče klapky tak tam pásne z Renaultu 5 tuším 1,8GTe ale nejsem jsem si jistej tím motorem, mají je Jehlik...


Tu jsem bohužel nesehnal je to nadlidsky ukol "Renaultu 5 tuším 1,8GTe"
zatim mam z R19 nějakej 8v motor + je dodatečně osazená mikrospinačem.

O te ECU už sním a určitě ji chci,bohužel dřiv jak v druhé polovině přištího roku to nepujde a pokud se zadaří chtěl bych i zarověn pisty co ma Dušan v zavodaku.Pak budu štastnej.
Uživatelský avatar
TomGTI
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 1043
Registrován: 17 led 2006 15:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomGTI »

Taky se zajímám o úpravu ala Gutmann jak to má Ajsik a psal jsem si z Dušanem a taky mi říkal že pokud to budu chtít tak doporučuje klapku z Renaulta 19 nebo Megane.Jenom mi není jasné jak ta klapka může fungovat na jiném autě každá má přeci potenciometr ve snímači polohy škrtící klapky?JEHLIKU píšeš že máš mikrospínač ten je dělaný nebo z něčeho jiného?A jěště jedna otázka pasuje tam ta klapka nebo tam musí být redukce a jak se pak šteluje volnoběh?No to byly dvě otázky :D.
Odpovědět