Stránka 1 z 1
špatný chod motoru 1.4i 55 kWTU3M
Napsal: 09 čer 2013 11:37
od Frodo
Zdravím,už podruhé se mi stalo,že při sychravém počasí jsem nastartoval a motor nedržel volnoběh a chcípal.Tudíž jsem musel přidávat plyn aby to vůbec jelo:-D Ale když jsem přidal plyn,v ten moment to opět chtělo chcípnout,a když ne tak motor jel na 3 válce do té doby,než to chcíplo úplně a už jsem neměl šanci to znova nakopnout.Když se počasí umoudřilo tak to naskočilo bez problémů.Ale všiml jsem si, že mám kryt na stříkačce ůplně zasranej olejem.Díky za rady :-)
Re: špatný chod motoru 1.4i 55 kWTU3M
Napsal: 09 čer 2013 12:00
od marec66
zacni s uplnymi blbostami - vlhkost v rozdelovaci, vydrety palec, alebo veko rozdelovaca, alebo zapalovacie kable. Tie aj ked vyzeraju dobre, uz mozu byt po smrti, skus po tme nastartovat a ak je to tak, bude ti iskru cez kable hadzat po celom agregate
Re: špatný chod motoru 1.4i 55 kWTU3M
Napsal: 09 čer 2013 14:26
od Frodo
marec66 píše:zacni s uplnymi blbostami - vlhkost v rozdelovaci, vydrety palec, alebo veko rozdelovaca, alebo zapalovacie kable. Tie aj ked vyzeraju dobre, uz mozu byt po smrti, skus po tme nastartovat a ak je to tak, bude ti iskru cez kable hadzat po celom agregate
No je pravda,že jak jsem se dotkl rozdělovače z chodu motoru tak mě to trošku pokopalo :D takže myslíš že to někde probíjí jo ?
Re: špatný chod motoru 1.4i 55 kWTU3M
Napsal: 09 čer 2013 14:43
od marec66
je to najjednoduchsia vec, palec aj veko rozdelovaca stoji par korun, mechanicky sa silno opotrebuva a je to prva vec, na ktoru sa v starom aute pozries. A ak pride sychravo, kondenzovana vlhkost v kombinacii s opotrebovanou hlavou sposobuje, ze to hadze iskru kade tade
. Ked to nepomoze, az tak ides dalej...