Stránka 1 z 1

vydřený potenciometr

Napsal: 18 črc 2013 20:25
od Dlavka
Chlapi mam problem. Mam asi celkem dost vydreny potenciometr skrtici klapky ( jestli se to tak jmenuje) no a uz se s tim neda vubec jezdit jak to silene cuka :-/ cetl sem tu, hledal a ted hledam nejake dobre a alternativni reseni. Sehnat cepe starsi vstrikovani? Nebo co? bojim se aby se to pak dobre nastavilo a nedelalo to bordel.

Re: vydřený potenciometr

Napsal: 18 črc 2013 20:33
od draken
lukáš309 tušim sháněl nový, zkus mu napsat

Re: vydřený potenciometr

Napsal: 18 črc 2013 20:38
od lukas309
Novej se dá sehnat. Já ho bral v Německu, ale myslím, že i na aukru se občas dá najít. Cena cca 1000 Kč.

Problém ale je, že to nikdy nedáš do stejný polohy a nedáš stejný nastavení jako z fabriky.

Jezdilo to bez problémů, ale stejně jsem nakonec sehnal celej vstřik se zaplombovaným potenciometrem.

Re: vydřený potenciometr

Napsal: 20 zář 2013 07:46
od martas
Ahoj jak vypadá cena u nového vstřiku a dá vůbec sehnat celý vstřik? A ještě blbý dotaz proč by to nešlo nastavit do stejný polohy? Jen se ptám, protože mě čeká podobná oprava auto škube až se občas zaství motor, pak stačí nechat zapnutý zapalování a pohnout s konektorem potenciometru, zabzučí krokový motorek a po několikerém pokusu jde auto opět nastartovat. Kolísají volnoběžné otáčky asi tím vlivem.

Re: vydřený potenciometr

Napsal: 20 zář 2013 09:21
od vinorak
kdyby měl člověk k dispozici tovární nastavovací údaje ( odpor bude na každym poťáku trochu jiný) tak to jde přesně udělat.... celý vstřik stojí něco kolem 20 tisíc :) já to tenkrát nastavil podle volnoběhu za tepla a fungovalo to normálně.....

Re: vydřený potenciometr

Napsal: 15 říj 2013 20:23
od martas
Tak jsem se rozhodl preparovat konektor. Těsně před amputací konektoru mě napadlo zkusit zastrčit náhradní faston postupně do každé zdířky konektoru škrtící klapky a světe div se ve dvou byl úplně volný neboli vaklův spoj. Předpružil jsem zdířky a Piér jel jak o závod. Tak snad je jeden problém vyřešen.