Takže co se týče interiéru, poslední změna je tříramenný volant. To že jde olej do vody jsem věděl už dlouho, ale počítal sem s tím, že to do jara vydrží. Jenomže ze dne na den z toho začal téct olej

A bylo to opravdu neúnosné, proto sem musel jednat rychle

Sundat hlavu

a tak sem všechno odpojil a vypustil. Těch olejových sraček bylo všude opravdu dost. Největší šok ale nastal ve chvíli, když sem chtěl zaaretovat vačku. Rozvody byly postavený o zub napřed

Takže sem sundal hlavu, řádně ji očistil, dal nový těsnění a všechno zpátky. Chlazení sem třikrát naplnil vodou, ohřál a opět vypustil, abych se zbavil zbytků oleje. Ten sem dal taky nový. Postavil sem správně rozvody a srovnal předstih(zatím podle sluchu

), který sme asi před půl rokem štelovali

A hle auto jede zvesela a nikde nic nekape. A pocitově přibylo tak deset koní a při překročení 3000 dokonce i jde za plynem

Takže doufám, že nám bude Šáša dál věrně sloužit bez problémů