1,9 8v GTi 88kW Biela - origoš stav
Napsal: 13 zář 2013 00:20
Príbeh tohoto Pažúta je dlhý ako môj život
. Tú časť príbehu, ktorú poznám sa tu budem snažiť popísať aspoň v tej miere v akej som schopný a do budúcna pridávať každý zásadnejší zásah do auta aby bol prehľad čo a ako. Takže k veci.
205 je originál GTi s pôvodným motorom 8v. Pôvodná idea v roku 2009 pri kúpe môjho strýka bola SLALOMÁRSKY ŠPECIÁL. Ja som sa vtedy k autu nejako nemal. Veď som nemal ani vodičský a nemyslel som, že by som v tej dobe zvládal jazdiť na súťažnej úrovni. Réžia okolo auta bola v jeho rukách. Autám sa venuje od malička a vedel čo chce - rýchlu malú osu a preto nasledovalo vyhádzanie komplet interiéru (ktorý sa zrejme na fotkách ani v budúcnosti vyskytovať nebude
je odložený u nás doma ) kde sa dostal pravdepodobne na hmotnosť cez 600 kg.GO motora ( v zmysle náplne, filtre, pumpy, sviečky, kabeláž a pod.) + úprava sania na šišku o veľkosti batérie v motorovom priestore čo činilo jej premiestnenie do kasne za sedadlo spolujazdca. Výmena tlmičov a strún (séria), plus športový výfuk Invidia. Takže nejaký nárast na výkone a slušný ubytok váhy auto celkovo oživilo. Auto však potrebovalo ďalšie investície a po kúpe Honda Accord Type R (2,2 DOHC V-tec 147 kW) sa strýkovi nejako do toho nechcelo a preto sme sa dohodli, že auto vezmem pod krídla ja.
Tam sa začína jeho druhá kapitola v našej rodine. Minulý rok auto väčšinu času stálo. Občas sme ho naštartovali a len tak sa odviezli... pre radosť :-) Tento rok som sa pustil to mohutnejších úprav a to všetko v rámci podmienky- priblížit sa čo najviac pôvodnému stavu. Nie ako z linky, ale určite niesom zástanca 3-farebných zverstiev, laminátových strašidiel a nálepkových NASCAR pretekárov.
Podľa financií, chute a času snívam o nasledovných úpravách:
zníženie o 4 až 5 cm
samosvor
ostrá vačka
semislick + vkusné kované disky
rozpera...
No k tomu je ešte ďaleko. Teraz sa chystáme lakovať ako zvnútra, tak zvonku/matná biela/

205 je originál GTi s pôvodným motorom 8v. Pôvodná idea v roku 2009 pri kúpe môjho strýka bola SLALOMÁRSKY ŠPECIÁL. Ja som sa vtedy k autu nejako nemal. Veď som nemal ani vodičský a nemyslel som, že by som v tej dobe zvládal jazdiť na súťažnej úrovni. Réžia okolo auta bola v jeho rukách. Autám sa venuje od malička a vedel čo chce - rýchlu malú osu a preto nasledovalo vyhádzanie komplet interiéru (ktorý sa zrejme na fotkách ani v budúcnosti vyskytovať nebude

Tam sa začína jeho druhá kapitola v našej rodine. Minulý rok auto väčšinu času stálo. Občas sme ho naštartovali a len tak sa odviezli... pre radosť :-) Tento rok som sa pustil to mohutnejších úprav a to všetko v rámci podmienky- priblížit sa čo najviac pôvodnému stavu. Nie ako z linky, ale určite niesom zástanca 3-farebných zverstiev, laminátových strašidiel a nálepkových NASCAR pretekárov.
Podľa financií, chute a času snívam o nasledovných úpravách:
zníženie o 4 až 5 cm
samosvor
ostrá vačka
semislick + vkusné kované disky
rozpera...
No k tomu je ešte ďaleko. Teraz sa chystáme lakovať ako zvnútra, tak zvonku/matná biela/